Saab 9-5 õlituli ei kustu enam

Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#26

Eelmine talv oli mul 10w-60 Racing õli sees, mis on üks paksemaid õlisid. Õlitulega ja käivitamisega probleeme ei olnud. Loomulikult kolises -28 kraadi juures mootori tükk aega. Sinu asemel suhtuksin kriitiliselt sellesse õlitulukesse. Kahtlen, kas õlivahetus pikemas perpektiivis probleemi lahendas.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7665
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#27

saage aru, et õli pudelitel on 2 numbrit, näiteks 10w-40.

esimene number ( selle näite puhul 10) näitab selle õli viskoosust ehk seda kui vedel/paks see õli on külmalt -20 juures;
teine number( antud näite puhul 40) näitab selle õli viskoosust soojalt 100 kraadi juures.

talve kohta niipalju,. et 10 w oli on sobiv käivituseks kuni -20 kraadi; 5w algusega õli -25 kraadi.

muidugi seda ka, et kui kasutatav 10w õli on kaua sees olnud ja saastatud ja õli ise ka pole väga kvaliteetne, siis sellest 10 st saab kiirelt 15 ja 20 jne... ühesõnaga paras tavott, mis külma mootori käivitamist takistab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#28

saage aru, et õli pudelitel on 2 numbrit, näiteks 10w-40.

esimene number ( selle näite puhul 10) näitab selle õli viskoosust ehk seda kui vedel/paks see õli on külmalt -20 juures;
teine number( antud näite puhul 40) näitab selle õli viskoosust soojalt 100 kraadi juures.

talve kohta niipalju,. et 10 w oli on sobiv käivituseks kuni -20 kraadi; 5w algusega õli -25 kraadi.

muidugi seda ka, et kui kasutatav 10w õli on kaua sees olnud ja saastatud ja õli ise ka pole väga kvaliteetne, siis sellest 10 st saab kiirelt 15 ja 20 jne... ühesõnaga paras tavott, mis külma mootori käivitamist takistab.
seda ma ikka tean et kaks numbrit on, aga teist ma ei teadnud, ei küsinud lihtsalt, ostsin lahtist õli ühe tuttava käest, kui vajalik mulle see teine number ikka on tegelikult
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Kasutaja avatar
Jupats
T7 sekspert
Postitusi: 2714
Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
Asukoht: Tallinn
Auto: 9-5 Aero-R

#29

Teine number on oluline järelikult suvel, kui on palavad ilma ning mootori koormus suur.
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#30

Eelmine talv oli mul 10w-60 Racing õli sees, mis on üks paksemaid õlisid. Õlitulega ja käivitamisega probleeme ei olnud. Loomulikult kolises -28 kraadi juures mootori tükk aega. Sinu asemel suhtuksin kriitiliselt sellesse õlitulukesse. Kahtlen, kas õlivahetus pikemas perpektiivis probleemi lahendas.
jah ma luban kui veel korra selline asi juhtub võtan kohe karteri põhja ära ja sõela teen puhtaks:)
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
warum
Postitusi: 470
Liitunud: L Jaan 19, 2008 13:35
Asukoht:
Auto:

#31

Et siis vahetad õues või soojas ruumis ?
Kui õues, kuidas selle vana ja vähese voolavusega õli siis eduliselt kätte saad ?
Aega pead leidma ikka ka filtri hankimiseks, kui eelmise postituse vihjest õigesti aru sain !
õlituli kustus nats soojema ilmaga siis sain käima panna ja siis vahetasin õues, saab nii kõrge et nats aitasin tungiga kaasa ja ulatasin juba punnini
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
Vasta