9-5 2.3 plokikaane tihend (või kõver kaan)!?

tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#26

On äkki kellegil mootori joonist kettidest ei saa aru mida see alumine väike seal teeb ,sest plaan veel ketivahetus äkki ära teha !Saaks ise ka targemaks lõpuks!
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#27

Väike on balanskett...

Pilt
Kasutaja avatar
MadMan
Postitusi: 1048
Liitunud: R Okt 01, 2004 9:10
Asukoht:
Auto:

#28

See kolmikklapp surub vee ülevalt välja tõesti ja teeb seda ülimalt juhuslikult elik salakavalalt. Kui paisupaagi tasemeandur ka kalab, siis ongi pahandus majas. Läbi elatud.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#29

Algselt postitas: MadMan
See kolmikklapp surub vee ülevalt välja tõesti ja teeb seda ülimalt juhuslikult elik salakavalalt. Kui paisupaagi tasemeandur ka kalab, siis ongi pahandus majas. Läbi elatud.

noh, nädalas ikka korra võiks kapoti alla ka vaadata ;)
mitte minu moodi, et hollandisse ja tagasi, üle 4000 km, ja ei kordagi kapoti alla vaatamist :P
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#30

täna selgus siis tõde ,kohalik remondimees pani oma sirge joonlaua kaanele ja segus et keskelt (silmajärgi mm)üleval.Küsisin kas võimalik lihvida,kuid soovitas kaane vahetust.Oskab keegi öelda kas on võimalik seda 1mm lihvida või ikkagi peaks kuskilt uue kaane muretsema.
Jupats tänud pildi eest!
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#31

Algselt postitas: MadMan
See kolmikklapp surub vee ülevalt välja tõesti ja teeb seda ülimalt juhuslikult elik salakavalalt. Kui paisupaagi tasemeandur ka kalab, siis ongi pahandus majas. Läbi elatud.


Aga miks ta seda vett sealt läbi ajama hakkab (siis kui p.. )?või
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#32

Minuteada lihvitakse mõlemat, nii blokki kui ka kaant korraga (vähemalt AMG`l nii tehti). 1mm ei tundu ka just räme suur. Ärge nüüd kõvasti lööge, kui segast panen:P
Kasutaja avatar
Homersimpson
Saabiklubi liige
Postitusi: 1036
Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
Asukoht:
Auto:

#33

Algselt postitas: tanel122

Aga miks ta seda vett sealt läbi ajama hakkab (siis kui p.. )?või
Ju seal miski membraan tuksis on siis. Ise ka mässasin sama vidinaga paar nädalat tagasi :angry:

Päris ''hea'' koha peal on, et seda vahetada kui kõik muud asjad ka küljes on... :wall:
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#34

võibolla on kellegil pakkuda täis renoveeritud mootor hea hinnaga ?Otsisn blocket ist ka aga hetkel tühi?Rootsist oleks lähem tuua!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#35

üks sõber andis veel ühe rootsi lehe, kus just juppe müüakse: vaata sealt:
http://www.bildelsbasen.se
ise pole veel jõudnud uurida, millega tegu.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14461
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#36

Algselt postitas: ivomets
üks sõber andis veel ühe rootsi lehe, kus just juppe müüakse: vaata sealt:
http://www.bildelsbasen.se
ise pole veel jõudnud uurida, millega tegu.
See on nn romulate ühine leht. Otsid juppi üle rootsi romulatest.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#37

tänud aadressi eest aga plaanid muutusid saan eestist uue kasutatud kaane ja tõstan sinna oma nukad klapid ümber!Lasen ära portida,ostan ketid pingutid ja saadan siia .Eks siis kohapeal siin pusin kokku võibolla lõpuks saan sõitma ka juba hakata selle autoga!
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#38

mõlesin paneks paar pilti!Kuna siin tõstukid kallid tuleb ise üleval hoida:D

Lisatud failid
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#39

sain siis nüüd lõpuks otsakaane maha oskab keegi öelda kui tugeva survega peab käima alumine pinguti?Kuna ketid tundusid väga ok siis ei saa ma aru mis asi enne häält tegi,tundus et alumine pinguti on natuke lahja.Õhtul panen paar pilti kah
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#40

no lihvitakse ikka kaant-see malmplokk on nii massiivne, et seda sa kõveraks ei saa üldjuhul. Ja 1 mm on ikka palju maha lihvida-lubatud on 0,4 mm klassikute mootoritel. Ega see 9-5 e mootor palju ei erine ses osas ma arvan. Kui sa seal kaant vahetad ja möllad-vaata ikka, et sul kõik nuka ja väntvõlli märgid paigas on. Muidu teed jälle asjata tööd kui klapid vastu kolbe puutuvad.

