Saab 9-5 SE 3.0 LPT, 1999, MadMan

Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Saabism on ravimatu haigus! :love:

Sai soetatud järjekordne Saab.
Kuna hind oli odav ja probleemid hinnati spetsialistide poolt tüüpilisteks, siis läks kaubaks.

Millega siis tegu:
Saab 9-5 SE 1999 3.0 LPT automaat sedaan
Kõik mõeldavad lisad sh tagaistme soojendus, katuseluuk, kiirusehoidja, toonklaas jne

Probleemid:
Auto on saanud mitmeid kõkse, mis on suhteliselt halvasti parandatud
Esi- ja tagasilla puksid läbi, samuti amordid
Õlilekked
Probleem kojameestega
Auklik SID
Puuduv kärukonks (kinnitus on olemas)

Sõita on ülimõnus ja pedaali tõsisemalt tallates hakkab toimuma hirmsaid asju :headbang:
Jürgen

#2

No pole paha, aga miks valisid 3.0 mitte aero?
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#3

Väga tore. Tõsist saabimeest ei kohuta need tühised pisiprobleemid! :drink:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Pildid on tehtud ja saavad üsna pea ka üles pandud.
Jürgen

#5

Ega selle auto nr. pole *** AYN? Ja helesinist värvi?:cool:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#6

Algselt postitas: MadMan
3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)

Tahaks ka proovida:P Liitun pilte ootava nimekirjaga
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#7

tubli edasiarenudus! ;)
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Aimar
Postitusi: 206
Liitunud: K Sept 27, 2006 21:26
Asukoht:
Auto:

#8

Õnnitlused minugi poolt!
Rõõmu ja naudingut sulle 200 pealise hobusekarja taltsutamisel! ;)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Tänud heade soovide eest!
Võrreldes 2002 151kw OG9-3 on 9-5 oluliselt mugavam ja 3.0 teeb kiirendamisel elektrimootorilaadset ... häält. :head:

Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#10


Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11


Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#12


Lisatud failid
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13


Lisatud failid
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#14

Algselt postitas: Jürgen
Ega selle auto nr. pole *** AYN? Ja helesinist värvi?:cool:
Frost Grey on õige nimetus ;)

Imeilus värv ja ilus auto (aga seda koos griffi velgedega :thumb: )

terv, teager
Jürgen

#15

Kas sellel autol mitte katuseluuk polnud? Kas mitte katuseluuk ei olnud ainult griffinitel? Vini oled decodenud?:drink:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Katuseluuk on täiesti olemas, Trionicu sõnul täitsa Griffin - puudu ainult see maagiline sõna ise.
Ilukilbid on veel soetamata ja kaasas on mingid 16" 10-spoke veljed - kevadel tegeleb selle teemaga edasi.
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#17

Tõsti ta on, et V6 on väga mõnusa häälega. 3-liitrised ruulivad :head:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#18

Ise ka jumaldan neid,alates vmasteri(ex Iisaku)Griffini molekuliseerimisest-koostamisest. Tonnise häda on liiga pikk gaasipedaali käik.Sai seda küll moditud,aga ikkagi tuleks leida mõnelt Omegalt trossi ülekanded,siis läheks vabalthingav ka äkilisemaks(omega ju päris püss).
vmaster
Saabiklubi liige
Postitusi: 2005
Liitunud: L Dets 30, 2006 18:29
Asukoht: Tallinn, Lasnamäe
Auto: Saab 9-5NG Aero XWD
Kontakt:

#19

Kusjuures mu praeguse Griffini gaasipedaal tundus algul eriti jäigavõitu. Nüüd aga olen harjunud juba. Oleks huvitav teada kui kerge 9-5 Griffinil gaasipedaali vajutada on. Trionicu pakutud trossi ülekannete variant oleks ehk päris kasulik.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#20

Troostautos käidi masin 2x üle ja nüüd on veermik kenasti tihe, kojamehed töötavad ning aku on uus.
Thnx, Trionic!
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#21

Algselt postitas: MadMan
3.0 rebib ikka hoopis teistmoodi kui 2.3 Aero ;)
Pildid on tehtud ja saavad üsna pea ka üles pandud.

Kas oled siis aeroga sõitnud, et eelistasid kolme liitrist. Aerol on madalatel tõmmet rohkem, või ma eksin
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#22

Vabalthingav on ikka tavaliselt madalal pöördel võimekam, kui turbo...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
melka
Postitusi: 232
Liitunud: E Apr 17, 2006 20:08
Asukoht:
Auto: Saab 9-5 NG Aero, Saab 9-5 Aero, Saab 9000 Aero, Saab 9000

#23

Samas sõber on võrrelnud linna sõidul saab 9-5 2,3 136kw ja bmw 325 141kw, mõlemad manuaalid, et saabiga on linnas oluliselt parem sõita kui bemmiga. Ei pea nii palju käiku vahetama, saab jõuab madalatel pööretel ikka minna, bemm mitte. Ei taha kedagi, midagi maha teha, lihtsalt väike arutel. Sorry teise mehe teemas :red
Automaaler. OÜ Timberston (Sikkens, Düna, Lesonal)
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#24

Samas enda kogemusest vabalthingaval jääb nagu alati millestki puudu V6 jaurab hästi ja kohalttõmme on võibolla veitsa parem, kuid suurematel kiirustel eriti möödasõidul jääb nagu midagi vajaka.
Ise jään ikka tõsiseks turbopedeks see mõnus seljalaks lapatsi põhjavajutusel ületab kõik muu
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#25

Ma küll ei tea millistest vabalthingavatest jutt käib, aga V6 turbo rebib maanteel hirmsasti :evil:
Aero R4 tahab ikka pööret saada, et elu huvitavaks läheks.
V6 toimetab kuidagi pingevabalt omi asju ja piitsutades läheb täitsa pööraseks - hoolimata vähematest kilovattidest on 3.0 tõmme kuidagi jõulisem. Sellist konkreetset turbolaksu ei ole, aga numbrid spidokal kerivad sekunditega väga illegaalseks. :facts:
Vasta