Saab 900 S 2.0 A, 1994, MadMan

Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#1

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Pilt

Ostetud Hiiu-Suurtükist 27.09.2004, toodud Šveitsist.
Esimene avarii ka tehtud.
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#2

Mingi kergem kõks? Pilt on enne või pärast matsu?
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#3

Tallinnas sõitsin vasaku esimese ratta alt ära veebruarikuus. vastu äärekivi 40-50 kmh - läksid mõlemad õõtshoovad, plekkvelg - koos tööga kokku 7500.
Pildid tehtud 13. aprill 2005.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#4

sõit muutub mõnusalt pehmeks kui pagassis on kaks 17" monitori ;)
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#5

täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo
Kasutaja avatar
Ryhkija
Saabiklubi liige
Postitusi: 1231
Liitunud: N Veebr 03, 2005 7:29
Asukoht:
Auto:

#6

Algselt postitas: MadMan
täna sai kandevõimet testitud - u. 580 kilo

Ja kuidas seepääle käitus? Aukudest läbi sõites kuskilt kraapama ei hakanud?
Ega nii pole kunagi olnd, et kuidagi ei saa, kuidagi ikka SAAB! :P
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#7

vist paar korda kratsis, aga mitte kuuldavalt.
75 tellist, 3 kotti liiva, 1 kott savi, 2 meest - no problem!
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#8

Tänu uutele piduritele jäi mats olemata seekord. Palavus...

Thnx Trionic ja Troostauto! :thumb:

Varsti jälle.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#9

Keegi ahv oskas öösel ära mõlkida. Argpüks. :gun:
Jälle miski min 4k :wall:


Pilt
Nii ma hommikul selle avastasin.
Pilt
Pärast pesu selgus, et päris korralikult oli sisse pressinud.
tiib
Postitusi: 139
Liitunud: T Mai 31, 2005 18:10
Asukoht:
Auto:

#10

Üldiselt olen ma hakanud parklates oma masinat kahe koha vahele parkima, et hiljem silmapuravike manööverdamisoskuse käekirja auto kerel näha poleks :gun:
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#11

Lasen Tallinnas teha. Tuleb kallim, kuid loodetavasti ülikorralik. :thumb:
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

mul tundub ka, et juhitavus ngl parem, kui pagasnikus kola sees.
sai 2 päeva kesk eestis kimatud ja 400...500 kg pagassis ja juhitavus suurepärane ; just kruusal mõtlen.
ei lähe kreeni midagi nii kergesti ja libisema ka ei hakka.
meeldiv kogemus oli!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#13

Yks tagumine k6lar l6petas koost88. Nyyd taga 2x Hertz DCX 690 ja ette tulevad 2x Hertz DSK 165. Heli on puhtam ja konkreetsem, aga bassi tundub hetkel v2hem olema kui enne. Siinkohal hoiatus NG900 omanikele - tagumised k6lariaugud ei ole 6x9" vaid u. 6x8.5"
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

Mis te ikka punnitate nende tagakõlaritega... kontserdil te ju ka ei seisa seljaga lava poole. Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Cyber
Pistke woofer sinna pagassi ja ülejäänu ehitage etteotsa.

ei saa - vahest tahaks spordikotti ka pagassi panna.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#16

Vett vahel pritsib kõlarikatetele, kuid vähe - vastuabinõusid ei tea.
Tavaline subaka kast võtab mõttetult ruumi ning erikujulise tegemine jupp aega. Mõte on sinnapoole liikunud, kuid enne panen esimesed kõllid paika ja vaatan siis edasi.
Sai tehtud väike "Saaremaa Ralli" ringreis - rallit ei näinud, aga sõidetud sai 800 km ning bensukulu tuleb üle 10 L sajale. Lastiks 4 õllelihast + kola pagassis. Pean disla ostma.
Kasutaja avatar
Chipy
Postitusi: 667
Liitunud: N Mär 31, 2005 23:30
Asukoht:
Auto:

#17

kusjuures on juhitavusele väga abiks tagumiste amortide vahetus töötavate vastu;) Mul on see kohe ees.

To: MadMan: kui kulu on üle 10 siis osta parem turboga versioon. mul on kulu 2500km 9,7 ja sellest on u 60-70 prossa linnasõitu :D
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#18

See 1 l kulus ei anna eriti efekti, kuid 3 reisijat kuulutasid üksmeelselt, et Saabis on mugav kulgeda s.t. lennata. Hetkel piilun BMW 325 TDS Touring poole, sest Saab 9-3 SC jaoks ei ole vaba 600000 välja käia. 9-3 2.2 TiD puudub automaatkast ja need on kallimad soetada kui BMW.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#19

:D
Uksi on ka vähe seoses kasvanud nõudlusega. Tagavedrude ja amortide vahetuse peale olen mõelnud, aga enne kere korda.
Või pakub keegi NG900 5-ukselist Turbot automaadiga? 1 a. tagasi oli üks tumeroheline Sensonic müügis Hiiu-Suurtükis, kuid jõuti enne ära osta.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#20

Kõlarite paigaldamine on paras keberniit. Kõrged said paika, kuid 165 mm ei taha kuidagi ukses oma kohta leida ja juhtme vedamine on see kõige suurem probleem. Saabikule on ikka palju ja paksu plekki raisatud ning ukse läbiviik on mingi imeomase klemmkinnitusega - netis seda ka keegi lahti ei seleta - osta või Haynes'i manuaal. Igatahes - NG900 omanikud - investeerige kõlaritesse ja heli autos muutub oluliselt paremaks. :head:
Nüüd siis kereremont, uued vedrud, amordid, turbo:P
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#21

thnx pakkumast - vist soetan endalegi selle tähtsa raamatu.
Algul tundusid originaalkõllid mullegi head, aga siis andis nende iga endast märku rebenenud servade näol ja prügikasti nad läksid. Pealegi on kaasaegsed kõlarid tehtud mingist kunstmaterjalist, mis vett ei karda erinevalt originaalide õhukesest paberist.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#22

Hurraa! Auto valmis. Nüüd üks silm nutab arvet vaadates ja teine naerab autot vaadates. Head tööd tehakse Ammecos - ei saa arugi, et mingi mõlk oleks olnud. Lisaks vooderdati tagatiivad pigimatiga, vahetati kõik amordid ja tagavedrud, tagaluugi serv korrastati, esikõlarite juhtmed veeti ustesse. Vikingist sain uue signaalilüliti ka. :head: :drive:
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#23

Õnnitlen,kui rahule jäid,antud firma kvaliteet on kahjuks tundmatu mulle.Ise dilemma ees-kus lasta VT nina korda teha-kardan värvaleid nagu tuld.Mul on ainult negatiivsed kogemused nendega,enda autole sobib paraku
ainult PARIM.
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#24

Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on. thnx - fofa.
Trionic - kui sa keretööde hinnapakkumise peale istuli ei kuku, siis võid Ammecost selle raha eest täit kvaliteeti nõuda. Kahjuks algab nüüd libeda hooaeg ja neil käed tööd täis...
fofa
Postitusi: 504
Liitunud: N Veebr 26, 2004 15:39
Asukoht:
Auto:

#25

Algselt postitas: MadMan
Mõni mode võiks selgitada, et miks mu auto elulugu kirjeldav teema valesse kohta toodud on.

Hea küsimus, nüüd igatahes seal tagasi kus vaja.
Vasta