2. leht 2-st

Toss käivitamisel

Postitatud: T Apr 08, 2008 11:02
Postitas Cyber
Ammutuntud tõde: Autot tuleb kasutada sihipäraselt ehk parem põlv tuleb sirgeks lükata ja ämblikuvõrgud välja köhida mootorist.

Toss käivitamisel

Postitatud: T Apr 08, 2008 22:38
Postitas leho
eino ma ikka köhin päris korralikult sellega aeg-ajalt. nüüd soojade ilmade ajal on auto saabianti juures olnud nii, et ei oska täpselt kommenteerida seda tossamise teemat. eks homme saan kätte siis on kohenäha.

Toss käivitamisel

Postitatud: N Apr 17, 2008 8:44
Postitas macadam
Toss tagasi :wtf: Järgmise nädala lõpus läheb remonti.

Toss käivitamisel

Postitatud: N Apr 17, 2008 20:44
Postitas leho
heh ma sain oma pidurijamaga auto kätte. ei tossagi :d asi oli vist külmades ilmades. kõik on bueno :drive:

Toss käivitamisel

Postitatud: N Apr 17, 2008 20:50
Postitas macadam
Kurask, igavene anomaalia ... kui õues on üle viie kraadi sooja siis mul ka ei tossa :(

Igaks juhuks lasen Troosti tegelastel üle vaadata :thumb:

Toss käivitamisel

Postitatud: N Apr 17, 2008 23:00
Postitas IS-D
Sai siis ka pool nädalakest väga rahulikult ja ühtlaselt sõidetud ja ... külmkäivitusel pahvakas sinist, mis 30 seki järel ära kadus. Ei osand ka muud nuputada, kui et ... üks õhta tunnike kiirendatud ja kõik pask välja köhitud. Pärast seda järgm hommik ei midagi... ühesõnaga mingi õli oli ikkagi vaiksel sõidul kuhugi kogunenud. Tuulutuskitt vahetatud ja muid kõrvalnähte pole ka täheldanud. Kerge valge aur on pea igal autol hommikuti taga. Esialgu siis ilma tossuta.

Toss käivitamisel

Postitatud: R Apr 18, 2008 8:05
Postitas macadam
Äkki siiski klapisääretihendid? Eks järgmisel nädalal selgub.

Toss käivitamisel

Postitatud: E Mai 05, 2008 12:53
Postitas caarel
Mis rindel toimub? endal sama ristiretk vaja ette võtta nähtavasti :gun:

Toss käivitamisel

Postitatud: E Mai 05, 2008 13:36
Postitas macadam
Hetkel on asi korras. Vahetati klapisääretihendid ära ja sellega kadus ka toss. Plus hakkasin sõitma 98 kütusega ja lisan Mergi kütuselisandit.

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 17:15
Postitas macadam
Sõnusin ära, täna jälle üle kaha nädala tuli pahvakas sinist. Nüüd ei oska midagi kosta. Hommikul ei tulnud ja pärast päevast seismist tööl jälle :D

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 17:19
Postitas mihkeltt
mul ka tossu probleem, esmane diagnoos, et turbo laager laseb õli läbi. auto lähen ka nädala pärast teenindusse, siis selgub milles probleemi. Kuula käima panemisel, et ega turbost mingit kõrinat ei tule.

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 17:22
Postitas macadam
Pole kuulnud küll. Kuradi veider on ikka see, et ta tossab mingi pika aja tagant. Kas sul tossab pärast iga pikka seismist? Võimalik, et ka turbo hakkab ära väsima. Klapisääretihendid on igatahes välistatud.

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 17:51
Postitas mihkeltt
no minu turbol probleem on nähtavasti see, et laager laseb õli läbi ja see õli jõuab mootorisse, kus see põleb ja siis tulebki selline iseloomulik toss, eriti palju tuleb seda veel siis kui palju gaasi anda ja siis gaas lahti lasta. käivitamisel tuleb samuti suuremt torts tossu korraga, ja vabakäiguga seismisel imbub ka hästi vähe läbi.

