
Saab 9-5 SE 2.3 LPT, 1998, Eugam (MÜÜDUD!)
aga saalede kulumine on ju ikkagi pikaajaline protsess?!ning kui eelmine omanik oli teadlik "sinisest tossusut",mis meid lõpuks VM'i viiski,siis st.,et oli ikkagi mida varjata.Seega usaldus eelmise omaniku vastu justkui kadus.Aga mis ma ikkagi räägin-hetkel asi lihtsalt emotsioonides.Auto 10 aastat vana,ei olegi ju loogiline,et täiesti kullatükk:)...ootan kilomeetrite kogunemist ning annan teada käikudest.

-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
- Asukoht:
- Auto:
Lisaks Sulle teadmiseks: VM-s kinnitati, et väntvõll oli heas seisukorras ja õigesti ja õigel ajal sai tehtud, et vigased detailid said asendatud. Head sõitmist ja Saabi mõnude nautimist 

nõndaks...autor issua postitas sarnase teema,aga vastust ma sealt ei saanud.
Probleem siis selles,et juba neljandat korda sureb masin lihtsalt ära.Võiks ju olla kütusepump,kuid kui masin kütust ei saa,siis ta hakkab justkui jõnksutama ning sureb ära...minu oma seevastu sureb lihtsalt välja...reeglina
1. ja 2. käiguga...sõidad,sõidad,järsku vaatad,et armatuur on nagu kuusepuu ja roolivõim kadunud.jätan masina korra paikseks,käivitan uuesti ja siis sõidab jälle paar päeva normaalselt...
Probleem siis selles,et juba neljandat korda sureb masin lihtsalt ära.Võiks ju olla kütusepump,kuid kui masin kütust ei saa,siis ta hakkab justkui jõnksutama ning sureb ära...minu oma seevastu sureb lihtsalt välja...reeglina


-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
- Asukoht:
- Auto:
Targad mehed VM-s arvasid, et mitte süütekassett, mitte bensupump, vaid kui siis väntvõlli andur(?).
Arvan, et sõida rahulikut ja kui võimalus tuleb, siis kontrollime. Hind u 1500 eeku. Tea, kas ka seotud eelneva mootori ravitsemisega??::eureka:
Arvan, et sõida rahulikut ja kui võimalus tuleb, siis kontrollime. Hind u 1500 eeku. Tea, kas ka seotud eelneva mootori ravitsemisega??::eureka:
Algselt postitas: andreskelder
Targad mehed VM-s arvasid, et mitte süütekassett, mitte bensupump, vaid kui siis väntvõlli andur(?).
Arvan, et sõida rahulikut ja kui võimalus tuleb, siis kontrollime.
Vaheta aga parem kohe ära..... enne kui ta su võimalikult ebasobival hetkel teele jätab.
Minu autol kooles ta Riias, kesklinna ummikus. Õnneks mitte keset ristmiku.
-
- Postitusi: 43
- Liitunud: P Veebr 03, 2008 20:03
- Asukoht:
- Auto:
huvitav, kuidas füüsiliselt see andur sobitub võlliga ja milles on selle anduri tööpõhimõte. Kas ei ole seost saalede, kolvide ja rõngaste hiljutisel vahetusel st mootori lahtivõtmise tulemus?:freak:
Puudub seos ja anduri lagunemine on väga levinud tüüpviga 9-5`l.Algselt postitas: andreskelder
huvitav, kuidas füüsiliselt see andur sobitub võlliga ja milles on selle anduri tööpõhimõte. Kas ei ole seost saalede, kolvide ja rõngaste hiljutisel vahetusel st mootori lahtivõtmise tulemus?:freak:
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
kas asi on minus,või on kõikidel saabidel pedaalid erineva kõrgusega?...ses suhtes,et ma suht suur poiss,suhteliselt suure jalaga,jalas omakorda suhteliselt paksu tallaga sandaal.Ning viimane jääb gaasipedaalilt tõstes alati piduri taha kinni-ja see hirmutab,kuna st.,et gaas jääb peale....
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Kasuta püsikiirusehoidjat
Saad suhteliselt mõlema jalaga pidurdada 


a vaat "cruise" ei tööta kurjam augulisel teel 30 km/h sõites...loomulikult siis saaks lihtsalt sehkendades kah pidurdatud...aga praegu olen nt. folgil-siin sõidad koguaeg 30 km/h ning vaja ka suht sekundmurdosa pealt pidurdad...ja siis läheb asi lihtsalt keeruliseks...aga küsimusele,et kas on asi minus,ma vastust ikka ei saanud?...ses suhtes,et kas saabidel on selline 1,2,3 sügavusega pedaalid standardis?
ja ei tohi öelda praegu,et hoia pikivahet..
ja ei tohi öelda praegu,et hoia pikivahet..

Nõndaks...kui auto sain,külastas seda aegajalt mingi imelik viga,mis suretas masina kurvides(mitte küll kõigis) välja...Närvidele hakkas kah vaikselt käima,kuna kiirused ei olnud tavaliselt tea mis väikesed.Kütusepump sai ära vahetatud,selles polnud viga(see vana kuskil olemas,seega,kui keegi tahab ära osta,andku teada).Siis sai väntvõlli andur ära vahetatud-selles polnud kah viga.Lõpuks tublid mehed saabiantis avastasid,et tegemist hoopis vananenud bybass klapiga.Seega,see poltergeist mis enam ei tüüta...

Ei hakka ma uut teemat siia tegema-ehk keegi viskab lihtsalt pilgu peale...
Kliima ei taha enam korralikult koostööd teha.Auto panen käima,ei kippu ega kõppu,ajan siis paar korda tuurid lakke ja imekombel hakkab ka õhku tulema.sellise tegevuse peale on mu turbo varsti nagu astmaatik.
ja kui "vajutamise" kasuks ei otsusta,vaid taon kompuutrit kõrvalistuja põlve juurest (kõrgus,kaugus vms),hakkab kah tööle.
Nimetatud kahte tegevust jätkates laguneb mu auto varsti lihtsalt ära...
..
Et siis arvatavasti asi kontaktis-keskmise tasemega elektrikuks ennast ei pea,seega kas võhik saab sellise tööga ise hakkama,või vaja jälle kuskile teenindusse viia?!??!?!
PS:muidu autoga kõik korras...
Tänud:notworthy:

Kliima ei taha enam korralikult koostööd teha.Auto panen käima,ei kippu ega kõppu,ajan siis paar korda tuurid lakke ja imekombel hakkab ka õhku tulema.sellise tegevuse peale on mu turbo varsti nagu astmaatik.
ja kui "vajutamise" kasuks ei otsusta,vaid taon kompuutrit kõrvalistuja põlve juurest (kõrgus,kaugus vms),hakkab kah tööle.
Nimetatud kahte tegevust jätkates laguneb mu auto varsti lihtsalt ära...

Et siis arvatavasti asi kontaktis-keskmise tasemega elektrikuks ennast ei pea,seega kas võhik saab sellise tööga ise hakkama,või vaja jälle kuskile teenindusse viia?!??!?!
PS:muidu autoga kõik korras...

Tänud:notworthy:
tõstan viimast korda asja üles...2-3 positiivset/negatiivset kaja ja asi otsustatud.,..
EDIT: "keskmise tasemega elektrikuks ennast ei pea,seega kas võhik saab sellise tööga ise hakkama,või vaja jälle kuskile teenindusse viia?!??!?!"
saan aru,et reede õhtu.Uskuge mind,ka mina ei viitsiks sellise asjaga tegelega,aga kuni autole pole seesmisi kojamehi tehtud,siis pärin...

EDIT: "keskmise tasemega elektrikuks ennast ei pea,seega kas võhik saab sellise tööga ise hakkama,või vaja jälle kuskile teenindusse viia?!??!?!"
saan aru,et reede õhtu.Uskuge mind,ka mina ei viitsiks sellise asjaga tegelega,aga kuni autole pole seesmisi kojamehi tehtud,siis pärin...

Algselt postitas: Eleri
ah et 2/3
eks mina muidugi ütlen too meile:D 1/3 olemas
aga tegelikult...toon sulle mandariini õuele,aga ainult vastust tahaks...

1) ma ei julge lihtsalt lammutama hakata,kuna kardan midagi per**e keerata...
2)kui sellest kartusest saan üle,kas on võimalik seda ainult tinutuskolbiga teha?!
Kena õhtut
Biit Onni
Algselt postitas: EugamAlgselt postitas: Eleri
ah et 2/3
eks mina muidugi ütlen too meile:D 1/3 olemas
aga tegelikult...toon sulle mandariini õuele,aga ainult vastust tahaks......
1) ma ei julge lihtsalt lammutama hakata,kuna kardan midagi per**e keerata...
2)kui sellest kartusest saan üle,kas on võimalik seda ainult tinutuskolbiga teha?!
1. mina ka ei julge
2. ma ei tea
tegelt on nii et neid anomaaliaid ikka tekib, Kui sa elektroonikast midagi jagad siis uuri asja. Niikaua kui sa kolbi kätte ei võta ei lõhu sa ka midagi.
Ma pole dollar, et kõigile meeldida.
Algselt postitas: EleriAlgselt postitas: EugamAlgselt postitas: Eleri
ah et 2/3
eks mina muidugi ütlen too meile:D 1/3 olemas
aga tegelikult...toon sulle mandariini õuele,aga ainult vastust tahaks......
1) ma ei julge lihtsalt lammutama hakata,kuna kardan midagi per**e keerata...
2)kui sellest kartusest saan üle,kas on võimalik seda ainult tinutuskolbiga teha?!
1. mina ka ei julge
2. ma ei tea
tegelt on nii et neid anomaaliaid ikka tekib, Kui sa elektroonikast midagi jagad siis uuri asja. Niikaua kui sa kolbi kätte ei võta ei lõhu sa ka midagi.
OK,hakkan siis lammutama....*
skeemid otsin üles ning annan teada kui kellelgi sarnane probleem....
ma panen kaks küsimust ühte patta,et mitte teemasid juurde teha...
1)kohe kohe ülevaatus ukse taga aga mul kliimaseade peetis,juhipoolne aken ei käi alla ja masin veab paremale-seega ei tohi vist nõnda lootagi,et läbi saab?:conf::wtf:
2)täna tähendasin seda,et rool on kuidagi raskeks muutunud..eeldan,et roolivõimuga hakkab midagi üsna pea juhtuma...kas seal mingit õli vms. kah,mille "kadumisel" võib selline asi juhtuma hakata...
Aitäh:)
1)kohe kohe ülevaatus ukse taga aga mul kliimaseade peetis,juhipoolne aken ei käi alla ja masin veab paremale-seega ei tohi vist nõnda lootagi,et läbi saab?:conf::wtf:
2)täna tähendasin seda,et rool on kuidagi raskeks muutunud..eeldan,et roolivõimuga hakkab midagi üsna pea juhtuma...kas seal mingit õli vms. kah,mille "kadumisel" võib selline asi juhtuma hakata...

Aitäh:)
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Kliimaseadet ei kontrollita, ei mäleta, et ka akende liikumist oleks kontrollitud. Paremale vedamise koha pealt ei tea, kui loksusid pole, siis võmalik, et ei mõju see tulemusele. Ega nad sõitmas käi, neil seal sillaloksutamise pink.