2. leht 2-st

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: P Dets 14, 2008 22:24
Postitas Trionic
Päris haige jutt neil seal.

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: P Dets 14, 2008 22:27
Postitas S9K
Ja siis balance süsteem ei toimi enam. See tundub suht mõtetu. Pigem siiski vahetada kett/ketid. Kui kokkuhoid plaanis siis hammasrataste pealt võiks ju säästa.

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: E Dets 15, 2008 1:00
Postitas mad1
Algselt postitas: Trionic
Päris haige jutt neil seal.

tõepoolest eriti haige:wall:

kui märkad veenilaiendit, löö jalg kiljotiiniga otsast,,kunstjäset ei pane ja karke ka ei osta kokkuhoiu mõttes..hüppame siis ühel jalal kuni teiseni jõuame:P

las siis kakerdavad edasi..

seni kuni hambad suus, pole auke vaja ka lappida...kuni kett pole maas, pole hammasrattaid ka vaja:wtf:

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: E Dets 15, 2008 11:58
Postitas ill
8 kiloga saab aint turbo ketid :wall:

E: turbomootori

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: E Dets 15, 2008 13:00
Postitas Trionic
Turbo ei käi kettidega.

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:13
Postitas RootsiAeroplaan
Üks pakkumine ühes kuulsas kohas koolitatud juristide poolt: 9-3, '98 2,0T 136kw, keti (või kettide, pole aega olnud süveneda veel saabi jõuallikasse) vahetus koos muu mudruga ca 16k. Kas keegi teeb samaväärse töö soodsama hinnaga? Kiiret erilist (veel) pole, kuna lumi tuli alles täna maha :freak:

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 0:58
Postitas napoleon
Khmm... mis seos on lumel ketivahetuse vajdusega? Või jätsid cabrio kevadet ootama?

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 2:18
Postitas mad1
Algselt postitas: RootsiAeroplaan
Üks pakkumine ühes kuulsas kohas koolitatud juristide poolt: 9-3, '98 2,0T 136kw, keti (või kettide, pole aega olnud süveneda veel saabi jõuallikasse) vahetus koos muu mudruga ca 16k. Kas keegi teeb samaväärse töö soodsama hinnaga? Kiiret erilist (veel) pole, kuna lumi tuli alles täna maha :freak:

ei või tõsi olla :o varuosad(ketid ja tihendid) ca 8000 + töö ca 5000 kokku seega 13000:wise: ilmselt muu mudru moodustas ülejäänud summa..pakkumine tehakse maksimaalne, arvetades, et vahetusse läheb kõik nö. elementaarne lisa, millest võib ka loobuda

üldiselt tehakse tihti viga ja aetakse segamini ketivahetus koos kettide ja sinnajuurde kuuluvaga ning ketivahetusega kaasnevad lisaprobleemid(vana jutt) kui nii lähtuda, siis on meil esienud nn. "ketivahetusi" hinnaskaalas 2000- 35000 krooni ja kõik nad olid ketivahetused:wall:

oluline on siiski teada, mida konkreetselt selle raha eest saab..siin postituses jääb segaseks, millest jutt ja ma ei oskaks pakkuda midagi kõrvale..pakkumised peaksid olema 100% identsed..

näide: keegi vahetab peaketi mootorit maha võtmata, paar talda, vana õli jääb sisse ja ongi ju ketivahetus ja hind kõigest 1500:P aga ka ju ketivahetus...

lisan ka seda, et 9-5 ketivahetus on kõige odavam, kuna varuosade hind madalaim (spetsiaalkomplektid,mida teistele markidele originaalis ei pakuta) ja eriti tüüpiline viga..kettide iga ca 100-150 000, kuid halva hoolduse korral ka vähem ..nn. otsakaane leke eeldab siis sama tööd ja selle likvideerimisel vahetatakse ennatlikult ka ketid ,et mitte teha topeltkulu jne.

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 7:02
Postitas suur
näed, küsid korra foorumis konkureerivat pakkumist ja numbrid kohe ilusamad.
Aga asjast - Teised saabiremontijad (nende nimekirja leiad hoolduse alafoorumi esimesest postist) ei tee foorumi kaudu hinnapakkumisi. Seega küsi neilt otse.

