Saab 9-5 õlituli ei kustu enam
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Eelmine talv oli mul 10w-60 Racing õli sees, mis on üks paksemaid õlisid. Õlitulega ja käivitamisega probleeme ei olnud. Loomulikult kolises -28 kraadi juures mootori tükk aega. Sinu asemel suhtuksin kriitiliselt sellesse õlitulukesse. Kahtlen, kas õlivahetus pikemas perpektiivis probleemi lahendas.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7665
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
saage aru, et õli pudelitel on 2 numbrit, näiteks 10w-40.
esimene number ( selle näite puhul 10) näitab selle õli viskoosust ehk seda kui vedel/paks see õli on külmalt -20 juures;
teine number( antud näite puhul 40) näitab selle õli viskoosust soojalt 100 kraadi juures.
talve kohta niipalju,. et 10 w oli on sobiv käivituseks kuni -20 kraadi; 5w algusega õli -25 kraadi.
muidugi seda ka, et kui kasutatav 10w õli on kaua sees olnud ja saastatud ja õli ise ka pole väga kvaliteetne, siis sellest 10 st saab kiirelt 15 ja 20 jne... ühesõnaga paras tavott, mis külma mootori käivitamist takistab.
esimene number ( selle näite puhul 10) näitab selle õli viskoosust ehk seda kui vedel/paks see õli on külmalt -20 juures;
teine number( antud näite puhul 40) näitab selle õli viskoosust soojalt 100 kraadi juures.
talve kohta niipalju,. et 10 w oli on sobiv käivituseks kuni -20 kraadi; 5w algusega õli -25 kraadi.
muidugi seda ka, et kui kasutatav 10w õli on kaua sees olnud ja saastatud ja õli ise ka pole väga kvaliteetne, siis sellest 10 st saab kiirelt 15 ja 20 jne... ühesõnaga paras tavott, mis külma mootori käivitamist takistab.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



seda ma ikka tean et kaks numbrit on, aga teist ma ei teadnud, ei küsinud lihtsalt, ostsin lahtist õli ühe tuttava käest, kui vajalik mulle see teine number ikka on tegelikultsaage aru, et õli pudelitel on 2 numbrit, näiteks 10w-40.
esimene number ( selle näite puhul 10) näitab selle õli viskoosust ehk seda kui vedel/paks see õli on külmalt -20 juures;
teine number( antud näite puhul 40) näitab selle õli viskoosust soojalt 100 kraadi juures.
talve kohta niipalju,. et 10 w oli on sobiv käivituseks kuni -20 kraadi; 5w algusega õli -25 kraadi.
muidugi seda ka, et kui kasutatav 10w õli on kaua sees olnud ja saastatud ja õli ise ka pole väga kvaliteetne, siis sellest 10 st saab kiirelt 15 ja 20 jne... ühesõnaga paras tavott, mis külma mootori käivitamist takistab.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
jah ma luban kui veel korra selline asi juhtub võtan kohe karteri põhja ära ja sõela teen puhtaks:)Eelmine talv oli mul 10w-60 Racing õli sees, mis on üks paksemaid õlisid. Õlitulega ja käivitamisega probleeme ei olnud. Loomulikult kolises -28 kraadi juures mootori tükk aega. Sinu asemel suhtuksin kriitiliselt sellesse õlitulukesse. Kahtlen, kas õlivahetus pikemas perpektiivis probleemi lahendas.
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja
õlituli kustus nats soojema ilmaga siis sain käima panna ja siis vahetasin õues, saab nii kõrge et nats aitasin tungiga kaasa ja ulatasin juba punniniEt siis vahetad õues või soojas ruumis ?
Kui õues, kuidas selle vana ja vähese voolavusega õli siis eduliselt kätte saad ?
Aega pead leidma ikka ka filtri hankimiseks, kui eelmise postituse vihjest õigesti aru sain !
ebaprofesionaalne kirjakeelemurdja