2. leht 8-st
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: P Dets 03, 2006 16:21
Postitas teager
Algselt postitas: Wolfheart
Omast kogemusest võin öelda seda, et ükskõik kui palju remondimaksumus ka ohkama ei võta, on rõõm korras autosse istudes ja pedaali vajutades mitmekordne.

Ja kuna kõik mis liigub see ka kulub, siis igatahes on mõttekam investeerida oma autosse kui osta järgmine ei tea mis ajalooga sõiduk ja hakata jälle avastama kuhu raha peab kulutama. Seda enam, et see Aero näeb ikka väga kena välja ja nõuabki tõenäoliselt rohkem omaniku tähelepanu
Jah, seda kindlasti. Õrnalt mäletan veel, millise koliseva logiseva masina ma Troosti viisin, ja kuigi kast ei funka hetkel hästi ning mootoripadjad veel tsipa jäigad on tunduvalt parem sõita.
Eks siia Aerosse investeerime nüüd ikka juurde ja juurde, peagi kõik nõrgad kohad asendatud
Kastijumalalt nüüdseks ka esialgne hinnang saadud (polnudki tarvis tööpäevani oodata) ning vist pääseb seekord kergelt, mingid tihendid vaja vahetada ja loodame, et sellega on kõik.
Siis saab sõita jälle
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: P Dets 03, 2006 20:39
Postitas qdwin
Ma olin peaaegu meelt muutmas ja nõus Sulle oma vana käiguka maha müüma. Hea et niigi läks.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: P Dets 03, 2006 21:34
Postitas Trionic
Esialgne diagnoos oli see,kuna kast käitub täpselt,nagu VT oma,kui Governor`i tihendid lendasid.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: E Dets 04, 2006 18:34
Postitas teager
Sai täna garaazhis nokitsetud ja "installeritud" topsi/mündihoidja, mille
Kod. IFF'iga koos USA'st tellisime.
Tegin väikse pild kah "enne ja pärast" situatsioonist:
Vabandan veneaegse klaasi pärast

, garaazhis polnud koka-koola topsi käepärast.
Natuke tuli kohendada seda kaadervärki, saagida, viilida ja lihvida ning paika läkski.
Lisaks vajas ta väikseid pehmenduspadjakesi, liigendid kolisesid ja loksusid päris tublisti (jänkid vist kurdid, et neid ei häiri???) ja lõpptulemus sai üsna rahuldav.
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Dets 05, 2006 0:31
Postitas romza
Mõnna!

Topsihoidja igati abiks asi. Kahju, et 9-5-l ainult 1 klaasi jaoks ees olemas. Naisega pean pidevalt kaklema, et kes saab sinna oma joogiämbri panna.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Veebr 28, 2007 0:16
Postitas Jupats
hehe las naine panevad sul tagaistuja käetoe sisse:D
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: N Mär 15, 2007 14:11
Postitas teager
Täna on siis väike tähtpäev - täpselt 2 aastat on olnud see masin meil. Selle aja jooksul on odomeetrile juurde ilmunud 39.000 kilomeetrit. Arvestasin arvete jm väljaminekute pealt kokku, palju auto peale on kulunud ja tulemuseks on 2.95 eeku per kilomeeter.
Igaüks oskab siit edasi arvutada.
Aga sellega ei piirdu, lähiajal veel plaanis mõnedkümned tuhanded sisse panna, ma olen vist raha peale väga vihane
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: L Mär 17, 2007 18:35
Postitas teager
Vahetult enne kokkutulekut sai käidud Lõuna-Eestis kelgutamas. Tartu linnas august läbi sõites käis mõnus kolks ja seejärel kolin, nagu veaks midagi järgi

Põhjus oli väga lihtne, olin summuti toru otsa kruvinud mõnusalt jämeda, 0,7 kg raskuse "riistapikenduse" mis siis oli summuti otsa lahti rebinud püti küljest, kuid jäi siiski sinna rippuma ja järgi lohisema
Sai terve nädalavahetus ringi sõidetud, tehes natukene sportlikumat soundi
Nüüdseks all uus tagumine pütt (ilma "riistapikenduseta" seekord) ning ka keskmine pütt, kuna iisaku sõnul oli see pehme kui paber ja pudenes tükkideks lihtsalt
Koos summutite vahetusega Troostis sai iisakut veelgi piinatud (paar nädalat varem nägi iisak vaeva Superflexi polüuretaan pukside allatagumisega) - nüüd siis Lesjoforsi sportvedrude ja Bilsteini gaasiamortide paigaldamisega. Tulemus on juba päris hea, kurve mõnus võtta. Madalaks läks kah, kuigi see polnud eesmärk.
Lisaks veel leidis veebruaris tonnise kapoti alla tee üks Forge bypass (samasugune, mis Trionicu Troll'il küljes), hetkel töötab ta "tehaseseades" ehk rohelise vedruga.
Ja lõpetuseks - lahenduse sai ka üks viga, mis piinas juba mitmendat kuud ja millepärast sai automaatkasti remonti tehtud, jõuülekannet korrastatud
Tänud Trionic'ule selle vea ülesleidmise ja likvideerimise eest - põhjuseks oli purunenud küünal ja üks pütt lihtsalt ei tulnud taha.