EDIT: Üldistasin liialt, turul ju kohe uus vana tegija!

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 8:51
Postitas iisak
Algselt postitas: suur

Aga asjast - Teised saabiremontijad (nende nimekirja leiad hoolduse alafoorumi esimesest postist) ei tee foorumi kaudu hinnapakkumisi. Seega küsi neilt otse.
Teevad ikka. Aga selliste tööde puhul on esinenud peaaegu alati lisaprobleeme nii, et suht ennustamiseks kujuneb siin hinnapakkumise tegemine autot nägemata:wise:

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: K Jaan 07, 2009 23:34
Postitas RootsiAeroplaan
Algselt postitas: Napoleon
Khmm... mis seos on lumel ketivahetuse vajdusega? Või jätsid cabrio kevadet ootama?

daily-driver on plekk-katusega auto, cabrio ikka rohkem särava taevakehaga vedela vee temperatuuride juures kasutamiseks:love:
Algselt postitas: mad1
Algselt postitas: RootsiAeroplaan
Üks pakkumine ühes kuulsas kohas ....

ei või tõsi olla :o varuosad(ketid ja tihendid) ca 8000 + töö ca 5000 kokku seega 13000:wise: ilmselt muu mudru moodustas ülejäänud summa..pakkumine tehakse maksimaalne, arvetades, et vahetusse läheb kõik nö. elementaarne lisa, millest võib ka loobuda
Vot seda ma kahjuks ei tea, mida kõike see hind sisaldas või võis sisaldada, sest hinna pakkus vedruvankriga õeke telefoni teel....
üldiselt tehakse tihti viga ja aetakse segamini ketivahetus koos kettide ja sinnajuurde kuuluvaga ning ketivahetusega kaasnevad lisaprobleemid(vana jutt) kui nii lähtuda, siis on meil esienud nn. "ketivahetusi" hinnaskaalas 2000- 35000 krooni ja kõik nad olid ketivahetused:wall:


oluline on siiski teada, mida konkreetselt selle raha eest saab..siin postituses jääb segaseks, millest jutt ja ma ei oskaks pakkuda midagi kõrvale..pakkumised peaksid olema 100% identsed..
Nagu eelnevalt öeldud, mootorit on diagnoositud/uuritud kõrvaga ühes kuulsas kohas kuulsa juristi poolt (räägitakse, et olla lausa prokurör), hinnapakkumine telefoni teel ja nö suurusjärk, mitte üksipulgine aruanne juppidest ja tööst. Käesolev uuring hõlmab põhimõttelist teadasaamist kas antud hind on pädev, ülepakutud või "sõbrahind".
näide: keegi vahetab peaketi mootorit maha võtmata, paar talda, vana õli jääb sisse ja ongi ju ketivahetus ja hind kõigest 1500:P aga ka ju ketivahetus...
kindlasti saab ühte tööd mitut moodi teha, ei vaidlegi vastu üldse. Siiski eeldan (aga mulle meeldib eeldada) et töö on tehtud nii, et kuu aja pärast ei peaks üle tegema, selles mõttes "keegi 1500-ga" ei kvalifitseeru üldse :)

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: N Jaan 08, 2009 8:07
Postitas Eleri
Vedruvankriga õeke pakkus igaks juhuks rohkem, et pärast üllatusi ei oleks:) Sest nagu tihtipeale välja tuleb, satub ette töid mis on mõtekas samal ajal likvideerida.
Mul on lihtsam/parem teha algul pigem ülepakutud hinnapakkumine, ja pärast väiksem arve esitada, kui vastupidi.

vähempakkumine ketivahetuseks 900 NG 2,0T

Postitatud: R Veebr 06, 2009 1:09
Postitas HTKotermann
Teema lukku! Kett ammuilma Troostis vahetatud :notworthy:

Kuuldavasti nüüd maj-kriisi tingimustes pidi seal veel soodsam olema

:gun: