9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: MadMan
See kolmikklapp surub vee ülevalt välja tõesti ja teeb seda ülimalt juhuslikult elik salakavalalt. Kui paisupaagi tasemeandur ka kalab, siis ongi pahandus majas. Läbi elatud.
noh, nädalas ikka korra võiks kapoti alla ka vaadata
mitte minu moodi, et hollandisse ja tagasi, üle 4000 km, ja ei kordagi kapoti alla vaatamist
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
täna selgus siis tõde ,kohalik remondimees pani oma sirge joonlaua kaanele ja segus et keskelt (silmajärgi mm)üleval.Küsisin kas võimalik lihvida,kuid soovitas kaane vahetust.Oskab keegi öelda kas on võimalik seda 1mm lihvida või ikkagi peaks kuskilt uue kaane muretsema.
Jupats tänud pildi eest!
Jupats tänud pildi eest!
Algselt postitas: MadMan
See kolmikklapp surub vee ülevalt välja tõesti ja teeb seda ülimalt juhuslikult elik salakavalalt. Kui paisupaagi tasemeandur ka kalab, siis ongi pahandus majas. Läbi elatud.
Aga miks ta seda vett sealt läbi ajama hakkab (siis kui p.. )?või
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ju seal miski membraan tuksis on siis. Ise ka mässasin sama vidinaga paar nädalat tagasiAlgselt postitas: tanel122
Aga miks ta seda vett sealt läbi ajama hakkab (siis kui p.. )?või
Päris ''hea'' koha peal on, et seda vahetada kui kõik muud asjad ka küljes on...
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
üks sõber andis veel ühe rootsi lehe, kus just juppe müüakse: vaata sealt:
http://www.bildelsbasen.se
ise pole veel jõudnud uurida, millega tegu.
http://www.bildelsbasen.se
ise pole veel jõudnud uurida, millega tegu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14461
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
See on nn romulate ühine leht. Otsid juppi üle rootsi romulatest.Algselt postitas: ivomets
üks sõber andis veel ühe rootsi lehe, kus just juppe müüakse: vaata sealt:
http://www.bildelsbasen.se
ise pole veel jõudnud uurida, millega tegu.
tänud aadressi eest aga plaanid muutusid saan eestist uue kasutatud kaane ja tõstan sinna oma nukad klapid ümber!Lasen ära portida,ostan ketid pingutid ja saadan siia .Eks siis kohapeal siin pusin kokku võibolla lõpuks saan sõitma ka juba hakata selle autoga!
sain siis nüüd lõpuks otsakaane maha oskab keegi öelda kui tugeva survega peab käima alumine pinguti?Kuna ketid tundusid väga ok siis ei saa ma aru mis asi enne häält tegi,tundus et alumine pinguti on natuke lahja.Õhtul panen paar pilti kah
no lihvitakse ikka kaant-see malmplokk on nii massiivne, et seda sa kõveraks ei saa üldjuhul. Ja 1 mm on ikka palju maha lihvida-lubatud on 0,4 mm klassikute mootoritel. Ega see 9-5 e mootor palju ei erine ses osas ma arvan. Kui sa seal kaant vahetad ja möllad-vaata ikka, et sul kõik nuka ja väntvõlli märgid paigas on. Muidu teed jälle asjata tööd kui klapid vastu kolbe puutuvad.
Ei oska 9-5 puhul päris täpselt kommenteerida, aga ise ei ole küll seda järelpingutust teinud plokikaane poltidel. Vanades raamatutes oli küll soovitus 2000 km pärast teha, aga kui on korralik tihend(Elring näiteks) siis ka paljud teised ei ole seda teinud.
Ja ega kõverat kaant ei ole mõtet tagasi panna tõesti. Seal romulates peass neid ju leiduma. Samas siis peaks ka klapid üle kontrollima jne....
Ei oska 9-5 puhul päris täpselt kommenteerida, aga ise ei ole küll seda järelpingutust teinud plokikaane poltidel. Vanades raamatutes oli küll soovitus 2000 km pärast teha, aga kui on korralik tihend(Elring näiteks) siis ka paljud teised ei ole seda teinud.
