Kas keegi oskaks tartus soovitada pädevat kohta kus konditsioneeri hooldada saaks? Või oleks mõistlikum asjaga Vikingusse pöörduda? Tegemist siis käsitsilülitatava mitteautomaatse kondistioneeriga.
Tundub nagu puhuks teine välisõhust veidi jahedamat õhku aga kui väljas +25 siis ei suuda küll salongi jahedana hoida. Tõenäoliselt tuleks täita või midagi. Kujutan ette et kont peaks olema võimeline ju ka lõunaeuroopa +40 tingimustes auto jahedana hoidma.
Konditsioneeri hooldus/remont Tartus
kahe raudtee vahel on üks koht, aga pädevuses julgen kahelda. julgen isegi öelda, et minu kogemus on see, et suhtumine oli pealiskaudne ja ebaviisakas. mingit abi ma sealt ei saanud. ühel sõbral on samasugused ebameeldivad muljed. Teine koht pidi olema nende imemeeste juures kellest mingi leht ka kirjutas. DIO- vist vms. asukoht on kuskil vana tirsi hulgi lähedal.
ilmselt on veel külmaseadmetega tegelejaid, kes tegelevad veoautode jms kraamiga. ja saavad autoga ka hakkama.
jõgeval tean soovitada ühte härrat kelle pädevuses ma ei kahtle, sest tunnen teda isiklikult ja tal on pikaajaline kogemus erinevate külmaseadmete hooldamisega. aga see on 50 kilti kaugemal. igatahes kirjeldas ta peast ja soravalt sanden-709 pumba ehitust. survestama (lekke määramiseks) pidi lämmastikuga. kaheraudteevahelinemees ütles et tal on jumala suva. täidab ära ja kas lekib või ei pole tema mure.
ilmselt on veel külmaseadmetega tegelejaid, kes tegelevad veoautode jms kraamiga. ja saavad autoga ka hakkama.
jõgeval tean soovitada ühte härrat kelle pädevuses ma ei kahtle, sest tunnen teda isiklikult ja tal on pikaajaline kogemus erinevate külmaseadmete hooldamisega. aga see on 50 kilti kaugemal. igatahes kirjeldas ta peast ja soravalt sanden-709 pumba ehitust. survestama (lekke määramiseks) pidi lämmastikuga. kaheraudteevahelinemees ütles et tal on jumala suva. täidab ära ja kas lekib või ei pole tema mure.
Nimevahetus vl -> Veiko
Tegelikult pole siin Tlns-ki eriti pädevaid tegelasi AC/ACC teemal,eriti Saabi puhul(minu subjekt. arvamus).Täielikult erandlik on VikingMotorsi SaabMaster(id)-
(neid on seal lausa kaks).Enda kondiga kimpus olles aasta tagasi lasin täita,kontrollida,remontida jne. mitmes kohas.Tulemuseks oli talvel külma ja suvel soojapuhumine.Ometi pakub isegi"Autodata" täielikku diagnoosiprogrammi
Saabidele,kui vastav lihtlabane tehnika olemas on ja tibake mõistust ka.
Sel kevadel ei viitsinud enam tõmmelda ja viisin auto endise tööandja juurde
ja kõik hämarad probleemid said MÕNEKÜMNE minutiga lahendatud.Seda võrreldes eelnevate ponnistustega täiesti norm. raha eest.Super.
Usun,et seda pisikest infokildu võivad toetada siinsetest paljud(nt.isandad
Qdwin,Iisak,Cornholio,Raul jne....)
Sellega on täpselt nii,nagu autodiagnostikaga.Sul on ECU mälus 11 veakoodi-kõik andurid vigased,aju peetis ja omanik pohmellis.Vahetad kõik pakutu välja,aitad omanikul pea ära remontida ja auto enam üldse käima ei lähe.
Loominguliselt tuleb suhtuda neisse veakoodidesse,AC vigadesse ja kõigesse,mis autoremonti puutub.
Palgatöölistel puudub tavaliselt huvi(kui nad just skisofreenia alaliiki nimega saabism ei põe)end neil teemadel arendada.SaabiAnti ja VM juurest
on aastate jooksul lahkunud/ketsi saanud erinevatel põhjustel umbes paarkümmend inimest,kes-mõni vähem,mõni rohkem Saabide hinge-elu jagavad.Millegipärast pole ükski neist suutnud/üritanud end sel kitsal noateral tõestada.Eriti hämmastab ex.VM tavottide saatus/diagnoos.
