2. leht 2-st

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Nov 17, 2005 8:11
Postitas suur
Algselt postitas: fofa
Algselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.

Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.

Mina süüdi :red: - ei oska veel teemasid liita-lahutada (tundub) :red:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Nov 22, 2005 22:23
Postitas MadMan
Külastasin Saabijumalaid (VikingMotors) ja nende lahke pale väljendus uues plekkveljes ning rataste tasakaalustamises, süngem pool aga defekteeringus, mis näitas, et tuliuus (esimene õõtshoob veebruar 2005) vasak žarniir ja mittevägavana (2004 lõpp) parema tagumise õõtshoova puks loksuvad ning esisilla reguleerimine on selle tõttu mõttetu.
Kas tõesti pean Lunohodi ostma? :wall:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Veebr 21, 2006 15:26
Postitas MadMan
läksin oma projektikat välja sikutama ja selgus, et 40 cm lund on liiga palju Saabi jaoks. jäi sikutamata, sest auto oskas ennast kenasti lume sisse kaevata. tuli välja tõmmata. 25 cm lund on vist max Saabi jaoks :wall:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Apr 20, 2006 22:46
Postitas MadMan
Sai lõpuks ära tehtud pikalt plaanitud projektid:

aut. kasti õli vahetus - punasõstra sherryt värvilt ja lõhnalt meenutav ValvoLine MaxLife ATF (Dexron III jne) läks sisse ja võrreldes endisega toimus kaks olulist muutust: käiguvahetus on vaevutuntav ning müra on vähem. :thumb:

jahutusvedeliku vahetus - solgutamist üksjagu, sest garaazis vett pole, aga vana sai välja, pesu 3x läbi s.h. 1x Comma RadClean ja 40 km sõitu, G3O roosa segu sisse.

nüüd veel jäänud õnnetu vasak žarniir :wall: :fight: :gun:
ja esimeste keskmiste sageduste kõlarite lisamine praeguste tweeterite asemele.

siis saab jälle :drive:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Apr 20, 2006 22:52
Postitas qdwin
Algselt postitas: MadMan
(Dexron III jne) läks sisse ja võrreldes endisega toimus kaks olulist muutust: käiguvahetus on vaevutuntav ning müra on vähem.
Soe soovitus sõida kasvõi paarsada kilomeetrit, parem kui tiba rohkem ja lase jälle kõik mis tuleb välja, kõik niikuinii ei tule kuna kasvõi turbiin ei voola kuidagi tühjaks. Ja kalla veel üks kanku uut kraami sisse. Siis on lootust et enam vähem kogu õli sai kahe vahetuse peale ka vahetatud. Usu, vahe on tuntav.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: N Apr 20, 2006 23:08
Postitas MadMan
Rrrrr! Ma kartsin, et keegi seda ütleb. Ei tee! See krdi Valvoline on kallis ja oli viimane, mis Tartus müüdi. Oleks pidanud siis odavama võtma ja sellega solgutama.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: P Dets 31, 2006 15:11
Postitas MadMan
Üks talvine pilt kah.

Lisatud failid

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: P Dets 31, 2006 15:44
Postitas Berg
On see ikka selle aasta pilt?

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: P Dets 31, 2006 16:23
Postitas MadMan
2005 detsember siiski.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: T Nov 06, 2007 11:18
Postitas MadMan
Auto sõidab põhiliselt Rohuneeme-Tallinna trassil ja tehtud järgmist: 1 esiratta laager, 1 esimene amort (Sachs) küpse, uus käimakasti õli.

Plaanis veel ketikomplekti vahetus.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: K Apr 02, 2008 23:47
Postitas MadMan
Said tehtud järjekordsed suured asjad: ketikomplekti vahetus, kõigi jahutusvedeliku voolikute vahetus, uued filtrid, tihendid ja vedelikud, summuti sukk.

Tehtud veel piduriõli, tagarattalaager.

Tehtud veel kaks lekkivat kastijahutuse tihendit ja üks õõtshoob.

Suverehv all ja :drive:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juul 10, 2009 0:06
Postitas MadMan
Vasak veovõll loksub difri otsas ja ragiseb krt :wall:
Aga ehk aitavad meistrimehed sellegi murega. Niikuinii vaja uus poolraam ja powerflexid panna. Ja kliima. Ja pidurivõimendi. Jne.

Seniks paar värskemat pilti.

Täislastis: 4 inimest + nädala varustus
Pilt

Autopiloodi peal
Pilt

Väike eksperiment 18dB KP ja MP filtriga. Visaton FRS8 peaks välja vahetama Hertz DSK165 kõrgete elemendi ja filtrid. Või panen mõlemad koos üürgama ja teen 3-riba filtri hoopis. Sõltub, kuidas kõlama hakkab. Ühe takisti peaks ka vahele sebima, et kõrgemaid vaigistada.
Pilt

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: R Juul 10, 2009 0:50
Postitas Homersimpson
Algselt postitas: MadMan

Väike eksperiment 18dB KP ja MP filtriga. Visaton FRS8 peaks välja vahetama Hertz DSK165 kõrgete elemendi ja filtrid. Või panen mõlemad koos üürgama ja teen 3-riba filtri hoopis. Sõltub, kuidas kõlama hakkab. Ühe takisti peaks ka vahele sebima, et kõrgemaid vaigistada.

Siin läheb asi huvitavaks :thumb:

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: L Jaan 02, 2010 8:48
Postitas MadMan
Tänu Audaceri spetsialistidele on uretaanid esisillas oma koha leidnud ja juhitavus on ikka väga tihke.

Master Trionic lahendas ka jagaja probleemid :notworthy:

Tellisin autoosadest Volvo B230 Halli anduri, mis on KW-Automotive koodiga 406221 (580.-, NB - ei toodeta enam) ja koosneb Honeywell 2AV56 andurist ning kinnitusalusest. Originaalis on seal Siemens HKZ 121, mida ei leia enam kusagilt. Hiinlased pakuvad CYHME301, kuid seda mina Eestist ei leidnud.
Sobiva SKFi simmerlingi sain Alas-Kuuli letilt (60.-). Esindus pakub ainult uut jagajat 1700.- eest.

Jagaja kohta sain infot http://www.900saab.com/dizzy.html

Aga nüüd kukkus summuti alt ära. Neli aastat pidas vastu.

Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Postitatud: E Jaan 24, 2011 13:50
Postitas MadMan
Väike update:

uus Simonsi 063-H summuti, katalüsaator, 2 Yokohama IG-30 rehvi.
Sõidab nagu vurin, aga käimakast ei kannata külma. Nüüd vaja veel Calibra/Vectra AWD sõltumatu tagavedrustus panna. :P