Tulede lüliti asendid

KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#1

On niimoodi, et lähituled/tagumised kabariidid põlevad ka vasakpoolses nn. "0-asendis", keskmises on ainult kabariidid põlemas ja "1-asendis" nagu ikka lähituled ja kabariidid.

Tahaks, et "0-asendis" ei põleks üldse tuled, nagu 9000-del, olgugi, et süüde on sees näiteks.

2001 manuaalis on ta kirjeldatud nn. Daytime running lights:
The parking lights and daytime running
lights come on automatically when the ignition
switch is ON.
Note to owners in the U.S.: If you do not
want Daytime Running Lights, this feature
can be disconnected: switch off the engine
and remove fuse No. 35 (see page 217).

Kas kaitse nr. 35 eemaldamisel midagi, mingeid veakoode ja asju ajusse ei tõmba, kas see kaitse lähitulede asendis ei mõjuta midagi? Masin ise on 98-da aasta väljalase.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#2

Algselt postitas: KrikU
Tahaks, et "0-asendis" ei põleks üldse tuled, nagu 9000-del, olgugi, et süüde on sees näiteks.
Huvitav millest sellised soovid. Mu tonnisel on ka nii, et 0 asendis on päevasõidutuled, keskel gabariidid ja 1 asendis öösõidutuled. Päevasõidutulede asendi eelis on see, et tulede pinget piiratakse pisut ja lambid kestavad kauem.

Minu tonnil on nii, et päevasõidutule asendis toimib tuledekangi tõmbamine kaugtulede vilgutamisena, öösõiduasendis aga lülitakse kaugtuled põlema/kustutatakse need.
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#3

Soovid sellest, et suvel autos olles kuskil seistes, ilma mootorit töristades (mitte pimedas maantee ääres loomulikult) saaks näiteks muusikat kuulata kui ka elekrilisasi, näiteks aknad, sigaretisüütajast vooluvõtt, kasutada. Tulede põlemine (ka kabariitide) sööb aga akut kärmelt. Kõikide varasemate autodega pole sellist probleemi olnud. See soov ei tohiks praegu üldse tegelikult tähtis olla.

1 asendis öösõidutuled ??? Mis asjad need öösõidutuled veel on :D Lähituled, kabariidid ja vajadusel kaugtuled peaks see "1-asend" tähendama. 0-asendis ei tohiks ükski tuli põleda.

9-5 on kaugtulede kangil kaks asendit üks vilgutamiseks ja teine nende sisse lülitamiseks.
suur
Postitusi: 3925
Liitunud: T Mär 01, 2005 12:42
Asukoht:
Auto:

#4

Algselt postitas: KrikU
1 asendis öösõidutuled ??? Mis asjad need öösõidutuled veel on :D Lähituled, kabariidid ja vajadusel kaugtuled peaks see "1-asend" tähendama. 0-asendis ei tohiks ükski tuli põleda.
No maakeeli öeldes öötuled - said aru küll. Pidasin silmas, et pimedasõidul keeratakse lüliti sellesse asendisse. 0-asend valges sõitmiseks.
Kasutaja avatar
tripp
Postitusi: 626
Liitunud: L Dets 31, 2005 21:40
Asukoht:
Auto:

#5

Eemalda see 35 kaitse ja asi toimib täpselt nii, nagu sa tahad. Mingeid veakoode sellega ei kaasne ja kaitse mõjub ainult päevasõidutuledele. Ise tõmbasin ka selle kaitsme välja, kuna käis närvidele see, et tulesid kustutada ei saanud.
[Trionic]: 9-5 kapoti all peabki midagi logisema..
[IMG]http://images.spritmonitor.de/395941.png[/IMG]
KrikU
Postitusi: 313
Liitunud: E Dets 27, 2004 19:12
Asukoht:
Auto:

#6

Tänud. Teema võib sellega lõppenuks lugeda.
napoleon
Postitusi: 1493
Liitunud: N Mär 31, 2005 0:15
Asukoht: Tallinn
Auto:

#7

Kuskilt mälusopist nagu meenub, et "valge inimese kombel" sai seda käitumist tech2-ga muuta, aga eks jumalad täpsustavad, kui vajalikuks peavad.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#8

Saab peale-maha progeda päevatuled.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#9

tõstatan siis natuke vanat teemat ja tahaksin küsida sellist asja et kui tulede lüliti on I asendis ja auto seisma jätad ja lukku paned siis jäävad tuled põlema (va. udukad)... kas kuidagi nii ka saab et nad ei jääks põlema nagu asend II-l ??? loodan et saite aru mida silmas pean.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#10

Ei ole võimalik.Saab progeda ainult 0 ja 2 asendit.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#11

Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka:
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)
AndresV
Postitusi: 904
Liitunud: E Apr 02, 2007 16:28
Asukoht: Harjumaa
Auto: 40/60 rida6
Kontakt:

#12

Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#13

Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.
Mul pole originaal xenon. Muidugi see xenoni säästmine ei ole peamine probleem miks sellist asja küsisin. :)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#14

Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka:
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)
Loomulikult saaks seda teha.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#15

Aga kuidagi ise ei anna aretada v? Näiteks kui võtta vool I-le astmele II-st astmest?:eureka::)
Suvel oleks hea sõita ju gabariitide ja udukatega (säästab xenoni). Muidugi võib seda lülitit igakord peale sõitu ka 0 keerata aga millegi pärast ununevad need tuled põlema :)
Loomulikult saaks seda teha.
Kas seda saaks teha lüliti taga olevate juhtmetega ja täpsemalt kuidas seda teha võiks?
Teoreetiliselt peaks piisama kui I astme voolu juhe läbi lõigata ja ühendada II astme vooluga.. küsimus aga on milline on I astme voolu juhe ja milline on II astme voolu juhe?
Kasutaja avatar
vvs
Pealik
Postitusi: 4340
Liitunud: T Nov 16, 2010 22:17
Asukoht: Tartu
Auto: Dodge Charger SXT

#16

Teades, et 9-5-l on väga nigelad ksenoonid aga samas väga head halogeenid... ma ei näe mingit mõtet ksenoontulede säästmisel. Kui otsa saavad, saadki halogeenide peale kolida.

Gabariidid on g-ga.
Selles ma julgen sügavalt kahelda, et 9-5 ksenoon kehv on.
Mul puudub küll halogeeni kogemus sellel autol kuid näiteks öistes tingimustes on märja asfaldiga nähtavus nagu öö ja päev (sõidukas halogeeniga vs sõidukas ksenooniga) :)

Kui tehases on ette nähtud ksenoon, siis selle asendamine halogeeniga on suht downgrade ja vist isegi illegaalne :poke:
Saab, Saab, Saab - Ükskord ikka Saab
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#17

keegi teab tulede lüliti taga olevatest juhtmetest midagi??
mis värvi juhe mida tähendab?
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#18

Punane tähendab armastust lähitulevikus.
Must õnnetust
Kollane raha ja õnne
Roheline pikka lendu...
:drink:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#19

Punane tähendab armastust lähitulevikus.
Must õnnetust
Kollane raha ja õnne
Roheline pikka lendu...
:drink:
Haahaa :) väga hea... Kuid ma ei pidanud päris seda silmas... Mõtlesin seda mida juba üleval pool olin küsinud.. :D
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14417
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

Otsi netist "9-5 wiring diagram" ehk leiad miskit. Või otsi keegi, kellel on WIS. Sealt saab ka kogu elektrijoonise kätta.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#21

Otsi netist "9-5 wiring diagram" ehk leiad miskit. Või otsi keegi, kellel on WIS. Sealt saab ka kogu elektrijoonise kätta.
Mul on WIS olemas ja diagram nati keeruline.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#22

Kui sa täpselt ei kujuta ette,kuidas asja tööpõhimõte on ning ei oska seda ringi teha,ära parem torgi. Parimal juhul saavutad selle,et masin ei lähe enam "sleep-mode" režiimi ja hakkab valve all seistes usinalt voolu tarbima.Natuke vähem paremal juhul teeb mõni asi "surtsti".
9-5 ei ole sarnane klassikuga,ega ka tonnisega,mis igasugused "leiutamised" andeks annavad.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#23

Kui sa täpselt ei kujuta ette,kuidas asja tööpõhimõte on ning ei oska seda ringi teha,ära parem torgi. Parimal juhul saavutad selle,et masin ei lähe enam "sleep-mode" režiimi ja hakkab valve all seistes usinalt voolu tarbima.Natuke vähem paremal juhul teeb mõni asi "surtsti".
9-5 ei ole sarnane klassikuga,ega ka tonnisega,mis igasugused "leiutamised" andeks annavad.
ok ma parem ei hakka siis susima ise..=)
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#24

Mina ei torgiks üldse originaallüliti juhtmeid,vaid teeks,nagu oma masinatel olen teinud."Istutaksin" esigabariitide ja -udutulede ahelatesse läbi dioodide päevatulede voolu.Udukatele reguleeritav PWM moodul lisaks,et päevatulede asendis saaks nende võimsust vähendada,vältimaks reflektorite "hävimist" pideva kasutuse tõttu.Kogu selle päevatulede komplekti aktiveerib tuledelüliti 0-asendis olles generaatori laadimistuli.Kui see kustub,süttivad päevatuled.

Tööd on sellise variandiga rohkem,kui suvaliselt "traate " ringi tõstes,kuid auto jaoks on see variant korrektseim.
Kasutaja avatar
janarp
Postitusi: 66
Liitunud: E Juul 11, 2011 17:07
Asukoht:
Auto:

#25

Mina ei torgiks üldse originaallüliti juhtmeid,vaid teeks,nagu oma masinatel olen teinud."Istutaksin" esigabariitide ja -udutulede ahelatesse läbi dioodide päevatulede voolu.Udukatele reguleeritav PWM moodul lisaks,et päevatulede asendis saaks nende võimsust vähendada,vältimaks reflektorite "hävimist" pideva kasutuse tõttu.Kogu selle päevatulede komplekti aktiveerib tuledelüliti 0-asendis olles generaatori laadimistuli.Kui see kustub,süttivad päevatuled.

Tööd on sellise variandiga rohkem,kui suvaliselt "traate " ringi tõstes,kuid auto jaoks on see variant korrektseim.

Nii ma tahaksingi et asi oleks nagu sa kirjeldasid... Aga kui viitsiksid teha väikse õpetuse sellest siis usun et saaksin hakkama sellega... :)
Vasta