Meetrite kaupa on riiulitel infokandjaid,ole mees ja ime see kõik endale sisse-kasuta,kui püstolit kuklas enam ei ole(vaikimisetasu).
Alles on õnneks VM-s kullakaaluga kaalutav raudvara/tarkvara kahe sealse jumalastaatuses isiku näol,keda keegi küll kunagi füüsiliselt ei näe ja nendega suhelda ei saa,aga teadmine nende olemasolust ja töökvaliteedist/asisest diagnoosist vigade kohta kaalub üles kõrgema tunnitasu,kui Anti,või eriti Troosti juures
(neid on seal lausa kaks).Enda kondiga kimpus olles aasta tagasi lasin täita,kontrollida,remontida jne. mitmes kohas.Tulemuseks oli talvel külma ja suvel soojapuhumine.Ometi pakub isegi"Autodata" täielikku diagnoosiprogrammi
Saabidele,kui vastav lihtlabane tehnika olemas on ja tibake mõistust ka.

Sel kevadel ei viitsinud enam tõmmelda ja viisin auto endise tööandja juurde
ja kõik hämarad probleemid said MÕNEKÜMNE minutiga lahendatud.Seda võrreldes eelnevate ponnistustega täiesti norm. raha eest.Super.
Usun,et seda pisikest infokildu võivad toetada siinsetest paljud(nt.isandad
Qdwin,Iisak,Cornholio,Raul jne....)
Sellega on täpselt nii,nagu autodiagnostikaga.Sul on ECU mälus 11 veakoodi-kõik andurid vigased,aju peetis ja omanik pohmellis.Vahetad kõik pakutu välja,aitad omanikul pea ära remontida ja auto enam üldse käima ei lähe.

Loominguliselt tuleb suhtuda neisse veakoodidesse,AC vigadesse ja kõigesse,mis autoremonti puutub.

Palgatöölistel puudub tavaliselt huvi(kui nad just skisofreenia alaliiki nimega saabism ei põe)end neil teemadel arendada.SaabiAnti ja VM juurest
on aastate jooksul lahkunud/ketsi saanud erinevatel põhjustel umbes paarkümmend inimest,kes-mõni vähem,mõni rohkem Saabide hinge-elu jagavad.Millegipärast pole ükski neist suutnud/üritanud end sel kitsal noateral tõestada.Eriti hämmastab ex.VM tavottide saatus/diagnoos.
Meetrite kaupa on riiulitel infokandjaid,ole mees ja ime see kõik endale sisse-kasuta,kui püstolit kuklas enam ei ole(vaikimisetasu).
Alles on õnneks VM-s kullakaaluga kaalutav raudvara/tarkvara kahe sealse jumalastaatuses isiku näol,keda keegi küll kunagi füüsiliselt ei näe ja nendega suhelda ei saa,aga teadmine nende olemasolust ja töökvaliteedist/asisest diagnoosist vigade kohta kaalub üles kõrgema tunnitasu,kui Anti,või eriti Troosti juures
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Mulle meeldivad inimesed kes ei raiska aega mölisemise peale (erinevalt minust endast nagu ikka). Üks kodanik VM-is ütles mulle hiljuti: kõik on korras. Seda öeldi moel et ilmselt asi ka korras on. Muidugi emetsionaalselt oleks ehk tahtnud teada et kas see teine ja kolmas laager ja polt ja keere on hea või lihtsalt hea.Algselt postitas: Trionic Sel kevadel ei viitsinud enam tõmmelda ja viisin auto endise tööandja juurde
ja kõik hämarad probleemid said MÕNEKÜMNE minutiga lahendatud.Seda võrreldes eelnevate ponnistustega täiesti norm. raha eest.Super.
Usun,et seda pisikest infokildu võivad toetada siinsetest paljud(nt.isandad
Qdwin,Iisak,Cornholio,Raul jne....)
Kokkuvõte: Super!
Tegelikult on jube kahju,et üksikud Suured Tegijad peavad/tahavad varjus olla.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
sai ka enda Griffiga sama Masteri juures käidud.0,25tundi tööaega sisaldas diagnoosi(kulunud friktsioonketas) ja vea elimineerimist ja näpuotsaga freooni lisamist.Ei mingit jahumist ega jamaajamist-töö kiire ja korralik:thumb:
Jutt on siis Viking Motorsi Masterist:notworthy:
Jutt on siis Viking Motorsi Masterist:notworthy:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Eelmises Autolehes (29.06) oli artikkel pealkirjaga "Vastu suve tuleb kliimaseadmed korda teha". Ei mäleta mis firma seal seda juttu puhus, aga sõnum oli selline, et kliimaseadmeid tuleb regulaarselt hooldada.
Kuna minu kont osutus ikkagi lekkivaks (ei ole enam nii õnnelik oma kevadise autoostu üle) küsisin Vikingust järgi. Telefoni teel vastaja ei olnud kontide hooldamisest midagi kuulnud ja neil seda ei tehtavat. Kas siis artiklikirjutaja on Vikingust targem (vaevalt nad teisi teevad ja Saabe mitte)?
Minule lajatab praegu vähemalt 2 korda täitmist + mis iganes vea (lekke)remont - ehk siis 2 k + misiganes (kokku vaevalt et alla 4 k)
(õhtul otsin ajakirja üles ja vaatan kes see rääkija oli)
Kuna minu kont osutus ikkagi lekkivaks (ei ole enam nii õnnelik oma kevadise autoostu üle) küsisin Vikingust järgi. Telefoni teel vastaja ei olnud kontide hooldamisest midagi kuulnud ja neil seda ei tehtavat. Kas siis artiklikirjutaja on Vikingust targem (vaevalt nad teisi teevad ja Saabe mitte)?
Minule lajatab praegu vähemalt 2 korda täitmist + mis iganes vea (lekke)remont - ehk siis 2 k + misiganes (kokku vaevalt et alla 4 k)

(õhtul otsin ajakirja üles ja vaatan kes see rääkija oli)
Algselt postitas: TxT
Vaade, miks 2 täitmist? Minul läks kliimaseadme lekke välja selgitamiseks Vikingus kokku vist 375 krooni. Peast enam ei mäleta, aga suurusjärk on sama.
Mees telefonis ütles et värviga täitmine on sama mis pärast parandust täitmine, seega 2 x 970,-
Tore oleks kui vähem läheks.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Kui kont tühi siis kõigepealt täidetakse miinimumrõhuni et süsteem käivituks ja törts värvainet ka juurde. Seejärel ultraviolett valguse käes visuaalselt näha kas ja kust lekib. Kui ei leki siis täidetakse maksimumini. Kui lekib siis süsteem tühjaks, jupid vahetusse ja kogu tants ja trall läheb uuesti lahti.
Krt see kes telefoniga rääkis siis polnud päris asjatundja või ei viitsinud ta detaile seletada? (Sekretäri uskudes rääkisin Saabi teeninduse meistriga).
Tema väitis et täidetakse värviga (täislaks hinnakirjast), siis vaadatakse leke ja peale parandust uus värvitu sisse ja valmis (jälle täislaks hinnakirjast). Ei rääkinud ta midagi miinimumkogusega proovimisest ja pärast remonti kontrollimisest - loodan väga et ta ei viitsinud mulle lihtsalt pikalt seletada, sest siis oleks see mul ammu valmis ja unustatud - praegu sõidan "saunas" sest kahtluseuss ei lase aega broneerida
Tema väitis et täidetakse värviga (täislaks hinnakirjast), siis vaadatakse leke ja peale parandust uus värvitu sisse ja valmis (jälle täislaks hinnakirjast). Ei rääkinud ta midagi miinimumkogusega proovimisest ja pärast remonti kontrollimisest - loodan väga et ta ei viitsinud mulle lihtsalt pikalt seletada, sest siis oleks see mul ammu valmis ja unustatud - praegu sõidan "saunas" sest kahtluseuss ei lase aega broneerida

-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Küll päevapeale asja üksipulgi tundvad inimesed (Trionic näiteks) tõe jalule seavad kuidas see vea tuvastamise tehnoloogia toimib. Ja kahtluseussil ei tasu hinge lasta närida. Minule öeldi hetkega et pump surnd, enamuse tekitatud arvest moodustas minu poolt soovitud nahahooldusvahend hoopis. Muidugi olin ma enne seda samuti kuukese praadinud.
Samas on see lekke otsing tõpoolest delikaatne teema. Leket näeb ju alles siis kui süsteem surve all, seega lekke tuvastamise hind - suurusjärk 1000 krooni. Aga probleem ei pruugi ju alati lekkes olla...
Samas on see lekke otsing tõpoolest delikaatne teema. Leket näeb ju alles siis kui süsteem surve all, seega lekke tuvastamise hind - suurusjärk 1000 krooni. Aga probleem ei pruugi ju alati lekkes olla...