Ei oska 9-5 puhul päris täpselt kommenteerida, aga ise ei ole küll seda järelpingutust teinud plokikaane poltidel. Vanades raamatutes oli küll soovitus 2000 km pärast teha, aga kui on korralik tihend(Elring näiteks) siis ka paljud teised ei ole seda teinud.
Ja ega kõverat kaant ei ole mõtet tagasi panna tõesti. Seal romulates peass neid ju leiduma. Samas siis peaks ka klapid üle kontrollima jne....
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7678
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#41

ma ei saa kah aru, et kaasaegsetel mootoritel seda järelpingutust ei tehta.

ise olen paari 9-5 ja ng, või 9-3 puhul huvim pärast teinud ja vist üks kord oli, kus pingutada ei saanud.

aga vanas klassiku raamatus on lause 6 astet, kuidas pingutada.:thumb:
üks näide:
1. 60 Nm
2. 80 Nm
3. soojendada mootor töötemperatuurini ja laske jahtuda
4. lahti keerata ja uuesti pingutada 95Nm
5. korrata 4. etappi pärast 2000 km
6. korrata etappi 4. pärast 10000 km.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
mart96
Postitusi: 448
Liitunud: R Aug 06, 2004 14:04
Asukoht:
Auto:

#42

jutt kõik õige Ivometsal, aga kui kasvõi orig. pakendis tihendiga kaasasolevat juhendit lugeda, siis seal on just need momendid, mis siin eespool Homersimpson pani, ehk siis 3 etappi. ja kogu moos. Oma Aerol tegin ka nii ja mingeid probleeme ei olnud, aga noh võib-olla teatud aja pärast tulevad:P
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#43

1. 60 Nm
2. 80 Nm
3. soojendada ja jahutada
4. +90 kraadi keerata
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#44

Ei soojendata,ega jahutata seal midagi 9-5 mootoritel ja pingutusmomendid on:

1. 40Nm.
2. 60Nm.
3. 90 kraadi
Ja kaanetihend on terasplekist.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#45

lubatud pilt!

Lisatud failid
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#46

Nädala lõpuks jõavad loodetavasti ketid,pinguti ja plokikaan siia, selgus et oli ära 0,5 mm.Vahepeal jõudsin juba uue kaane osta:wtf: (kasutatud);mõte oli sinna kõik nukid jms.. ümber tõsta,kuid lihvija mees oli öelnud et 0.5 pole hullu midagi ja sai otsustatud vana kaane kasuks(kuna see nägi seest kõvasti kobedam välja sest läbisõt mul sellel mootoril 125 000..kopikatega)Loodan et lõpuks saab selle kompotti kokku panna!
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#47

oskab keegi öelda kus saaks saabile vaakumite skeeme(pilte).Nagu ma arvasin aega niipalju möödas et ikka suutsin paar asja unustada.Kahjuks pole siin lähikonnas ühtegi saabi kõrvale võtta
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7144
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#48

Võta Qdwiniga ühendust.Ta paikneb hetkel Elvas ja on seal oma 9-5`ga.Või helista mulle ja ma juhendan.
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#49

Tänud.Täna õhtul sain siis asja kokku:head:.ja njuutonmeeter võti ei töötanudki :angry: läks käpa järgi kinni !Esialgsed muljed olid natuke hirmutavad,sest käima pannes tegi hirmsat klõbinad(seisnud pihustid"õnneks") nii 3 min siis,saabus vaikus.Läksin siis proovikale , selgus et tühikäiku ei taha vahel hoida ja käike kohapeal tõmmates krigiseb(aut) kastis või kuskil midagi ,sama häält teeb sõites,just siis kui talda annad(hästi sujuva sõites mitte) Aru ma ei saa kast jäi ju puutumatuks?Seismise tagajärg äkki?
tanel122
Postitusi: 207
Liitunud: R Apr 14, 2006 17:16
Asukoht:
Auto:

#50

Auto nüüdseks korras,viga oli sisemises pooltelje otsas mis sai valesti tagasi pandud(ostsin uue).Vahepeal sai käidud ka Tallinnas kus foorumi kasutaja (Iisak) vaakumid üle vaatas ning osad uutega asendas ja (Jupats ja Sebastian) tiba ajuga tegelesid.Sain open SID -i ja parema tõmbe;)Arvatavasti aja jooksul peaks hakkama mitsu turbole mõtlema:?(jääb tiba lahjaks):D
Vasta