eelarve selleks nimelt piiratud ning siit foorumist on läbi jooksnud tegelasi, kes ka kodus garaažis seda edukalt teinud.
nii et andke siis kiiresti teada

tel: 50 640 96 Tauno
Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.
Aga mul oleks täiesti täiesti asjatundmatu küsimus. Ilma muid pudinaid vahetamata, kas ei saa ketti mootorit maha võtmata vahetada, no et saad keti ühe lüli kätte ja maha ning siis kerid uue peale:eureka: Tõsiselt vabandan kui väga idioot küsimus:red:, pole õrna aimugi tolle vahetamisest, aga meibi ise kunagi ette võtan.
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
Algselt postitas: mad1Algselt postitas: vallikas
Niinii, hinnad vist langenud just lugesin 8000 kroonisest ketivahetusest ng puhul.
9-5`l teadupärast kaks ketti reeglina ja loomulikult on ainult ainult peaketi vahtus (mis on teoreetiliselt võimalik, ketil ka lukk) absoluutselt ebaratsionaalne ja ei anna tulemust
tavaliselt on kulunud pea kõik, millest kett üle käib. hind on soodne tõepoolest hetkel kui oskad küsida:)
selles hinnas sisladub kõikide kettida(2) ja sinnajuurde kuuluva(pingutid,hammasrattad,tallad) vahetus+ õlipumbatihend,vv,esim.simmer jne
Algselt postitas: Trionic
NG`l saab ka mootorit eemaldamata keti(d) vahetatud,kuid aega läheb oluliselt rohkem ja vaja on 4 kätt ja 2 pead.
Algselt postitas: mad1Algselt postitas: vallikas
Tõenäosuse on lahe, ma küsin Merle auto teemas küsitu uuesti, kui suur on tõenäosus, et kui NG-l kett (vahetamata), siis mis läbisõidust mootor keti pärast sodiks jookseb, on mõned konkreetsed näited?
9-5`on ketiiga ca 100-150tuhat..tihedamini on segamini jooksnud küll balans.osakonna kett..see ei tee veel hea õnne tõttu mootorit kõlbmatuks:) tekib vibratsioon jne..
reeglina esineb ka otsakaane leke samas ja selle likvideerimine eeldab mootori mahavõtmist ja oleks ülimalt ebaratsionaalne jätta ketiosakond tähelepanuta..töö ju sama sisuliselt
Konditsioneer jääb gaasi täis,kliimaseade ei puutu üldse teemasse.Algselt postitas: ill
kas ketivahetusel kliima jääb täis või peab seda ka hiljem täitma?
Jagaja simmer ei puuduta ketiteemat,isegi kaudselt mitte. No pakun,et ketivahetuse võiksime mahutada sinna 8 kiloeegu kanti.Algselt postitas: indrek
Kui palju 98kW (2.0i) mootoriketi vahetus võib maksma minna? Minu arusaamist mööda sellel mootoril balanssvõlle pole, kuid õlilekkivaid jagaja tihendeid küll.