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 17:57
Postitas macadam
Mul koohapeal pöörete tõstmisel isegi kuni piirajani ei tule sinist tossu. Tuleb nagu mainitud ala iga kahe nädala tagant :)

Toss käivitamisel

Postitatud: T Mai 06, 2008 18:15
Postitas Eugam
ei taha hirmutada,aga pane ikka oma 15 tuhat kõrvale ning lase asi korda teha...nagu sa minu teema alt või(si)d lugeda,tehti asi viimasel minutil ära...kolvirõngad jne....mul endal oli läbisõit 210000...võiks nagu arvata,et levinud viga....?!

Toss käivitamisel

Postitatud: P Mai 18, 2008 15:09
Postitas saabi_newbie
ei ole küll päris teemas, aga siiski:

kas 9000 2,3 ja 9-5 2,0 on sama turbo? et siis kas ma selle 9000 oma saan 9-5 peale panna?

Toss käivitamisel

Postitatud: P Mai 18, 2008 15:19
Postitas IFF
Algselt postitas: saabi_newbie
ei ole küll päris teemas, aga siiski:

kas 9000 2,3 ja 9-5 2,0 on sama turbo? et siis kas ma selle 9000 oma saan 9-5 peale panna?

Ei, Ehk siis üks ühele ei sobi.

Toss käivitamisel

Postitatud: P Mai 18, 2008 15:31
Postitas mihkeltt
mina sain oma tossu probleemi igastahes lahendatud. turbo vahetati välja, see oli täiesti õhtal omadega. esmalt võeti lihtsalt air intake-i ots maha turbol ja oli kohe näha, et kompressor loksus sees, kuna võll pooleks. pilte katkisest turbost vaata minu auto teema alt. ega sul turbost mingit kõrinat ei tule? mul tuli.

Toss käivitamisel

Postitatud: P Mai 18, 2008 23:40
Postitas macadam
Pean sama tee ette võtma :)

Toss käivitamisel

Postitatud: L Jaan 03, 2009 19:03
Postitas macadam
Jagan jälle kogetut :)

Täna hommikul kui maal oli külma kuskil 12-e kanti siis tuli käivitusel taas sutsuke sellist tumedat ja sinakat tossu - auto käivitus üsna vaevaliselt. Käisin meeleheite hoos ka Viktori jutul ja ta vaatas tuulutuse voolikud ja veel mõned kohad üle ja ütles, et kõik peaks korras olema (hakkas kergem küll natuke).
Õhku jäi teema, et siiski võib kolvigrupp hakata ära väsima nii, et katsun edaspidi jälgida mis värvi tossu sealt tagant tuleb.
Samuti juhtis ta tähelepani, et summuti ots on tahmane mis viitab rikkale segule (seda pakkus ta ka tänaseks tossupahvaku põhjuseks) ja võimalikule õhulekkele. Turbo ja klapisääretihendid on mul juba vahetatud.

Lasin autol nüüd 8 tundi seista ja katsetasin uuest ... tuli ainult auru :)

Sellised lood siis:)

Unustasin küsida talt, et mis see kolvigrupi vahetus maksab - äkki keegi teab siin kogetu põhjal pakkuda?

Toss käivitamisel

Postitatud: N Jaan 15, 2009 23:28
Postitas pluggerxxx
Tead mul on/oli sama jama, mingil ajal hakkas suvel käivitamisel tagant sinist välja viskama. Vahest ikka kohe väga hullult, nagu oleks mingi suitsukate taga jooksmas, viskas paarkümmned sekundit sinist suitsu tagant välja külma mootoriga ja siis oli normis.
Hiljem hakkasin märkama, et kummalisel kombel oli see sinine suits seotud sellega mis pidi maja ees autot parkisin. Vaevalt nüüd küll see iseenesest käivitamisel tossamist põhjustas, aga pigem oli asi selles, et maja ees tee on kaldus ja kui vasakule kaldu seises siis kusagilt mingit õli jooksis piisavalt seismise ajal mootorisse.
Aga kummalise nähtusena kadus too tossamine külmal käivitamise ära talve ja kõlmade ilmade tulekuga. Ei tea kas õli nüüd siis paksem ja ei roni kusagilt tihendi vahelt nii kergelt läbi vms, aga igatahes hetkel seda muret pole. Üli vist ka ülemäära ei kulu kui arvestada, et 10 000 km peale tuleb nii tugevalt alla liitri juurde valada.