2. leht 2-st
9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 21:06
Postitas welt3
Tsekkisin just meili ja ühelt liisingfirmalt oli nüüdseks tulnud konkreetne vastus, et jah põhimõtteliselt on neil võimalik mulle konkreetse taotluse korral kirjeldatud tingimuste alusel liising võimaldada ehk nüüd saab hakata isendit välja valima...varasemalt polnud enese ärrituseks nagu mõtet (nii enese kui automüüja aja raiskamine)... aga ikkagi jehuuuuuuuuuu

9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 21:28
Postitas epsum
OT küll, aga kes mainis eespool, et õige lennukikütus on ikka bensiin. Ega ikka ole küll, lennukibensiiniga lendavad väikesed kolbmootoritega lennukid, õiged lennukid (sh ka Saabi poolt toodetud hävitajad ja reisilennukid) tarbivad kütusena lennukipetrooli Jet-A1, mille omadused põhimõtteliselt samad on, mis tavalisel diiselkütusel, ja diiselkütusega autosid on laias maailmas sõitma pandud küll Jet - A'ga..
9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 22:01
Postitas welt3
On rahval miskit hääd silma jäänud, millele tasuks pilk peale heita?

9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 22:30
Postitas saabSS
vali välja ja küsi infi. tee sõitu ja lase üle vaadata. mis seal enam siis

9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 22:34
Postitas welt3
Ülevaatamise osas, keda enim soovitate?
9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 22:36
Postitas Jürgen
VM, Saabianti, Troost, Pilot Motors(?).
9-3 ostusoov
Postitatud: N Mär 27, 2008 22:50
Postitas welt3
Kas on neist neljast da best?

9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 10:44
Postitas SimoL
Kuna VM on margiesindus, siis idee järgi peaks nemad olema, aga olen enam kui kindel, et Troost ja Saabianti teevad samaväärset tööd ning odavamalt ka. Piloodi kohta ei oska midagi öelda, alles turule tulnud.
9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 10:46
Postitas Cyber
Arvestades, kes seal Pilotis Saabe kontrollib ja teeb, siis ei ole kahtlust, et sealt kvaliteetse hinnangu saab..

9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 11:05
Postitas welt3
See margiesindus pole alati A&O, varasemad kogemused ühe teise margiesindusega on sellised et hoia pead kinni...olulisim vast see et antav hinnang oleks kvaliteetne ja korralik. Kui neid mitu, siis veel parem

9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 11:08
Postitas SimoL
Sa oled õigesti asjast aru saanud.
9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 13:20
Postitas saabSS
Algselt postitas: welt3
See margiesindus pole alati A&O, varasemad kogemused ühe teise margiesindusega on sellised et hoia pead kinni...olulisim vast see et antav hinnang oleks kvaliteetne ja korralik. Kui neid mitu, siis veel parem
kas sa äkki vihjad, milline margiesindus? endal ka halb kogemus. xenon tuli oli udune seest ja kõrguseregulaator ei töödanud. nemad arvasid, et vahetamist vajavad ainult kojamehed.
9-3 ostusoov
Postitatud: R Mär 28, 2008 15:03
Postitas welt3
Pole vast mõtet suurt saladust teha, et tegu oli Silberautoga, seepärast jäävad ka edaspidi selle firma müüdavad margid ostmata, ei ole vaja oma raha sinna viia kus seda ei taheta.
1) Klienditeenindus oli/on seal kohutav (v.a. ühe isiku suhtumine klientidesse).
2) Iluvigade remont (värvimistööd) läksid maksma arvestatava rahasumma, ei jõudnud aastatki mööda minna, kui värv juba koorus ning pärast vastuvõtu aktile allkirjastamist selgus (päikse käes), et kasutatud oli tooni võrra heledamat värvi.
3) Piduriketaste ja klotside vahetamise tulemusena sain kaasa kohutava vilje, mis pea igal pidurdusel andis enndast märku, kolmandal või neljandal korral õnnestus neil siis see viga kõrvaldada.
4) Konditsioneer ei töötanud, läksin teenindusse ja palusin üle vaadata. Konditsioneer täideti ära ja öeldi et korras, 3 päeva pärast oli jälle asi tuksis - tol hetkel sai mõõt täis, läksin esinduse asmel tuttava juurde ning ta selgitas 10 minutiga välja et tegelikuses oli kondiradikas kivi saanud ja vajas vahetust. Tekkis küsimus, et kas esinduses ei oleks seda võimalik olnud välja selgitada?
:wall: