Tulede lüliti asendid

Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#26

Tinutad kokku ühe PWM mooduli,millel väljundpinge on reguleeritav.Kui seda teha ei soovi-oska,jätad udukad täisvõimsusel käima(reflektorid riknevad paari aastaga pideval kasutamisel ja linnaummikutes lähevad udukad ülemäära kuumaks,mis viib tihti lombist läbisõites klaaside purunemiseni.korduvalt endal seda juhtunud,mistõttu ka PWM vajadus).

Kuna sul on WIS olemas,ajad skeemilt vajalikud otsad välja ja teed läbi piisava võimsusega dioodide ühendused.Oma "aretise" väljundid ühendad tulede ahelatesse. Kui PWM moodulit ei kasuta,võid tüürida ka udukate releed. Esigabariitide ühendamisel peab katsetama variante,et mitte "lolliks" ajada DICE ja TWICE mooduleid,mis on mõlemad tuledega seotud.Ehk siis võib tekkida vajadus toppida dioode originaalahelatesse,ei vältida tagagabariitide süttimist ja tagasisidet DICE/TWICE moodulitesse.

Oma "aretise" paned tüürima (läbi suure mähisetakistusega relee) generaatori ergutusahela.Selle leiad skeemi järgi MIU pistikust,või leiad kõik vajalikud ahelad juhi jalge alt suurtest peaterminaalidest. Tavalised releed ei sobi,sest koormavad geneka pingeregulaatorit.Õlirõhutuld pole mõtet ka tüürimiseks kasutada,sest rõhuandur on üpris veaaldis.

Lisaks pead oma "aretisele" külge pookima katkestusahela,et kui tuledelülitit keerad asendisse I, või II,siis katkestatakse "aretise" toimimine.

Ei midagi keerulist ühesõnaga... .
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#27

Tinutad kokku ühe PWM mooduli,millel väljundpinge on reguleeritav.Kui seda teha ei soovi-oska,jätad udukad täisvõimsusel käima(reflektorid riknevad paari aastaga pideval kasutamisel ja linnaummikutes lähevad udukad ülemäära kuumaks,mis viib tihti lombist läbisõites klaaside purunemiseni.korduvalt endal seda juhtunud,mistõttu ka PWM vajadus).

Kuna sul on WIS olemas,ajad skeemilt vajalikud otsad välja ja teed läbi piisava võimsusega dioodide ühendused.Oma "aretise" väljundid ühendad tulede ahelatesse. Kui PWM moodulit ei kasuta,võid tüürida ka udukate releed. Esigabariitide ühendamisel peab katsetama variante,et mitte "lolliks" ajada DICE ja TWICE mooduleid,mis on mõlemad tuledega seotud.Ehk siis võib tekkida vajadus toppida dioode originaalahelatesse,ei vältida tagagabariitide süttimist ja tagasisidet DICE/TWICE moodulitesse.

Oma "aretise" paned tüürima (läbi suure mähisetakistusega relee) generaatori ergutusahela.Selle leiad skeemi järgi MIU pistikust,või leiad kõik vajalikud ahelad juhi jalge alt suurtest peaterminaalidest. Tavalised releed ei sobi,sest koormavad geneka pingeregulaatorit.Õlirõhutuld pole mõtet ka tüürimiseks kasutada,sest rõhuandur on üpris veaaldis.

Lisaks pead oma "aretisele" külge pookima katkestusahela,et kui tuledelülitit keerad asendisse I, või II,siis katkestatakse "aretise" toimimine.

Ei midagi keerulist ühesõnaga... .

Ei midagi keerulist? :) minu jaoks ikka natuke keeruline süsteem kuna vaja veel mingeid mooduleid ja dioode... Targem vist see töö jätta mõnele elektrikule... Muidu tuleks isegi ja laseks sul selle mingi raha eest ära teha aga ei kipu kuidagi sinna tlna... :)
Vasta