Pole ka ime ilmselt et ta saba andis, arvete järgi olid küünlad peaaegu 2 aastat laitmatult teeninud; sõbra Roveril lõi NGK küünal samamoodi puruks 7 kuuga...
Selleks korraks kõik... loodetavasti said kõik tegemised kirja...
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 22:21
Postitas teager
Nii, palju vett on merre vahepeal voolanud.
Juunis otsustas Garret hingusele minna

Aga pole halba ilma heata, nüüd puhub kapoti all Mitsubishi TD04
Romza, kapotialusest pilt sulle, sellega läks natuke kaua aega
Vahepeal otsustasin
"tuuningut" teha SAAB'i märgile kapotil, sellest ka paar pilti.
Muuseas, esisuunatuledes on sees
Philips Silvervision pirnid, kui keegi on mõelnud nende muretsemisele, siis välimusele annavad need päris palju juurde.
Juulikuus, täpselt kokkutuleku ajal oli masin värvimises - esi- ja tagaspoilerid said ülevärvitud, tagumistest koopaäärtest rooste eemaldataud ja värvitud; lisaks veel parandatud Statoili survepesust (

veljepesu) lahtitulnud värvilaigud küljepealsete suunatulede alt.
Augustis, lõpuks siis toonklaas tervele ringile peale.
Auto hakkab juba üsna kenaks muutuma
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 22:44
Postitas kaarel
Tore näha, et tulid oma kaunitari ikka Tartusse pildistama. Esimesed on tehtud Karlovas, kas viimased kolm on üles võetud Vana-Peetri kalmistu ja Emajõe vahel Raadil? Valge rist on vist meelega kaadrisse jäetud?

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 22:47
Postitas kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Tehnika poolest ma mõtlen. Aero tehnika + aut kast.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 22:59
Postitas Skybound
Üks ilusamaid 9000 siin foorumis, no doubt, ja lisaks veel Aero

Tõepoolest, miks kiirendusel polnud? Kilosed Aerod teevad järjekindlalt 9-5tele pähe

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 22:59
Postitas saabu14jr
See auto ei hakka ilusamaks muutuma vaid ta on koguaeg ilus olnud:Psa tegid ta lihtsalt ilusamaks;)Väga kena aero on sul:)
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 23:00
Postitas IFF
Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
SRY OT pärast aga Qdwinil ei ole aero tavaline FTP.
Edit: Mõnusalt kena on su masin teager.

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 23:07
Postitas Trionic
Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Pole Qdwinil mingi aero,tavaline fpt,millele kolmandal katsel mitsu külge pookisime. Aero on tal 9-5,jõukate asi...

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: T Aug 21, 2007 23:21
Postitas qdwin
Algselt postitas: Trionic
Algselt postitas: kasparius
SUl qdwiniga ainukesed automaataerod td04ga eestimail vist. Kahju, et sind kiirendusel näha polnud.
Pole Qdwinil mingi aero,tavaline fpt,millele kolmandal katsel mitsu külge pookisime. Aero on tal 9-5,jõukate asi...
Ja lisaks pole tonnine sedaan kunagi aero olnud. Kahjuks.
Aga rikkuse üle ei kurda tõesti.

...kui seda rahas ei mõõdeta.
Krdi rähnid!
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 0:29
Postitas teager
Algselt postitas: Skybound
Üks ilusamaid 9000 siin foorumis, no doubt, ja lisaks veel Aero

Tõepoolest, miks kiirendusel polnud? Kilosed Aerod teevad järjekindlalt 9-5tele pähe
Kehvasti on sattunud aegadega alati, esimene kiirendus oli masin värvimises, teise ajal olin lihtsalt tööl...
Lisaks, auto ei ole veel piisavalt korras (loe: hea) et teda kuskil peedistama hakata. Võib-olla järgmine aasta
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 0:33
Postitas Chipy
tavaliselt käiaksegi sellisel "peedistamisel" enne kui asju vahetama hakatakse

Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 9:13
Postitas Nastix
Ühel kapotilalusest tehtud pildil on näha amordikinnituste peale ühendatud Speedpartsi varras/latt. Vabandatagu minu võhiklikku küsimust aga mis otstarve sellel on ja mis ta korrektne nimetus oleks?
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 9:30
Postitas csn
Asja nimi on "strutbar" ja asja eesmärk on muuta esiots jäigemaks vähendades kere paindumist ja väändumist.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 9:31
Postitas IFF
Tegemist on sellise asjaga nagu
Strut brace
Tema ülesandeks on vähendada tonnise suhteliselt vedela kere painduvust.
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 21:53
Postitas MaxPower
mis % esiustel on, sest pildi järgi küll aru ei saa et toonklaas oleks?
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: K Aug 22, 2007 22:26
Postitas teager
Algselt postitas: MaxPower
mis % esiustel on, sest pildi järgi küll aru ei saa et toonklaas oleks?
Ei küsinud protsente vaid valisin näidiste järgi.
Eks ta mingi 5% ole, minu tingimus oli, et ta jääks legaalsuse piiridesse.
Lasin panna terve ringi, sest muidu oleks jäänud veidi imelik, tehase toonklaas on sinakas-roheline; ei tahtnud et see jääks häirima ning paistab, et sain täpselt, mida vaja
terv, teager
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: N Aug 23, 2007 10:26
Postitas romza
Romza, kapotialusest pilt sulle, sellega läks natuke kaua aega

No worry
Kena auto igatahes ning usun, et see kindlasti teenib sind veel päris pikalt.
Vaatasin, et sul värvis mingeid kivitäkkeid sees.
Siin ehk aitab midagi sellest valikust:
http://www.speedparts.se/shop/prod/kem_ ... tift.shtml 
Saab 9000 Aero, 1995 (MY94), teager [MÜÜDUD!!!]
Postitatud: N Aug 23, 2007 10:36
Postitas teager
Värvipulk/pintsel on olemas ja aeg-ajalt käin ikka üle sellega; paraku ideaalne oleks auto tervenisti üle värvida... kunagi kui rikkaks saab.
Vihale ajab see, et vastvärvitud esispoleril on juba mingi kivi täkke sisse löönud
terv, teager