Saab 9000 aero mure siduriga
Saab 9000 Aero 94a. Autol sai tehtud äsja suur remont.Mootoriosakond kenasti korda tehtud ja nüüd ka uus sidurikorv paigaldatud.Vahetatud said ka siduri töö- ja peasilinder, survelaager.IImnes aga probleem:hommikuti käib siduri pedaal kergelt ja käiguvahetus sujuvalt.Peale mõningast sõitmist hakkab siduri pedaal muutuma järjest raskemaks ning kinni jääma.Seda hoolimata sellest kas vahetan käike tihedalt või sõidan maanteel tulemus sama.Oskab keegi öelda mis võiks viga olla.
Aga kui peasilinder on ise vigane, näiteks kriibitud, siis tihendid ei aita. Silindrit ikka kontrolliti?Algselt postitas: Fastaero
sai nüüd pandud juba teine peapump(mitte uus aga vah tihenditega)ning täpselt sama jama.Õli ka kusagilt ei leki.Mul on hetkel mõistus täitsa otsas -kulutatud on 7 kilo sidurile aga asi ikka ei toimi:(.
Kui mul kunagi peasilinder ära suri siis ta hakkas ennem lekkima ja jäi lihtsalt põhja kinni.Nüüd asi nii et kumbki peasilinder ei leki ja pedaal päris kinni ei jää lihtsalt alt ülesse tulek võtab aega.Mida rohkem sõidan seda raskemini ülesse tuleb.Peale seismist kõik jälle nagu korras.Ja siis kõik uuesti otsast peale.
Hea kui ära lahendad siis oskad ka mind äkki aidata:) Teebki meele mõrudaks see et mootorile ja sidurile kokku kulutatud üle 22 kilo auto astub edasi nagu loom aga nüüd see lollaks probleem rikub kõik ära.Lisaks ei suudeta teeninduses mõistlikku seletust ka anda.
Lahendamata siduriprobleemiga masinal(Aero,ca 300hj.)) algasid jamad peale Tallinn-Pärnu-Tallinn testisõitu,kui sidur pidevalt 5 käiguga libisema kippus.Ise arvan,et kuumus tappis korvi,aga mine tea:conf: .
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Mootorit tehes saigi kast korra maha võetud ja alguses vahetasingi ainult töösilindri sest korv tundus pealtnäha ok.Järgmine päev kui tekkis jama pedaaliga.korjasin viimased kopikad kokku ja vahetasin korvi ära.Aga pedaali jama jäi ikka alles.
Algselt postitas: Fastaero
Mootorit tehes saigi kast korra maha võetud ja alguses vahetasingi ainult töösilindri sest korv tundus pealtnäha ok.Järgmine päev kui tekkis jama pedaaliga.korjasin viimased kopikad kokku ja vahetasin korvi ära.Aga pedaali jama jäi ikka alles.
tekkis kahtlus: kas sai ikka aero komplekt külge, samas olen trionicuga nõus..kuna jäi vana korv,siis see tappis kohe ketta(kas see oli uus ja sai ekspluatatsiooni vana korviga?)
mingil põhjusel kahtlus ka töösilindri torus..aga ei väida siiski midagi
eks tuleb tegeleda ja oma silm on kuningas. vana hea tõde: mis sitasti, see uuesti. kahju vaid mahavistatud ajast ja rahast
Aero komplekt.Torud üle vaadatud ja läbi puhutud ei mingit jama.Piduriõli ka puhas kummitükke torud ei aja.Esialgu jäi külge vana ketas vana korviga. Vahetasin ainult töösilindri ja survelaagri.Järgmine päev tekkis jama pedaaliga.Lasin siis panna uue korvi ja ketta.Lahti võtmisel mingeid jamasid ei ilmenenud ja kõik toimis.Eile sai veel üks peapump külge ja ikka sama jama.Ise kahtlustan vigast survelaagrit kuna siduri tunnetus pole hea.Kardan et tuleb korv uuesti maha võtta ja siis kõik üle vaadata.