Algselt postitas: vaade
Tema väitis et täidetakse värviga (täislaks hinnakirjast), siis vaadatakse leke ja peale parandust uus värvitu sisse ja valmis (jälle täislaks hinnakirjast). Ei rääkinud ta midagi miinimumkogusega proovimisest ja pärast remonti kontrollimisest - loodan väga et ta ei viitsinud mulle lihtsalt pikalt seletada, sest siis oleks see mul ammu valmis ja unustatud - praegu sõidan "saunas" sest kahtluseuss ei lase aega broneerida![]()
Ma polegi aru saanud.miks päevast päeva käivad inimesed ja kurdavad,et on
helistanud/käinud kohapeal VM-s ja saanud infot a`la Hr.Vaade.Kas on selgitatud,et mingit asja pole võimalik teha/saada,või pole üldse midagi selgitatud.Samas olen ise sinna saatnud väga palju hädalisi ning ka ise sinna
viinud klientide Saabe ja alati on kõik rahul olnud.Jääb mulje,nagu satuks telefoni otsa vahel keegi,kes ei tea,või ei peagi kõike teadma.
See on tegelikult arusaadav,eriti telef./meili teel suhtlemisel.Te ei kujuta endale ette,kui
palju tuleb esinduse telefonile lolle ja mõttetuid kõnesid.Igasugust tühikargamist,targutamist ning debiilseid küsimusi.Turmkõnede peale tuleb endalgi tihti tülpimus ja tahtmine võimalikult lakooniline olla peale,kuigi ei
tööta esinduses,vaid "nurgataguses putkas",nagu üks siinne foorumlane korduvalt maininud on(delfi foorumis õnneks).
Eks see suhtlemine kliendi-teenendaja tasandil sõltub ikka küsija-vastaja
toonist,tujust ja sajast muust pisiasjast....
helistanud/käinud kohapeal VM-s ja saanud infot a`la Hr.Vaade.Kas on selgitatud,et mingit asja pole võimalik teha/saada,või pole üldse midagi selgitatud.Samas olen ise sinna saatnud väga palju hädalisi ning ka ise sinna
viinud klientide Saabe ja alati on kõik rahul olnud.Jääb mulje,nagu satuks telefoni otsa vahel keegi,kes ei tea,või ei peagi kõike teadma.
See on tegelikult arusaadav,eriti telef./meili teel suhtlemisel.Te ei kujuta endale ette,kui
palju tuleb esinduse telefonile lolle ja mõttetuid kõnesid.Igasugust tühikargamist,targutamist ning debiilseid küsimusi.Turmkõnede peale tuleb endalgi tihti tülpimus ja tahtmine võimalikult lakooniline olla peale,kuigi ei
tööta esinduses,vaid "nurgataguses putkas",nagu üks siinne foorumlane korduvalt maininud on(delfi foorumis õnneks).
Eks see suhtlemine kliendi-teenendaja tasandil sõltub ikka küsija-vastaja
toonist,tujust ja sajast muust pisiasjast....

Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
Ega ma muidugi VM-i minekust ei pääse. Minus lihtsalt tekitas küsimust seik, et Autolehes keegi tegelane Autopartnerist kirjutas, et konte tuleb regulaarselt hooldada, aga VM seda ei kinnitanud.
(täpselt aru ei saanudki milles see regulaarne hooldus seisnes, kirjutati lõpuks ikkagi tüüpvigadest). Võimalik see oli lihtsalt Autopartneri äriidee ja reklaamartikkel leida uus turunish hooldusvallas.
(täpselt aru ei saanudki milles see regulaarne hooldus seisnes, kirjutati lõpuks ikkagi tüüpvigadest). Võimalik see oli lihtsalt Autopartneri äriidee ja reklaamartikkel leida uus turunish hooldusvallas.
-
- Jaan Tatikas
- Postitusi: 2342
- Liitunud: T Sept 28, 2004 19:42
- Asukoht: Tallinn ja Elva
- Auto: 9-5 Aero
Kui naine või Hemi on lahked siis Klassik ja tonnine või veel mõni Aero
Tegelikult seda hooldust soovitavad enamik autoesindusi ja kindlasti mitte asjata. Suurte survete tõttu on süsteem delikaatne, aegajalt vaja lihtsalt veidi täita, aegajalt läheb kuivati umbe (mida lihtsalt otsa vaadates aru ei saa), aegajalt tahab sidur reguleerimist... 15 min tööd ja törts ainet ei ole eriti kallis
Algselt postitas: vaade
et konte tuleb regulaarselt hooldada, aga VM seda ei kinnitanud.