Ja ega kõverat kaant ei ole mõtet tagasi panna tõesti. Seal romulates peass neid ju leiduma. Samas siis peaks ka klapid üle kontrollima jne....
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7678
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei saa kah aru, et kaasaegsetel mootoritel seda järelpingutust ei tehta.
ise olen paari 9-5 ja ng, või 9-3 puhul huvim pärast teinud ja vist üks kord oli, kus pingutada ei saanud.
aga vanas klassiku raamatus on lause 6 astet, kuidas pingutada.
üks näide:
1. 60 Nm
2. 80 Nm
3. soojendada mootor töötemperatuurini ja laske jahtuda
4. lahti keerata ja uuesti pingutada 95Nm
5. korrata 4. etappi pärast 2000 km
6. korrata etappi 4. pärast 10000 km.
ise olen paari 9-5 ja ng, või 9-3 puhul huvim pärast teinud ja vist üks kord oli, kus pingutada ei saanud.
aga vanas klassiku raamatus on lause 6 astet, kuidas pingutada.
üks näide:
1. 60 Nm
2. 80 Nm
3. soojendada mootor töötemperatuurini ja laske jahtuda
4. lahti keerata ja uuesti pingutada 95Nm
5. korrata 4. etappi pärast 2000 km
6. korrata etappi 4. pärast 10000 km.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
jutt kõik õige Ivometsal, aga kui kasvõi orig. pakendis tihendiga kaasasolevat juhendit lugeda, siis seal on just need momendid, mis siin eespool Homersimpson pani, ehk siis 3 etappi. ja kogu moos. Oma Aerol tegin ka nii ja mingeid probleeme ei olnud, aga noh võib-olla teatud aja pärast tulevad:P
Ei soojendata,ega jahutata seal midagi 9-5 mootoritel ja pingutusmomendid on:
1. 40Nm.
2. 60Nm.
3. 90 kraadi
Ja kaanetihend on terasplekist.
1. 40Nm.
2. 60Nm.
3. 90 kraadi
Ja kaanetihend on terasplekist.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Nädala lõpuks jõavad loodetavasti ketid,pinguti ja plokikaan siia, selgus et oli ära 0,5 mm.Vahepeal jõudsin juba uue kaane osta:wtf: (kasutatud);mõte oli sinna kõik nukid jms.. ümber tõsta,kuid lihvija mees oli öelnud et 0.5 pole hullu midagi ja sai otsustatud vana kaane kasuks(kuna see nägi seest kõvasti kobedam välja sest läbisõt mul sellel mootoril 125 000..kopikatega)Loodan et lõpuks saab selle kompotti kokku panna!
Võta Qdwiniga ühendust.Ta paikneb hetkel Elvas ja on seal oma 9-5`ga.Või helista mulle ja ma juhendan.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Tänud.Täna õhtul sain siis asja kokku:head:.ja njuutonmeeter võti ei töötanudki
läks käpa järgi kinni !Esialgsed muljed olid natuke hirmutavad,sest käima pannes tegi hirmsat klõbinad(seisnud pihustid"õnneks") nii 3 min siis,saabus vaikus.Läksin siis proovikale , selgus et tühikäiku ei taha vahel hoida ja käike kohapeal tõmmates krigiseb(aut) kastis või kuskil midagi ,sama häält teeb sõites,just siis kui talda annad(hästi sujuva sõites mitte) Aru ma ei saa kast jäi ju puutumatuks?Seismise tagajärg äkki?
Auto nüüdseks korras,viga oli sisemises pooltelje otsas mis sai valesti tagasi pandud(ostsin uue).Vahepeal sai käidud ka Tallinnas kus foorumi kasutaja (Iisak) vaakumid üle vaatas ning osad uutega asendas ja (Jupats ja Sebastian) tiba ajuga tegelesid.Sain open SID -i ja parema tõmbe;)Arvatavasti aja jooksul peaks hakkama mitsu turbole mõtlema:?(jääb tiba lahjaks):D