Algselt postitas: Fastaero
Aero komplekt.Torud üle vaadatud ja läbi puhutud ei mingit jama.Piduriõli ka puhas kummitükke torud ei aja.Esialgu jäi külge vana ketas vana korviga. Vahetasin ainult töösilindri ja survelaagri.Järgmine päev tekkis jama pedaaliga.Lasin siis panna uue korvi ja ketta.Lahti võtmisel mingeid jamasid ei ilmenenud ja kõik toimis.Eile sai veel üks peapump külge ja ikka sama jama.Ise kahtlustan vigast survelaagrit kuna siduri tunnetus pole hea.Kardan et tuleb korv uuesti maha võtta ja siis kõik üle vaadata.
karta on,et muidu selgust ei saa..survelaager on ka ilmselt siiski õige?aga anna teada,,teema juba huvitav
Eile sai siis sidur ka lõpuks korda.Õhtul tegin ühe korraliku kiirenduse ja tulemuseks kast ribadeks.Nuta või naera aga tuleb välja et keegi on vahele toppinud mitte aero kasti seega korras mootori ja korras siduri koostöö tegid tavalisele kastile õige ruttu otsa peale.Mul juba ammu tundus imelik see kui teisel aerol läheb teine käik üle 100 mul lõppes 90 peal ära.Nüüd siis uut kasti vaja ja seekord kindlasti aero oma.Seniks aga pidurdub remont mingiks ajaks kuna raha lihtsalt otsas hetkel.
Sõidan siin hetkel ka ühe 9000 aeroga ja sellega palju sujuvam sõit kui minu omaga just ülekande tõttu.Maanteel ka tundub orig kastiga ökom olevat kuna 90 peal on mul u 500 pööret rohkem ja kompuutri järgi ka nätab väiksemat hetkekulu.seega on mul huvi panna alla ikkagi aero kast mitte muu.Muidugi saadavus on raske ja anti tahtis pea 12 kilo see on lliga palju.Eks peab edasi otsima
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on selge, et kast peab õige olema. Ma lihtsalt juhtisin tähelepanu, et sul seal ilmselt lihtsalt omadega otsas kast oli, mis ilmselt oleks lõpetanud koostöö niiehknii. Ilmselt oli originaal juppideks sõidetud ja siis kiirelt midagi asemele otsitud.
Lihtsalt mina olen nüüd see loll kes raiskab palju aega ja raha aga auto pole ikka korda saanud:Dkõigest hoolimata pean siiski tõdema et korras saab 9000 aero on puhas sõidurõõm ja pole kahju ka raha selle auto peale kulutada.Kunagi peab ta ju korda saama.Vanad autod niikuinii vajavad rohkem tähelepanu ja raha(eriti võimsad mis kindlasti kõvasti piitsa saanud).olen siin sõitnud ka 9-5 aerodega aga 9000 on teravam ja mulle meeldib ka rohkem.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
nii tore on lugeda, et miskit lahedat ka toimub!
vanasõnast oled kuulnud- tasa sõuad, kaugele jõuad.
vanad asjad on lihtsalt mingi aeg suremisele määratud.
ja sellised rapsimised lõpetavad kyllaltki tihti millegi surmaga.
Äkki ikka kast jäi terveks, mingi sidurijubinas lendas , mõnest valesti kokkupandud asjast?
vanasõnast oled kuulnud- tasa sõuad, kaugele jõuad.
vanad asjad on lihtsalt mingi aeg suremisele määratud.
ja sellised rapsimised lõpetavad kyllaltki tihti millegi surmaga.
Äkki ikka kast jäi terveks, mingi sidurijubinas lendas , mõnest valesti kokkupandud asjast?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Kast kindlasti sest tal polnudki enam kauaks elada õlivahetusel oli hammaka tükk õlis sees ja kuna polnud orig aero kast siis ei huvitunud ka kasti remondist.arvan ise et differ ribedeks aga kasti vahetan ära ja minu õnneks leidsin ka siin juba endale orig kasti mõistliku hinna eest kolme kuuse garantiiga.Sain kogu selle st üritusest hea õppetunni kui kunagi saab suurt rem vajab siis toimetan ta kindlasti tallinna spetside juurde.Tuleb kindlasti parem ja ma arvan ka et odavam tulemus.Enda kaitseks veel niipalju et 95 protsenti aeroga sõtes olen ma eeskujulik liikleja ja kui nüüd peale remonti natuke kiirust proovida ei saa siis kuna veel!