Konditsioneeri hooldus/remont Tartus

Kõik mis on seotud SAAB' i hooldusega - alates remondikohast lõpetades autopesuga
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#26

Tänan, julgustavate kommentaaride eest, aga VM diagnioos on pandud, kui puuduv jupp tuleb siis peaks korda saama. Summa kirjutan, siis pärast siia juurde, et teisi hirmutada ;) (kisub ikka sinnakanti mis alguses pakkusin)



Algselt postitas: TxT
Vaatasin kodus oma arve üle. 240 eeku läks siiski kogu see lõbu maksma.
Kasutaja avatar
indrek
Postitusi: 183
Liitunud: T Mär 02, 2004 11:18
Asukoht:
Auto:

#27

Mind ehmatas VM letitöötaja konditäitmisjutuga küll ära. Vana väitis, et pole siin muud kui uus aine ja värv sisse ja küll siis kahe nädalapärast näha kust lekib:fight: (täitmine+värv ~1000raha + hiljem parandus +täitmine) Läksin siis Boschi esindusse kontrollima, vaakum ei näidanud midagi, kuid värv hakkas survega kohe välja tilkuma. nüüd ootangi uut toru keel ripakil.
vaade
Postitusi: 253
Liitunud: T Mär 02, 2004 9:29
Asukoht:
Auto:

#28

Täpselt samuti mullegi räägiti ja need südantsoendavad jutud siin mingitest paarisajakroonistest arvetest unusta ära.

minul oli samuti toru katki ja nüüd on auto (hetkel)korras kondiga käes ja arve 3918,- makstud. :(

lisaks hoiatati et kompressor hakkab käivitamisel mõned sekundid hiljem tööle, mis viitavat kompressori vahetusele 14000,-
Tõenäoliselt on mul varsti tavaline kondita autoloks.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#29

rootsi/soome prükadest saab korralikke,vahel õnnestub kompressorit ka ravida ilma gaasi taevasse laskmata.
Kasutaja avatar
LPT
Saabiklubi liige
Postitusi: 871
Liitunud: N Mai 26, 2005 9:39
Asukoht: Tallinn
Auto: OG9-5, NG9-3

#30

Huvitav, kas ma oma uuele klassikule ka Vikingust abi saaksin?
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#31

Loomulikult saad,diagnoos lase seal panna ja kui suurem häda on las keegi teeb korda(odavam),täita lase VM-s.
Vasta