(täpselt aru ei saanudki milles see regulaarne hooldus seisnes, kirjutati lõpuks ikkagi tüüpvigadest). Võimalik see oli lihtsalt Autopartneri äriidee ja reklaamartikkel leida uus turunish hooldusvallas.
to Vaade: Autopartner hankis omale mõni aeg tagasi igati tipptasemel
tehnika nendeks töödeks.Kas kaader ka koolitatud on?Ei tea,aga kahtlen.
Paar sinna saadetud autot lõpetasid ikkagi VMotorsis.
Hooldamine seisnebki põhiliselt gaasi koguse kontrollimises kord aasta-paari tagant.Siduri reguleerimisvajadust tuleb harva ette.Reklaamitakse ka mingeid imemöginaid,mida tuleks kindlasti igale poole süsteemi lasta,et
ära tappa kõik hirmsad haigusetekitajad batsillid-bakterid ja muud elajad.
Salongifilter tuleks õigeaegselt vahetada hoopis.
tehnika nendeks töödeks.Kas kaader ka koolitatud on?Ei tea,aga kahtlen.
Paar sinna saadetud autot lõpetasid ikkagi VMotorsis.
Hooldamine seisnebki põhiliselt gaasi koguse kontrollimises kord aasta-paari tagant.Siduri reguleerimisvajadust tuleb harva ette.Reklaamitakse ka mingeid imemöginaid,mida tuleks kindlasti igale poole süsteemi lasta,et
ära tappa kõik hirmsad haigusetekitajad batsillid-bakterid ja muud elajad.
Salongifilter tuleks õigeaegselt vahetada hoopis.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
-
- SaabiJumal
- Postitusi: 498
- Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
- Asukoht: Tallinn
- Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit
vat see lekete otsimine on üsna peen värk. sõltuvalt lekke suurusest on ka erinevad meetodid:
suure lekke leiab juba vakumeerimise käigus.
keskmine leke tuvastatakse üsna varsti pärast väikese koguse aine sisestamisel( enam-vähem kohe)
väikese lekke puhul tuleb täita kogu süsteem koos värvainega ja lasta kliendil sõita ca nädal, et värvaine korralikult kogu süsteemis laiali läheks( värv levib koos õliga ainult normaalse töö käigus).
mis puutub korralisse hooldusesse, siis tehase poolt etteantud hooldusgraafikutes see ei sisaldu. nii kurb, kui see ka ei ole, on konditsioneeri korrasolek ja regulaarne kontroll ainult kliendi enda tedlikkuses kinni.
tegelikult näeb kontrolli käigus lisaks aine kogusele ka enam-vähem kuivati, kompressori ja paisumisklapi seisukorda. selleks peavad muidugi süsteemist päris korralikud teadmised olema( ja kogemused).
need nn imeained on mõeldud siiski süsteemi väliseks hoolduseks. nimelt koguneb aja jooksul aurusti pinnale tolm jm saast, mis niiskusega kokku puutudes hakkab elu looma ja siis ka kopitanud haisu tekitama.
suure lekke leiab juba vakumeerimise käigus.
keskmine leke tuvastatakse üsna varsti pärast väikese koguse aine sisestamisel( enam-vähem kohe)
väikese lekke puhul tuleb täita kogu süsteem koos värvainega ja lasta kliendil sõita ca nädal, et värvaine korralikult kogu süsteemis laiali läheks( värv levib koos õliga ainult normaalse töö käigus).
mis puutub korralisse hooldusesse, siis tehase poolt etteantud hooldusgraafikutes see ei sisaldu. nii kurb, kui see ka ei ole, on konditsioneeri korrasolek ja regulaarne kontroll ainult kliendi enda tedlikkuses kinni.
tegelikult näeb kontrolli käigus lisaks aine kogusele ka enam-vähem kuivati, kompressori ja paisumisklapi seisukorda. selleks peavad muidugi süsteemist päris korralikud teadmised olema( ja kogemused).
need nn imeained on mõeldud siiski süsteemi väliseks hoolduseks. nimelt koguneb aja jooksul aurusti pinnale tolm jm saast, mis niiskusega kokku puutudes hakkab elu looma ja siis ka kopitanud haisu tekitama.