2. leht 2-st

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: R Apr 17, 2009 11:04
Postitas IFF
Algselt postitas: Fastaero
Sain kogu selle st üritusest hea õppetunni kui kunagi saab suurt rem vajab siis toimetan ta kindlasti tallinna spetside juurde.Tuleb kindlasti parem ja ma arvan ka et odavam tulemus.

Lisaks veel reeglina nähtakse teised nõrgad kohad ka ära, et saad ühekorraga murest lahti, mitte ei pea N korda sama asja parandama.

Edu ehitamisel.

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: R Apr 17, 2009 23:38
Postitas muuseas
niniii. no mul on kõigile pingutustele vaatamata kast veel koos.... aga pedaal liigub vaevaliselt. Tellitud on uus korv ja ketas, survelaager sai ka hiljuti uuendatud.
Pedaali liikumise kergendamise nimel on vahetatud mõlemad silindrid (peasilindrit 2x lausa), siduritoru, tehtud erinevaid loomkatseid. Pedaal liigub enam-vähem rahuldavalt kuni mootor külm, siis läheb põrandalt kerkimine vaevaliseks - täpselt nagu teemaalgatajal. Eks näis, mis saab peale uue korvi&ketta paigaldamist.
Nagu isand Trionic ülalpool mainis, ilmselt tappis läbilibisemise kuumus korvi... ja kui ka mitte, siis vahetada on teda niikuinii vaja, sest praegu ei saa libisemise vältimiseks 3,4 ja 5 käiguga survet üle 1,1 baari lubada. hmm, stock-aero'ga saaks ju vabalt sõita.... hehe

OT Reklaamilause:
Nagu härrad ise naljatavad, et "kaua nad mu autot lõhkuma peavad, et ma enam sinna seda ei lohistaks" :D

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: E Apr 20, 2009 9:56
Postitas Fastaero
Igal juhul minul oli töösilinder täiesti kinni ja kui kast maas saad ise ka seda kontrollida.Kusjuures nagu eelnevalt sai kirjutatud osutus vigaseks täiesti uhiuus töösilinder mis läheb garantii alla.Peale töösilindri vahetust on nüüd kõik vägagi ok pedaal käib nagu uuel autol kergelt ja lahutus on sujuv.Korv tuleb ka muidugi vahetada sest kui vana sai maha oli juba näha et lamelli otsad väga kulunud ja ketas ise juba kergelt koonuses.

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: T Mär 16, 2010 12:39
Postitas parkentosh
Mul on ka üks küsimus tonnise siduri kohta. Sooja mootoriga töötab kõik väga hästi. Külma mootoriga (max 10min peale käivitust) võtab sidur täitsa alt, nii umbes 3-5cm põhjast. Kui mootor hakkab juba päris soojaks minema, siis probleem kaob ja sidur hakkab võtma umbes 5-6cm ülevalt. Milles probleem olla võib?

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: T Mär 16, 2010 12:55
Postitas Fastaero
Pakuksin et töösilinder väsinud ja ei käi hästi.Omast kogemusest võin aga öelda, et täpse vastuse saad alles siis kui korv maas.Iseasi kui peasilinder ära hakkab vajuma- selleks peaks juhi jalgeall õli olema ja silinder ise ka õline olema.Peasilindri ülevaatamine suht lihte.Ülejaanu juba paljun suurem töö(töösilinder,sidurikorv).

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: T Mär 16, 2010 13:04
Postitas ivomets
Algselt postitas: parkentosh
Mul on ka üks küsimus tonnise siduri kohta. Sooja mootoriga töötab kõik väga hästi. Külma mootoriga (max 10min peale käivitust) võtab sidur täitsa alt, nii umbes 3-5cm põhjast. Kui mootor hakkab juba päris soojaks minema, siis probleem kaob ja sidur hakkab võtma umbes 5-6cm ülevalt. Milles probleem olla võib?

mootori töö ei loe siin grammigi.
loeb hoopis siduri vajutamise kordade arv.
kui kaua seisnud masinal esimene kord võtab põhjast ja siis pumpad .....X korda ja hakkab ylevalt võtma, siis põhjus peapumba väsinud mansettides, või peapumba ja töösilindri vahelises torus/ voolikus, kust õhku saab.

Saab 9000 aero mure siduriga

Postitatud: T Mär 16, 2010 14:08
Postitas olaviv
Lisaks veel niipalju, et peasilinder võib ka nii trikke teha, et õli üldse välja ei aja. Oleneb mis seal kulunud on täpselt.