2. leht 3-st
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: P Mai 15, 2011 20:56
Postitas Fabrik
Mul ka paak olemas. Pildi järgi tundub samasugune.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: P Mai 15, 2011 21:09
Postitas Platinum
Mul on jah see Lucase süsteem peal.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: E Mai 16, 2011 20:42
Postitas Platinum
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: N Mai 19, 2011 19:48
Postitas Platinum
Siiani pole veel leidnud. Nagu täna selgus, siis erinevused on paakidel täiesti olemas(põhi erineva kujuga). Lucase süsteemiga klassiku paisupaaki vaja siis.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Mai 21, 2011 9:37
Postitas Platinum
Nonii, nüüd uus paak peal ja SAAB jälle sõita.
Üks huvitav anomaalia, mis juhtus - aku oli nii tühjaks saanud, et mootor enam käima ei jõudnud minna. Andsin siis teise autoga voolu ja kui siis auto käima panin, jäid pöörded peale. Undas nagu segane. Sõitsin siis unnates tanklasse ja ostsin tosooli, panin seda normini ja varsti jäi asi rahulikuks. Või mille pärast need pöörded siis peale jäid??
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Mai 31, 2011 19:39
Postitas Platinum
Täna siis kadus sidur.
Alguses oli pedaal algusest pehme ja lõpust väga raske. Siis paar korda sai vajutatud, miskine kolin oli ja nüüd on sidur täiesti pehme.
Rõõm.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Mai 31, 2011 21:58
Postitas farmacoma
Õnneks klassikul hea siduri kallal mässata

erinevalt kõigist teistest.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Mai 31, 2011 22:05
Postitas Platinum
Ehk räägid lähemalt?
Mul tume maa see kõik...
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Mai 31, 2011 22:16
Postitas suvekas
Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Mai 31, 2011 23:03
Postitas farmacoma
Minu lemmik lugemismaterjal oli siduri koha pealt kunagi
http://www.twinsaabs.com/900_repair/clu ... p?nsteps=5
samas kohas on ka
http://www.twinsaabs.com/900_repair/clu ... p?nsteps=2
Aga tundub, et sa vist ise näppe külge ei pane?
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 1:03
Postitas Platinum
Ei teagi veel mis konkreetselt katki on...ja endal puuduvad vahendid ja teadmised. Nii et tuleb töö kellelegi teisele usaldada...
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 7:48
Postitas ivomets
no 30 min. maha ehk saaks aga seda ka vabalthingaval. turbokal millegipärast mingeid lolle voolikuid/lõdvikuid ikka hunnik ees.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 8:02
Postitas Trionic
Ehk on silmas peetud seda, et klassiku mootor algab siduriga ja tehase andmed annavad ketta vahetuseks 30 min. mida pole vist ühelgi teisel autol.
Samas võin ka puusse panna aga kuskilt on jäänud meelde, et oli 30min.
Vabalthingaval saab ka poolega sellest hakkama.Komplektse sid.vah. ca. 30 min.
Turbol tuleb lisaks torudega mässata.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 9:53
Postitas Anthrax
seda teevad ilmselt vilunud käed. Mina, kes ma olen 3x lahti-kokku teinud, läheb ikka veits rohkem aega. Või ei ole mu (espetsiaal)tuulid piisavalt head. Teoreetiliselt tulevad nad sealt vahelt imelihtsalt ära aga praktikas on kulunud selleks peoga karvaseid sõnu.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 22:11
Postitas Platinum
Kui keegi foorumlastest arvab, et saaks tööga hakkama mõistliku hinnaga - siis võtke ühendust!
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: K Juun 01, 2011 22:43
Postitas ivomets
Kui keegi foorumlastest arvab, et saaks tööga hakkama mõistliku hinnaga - siis võtke ühendust!
esmalt tuleks ikka panna diagnoos, mis üldse sul viga on.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: N Juun 02, 2011 9:17
Postitas Cyber
esmalt tuleks ikka panna diagnoos, mis üldse sul viga on.
Mis sul viga on..

Sry OT pärast.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Juun 04, 2011 21:26
Postitas Platinum
Viga on hoopis lihtsam:
http://www.upload.ee/image/1392136/04062011277.jpg
Selline detail pudenes ka maha:
http://www.upload.ee/image/1392137/04062011279.jpg
Kas seda varrast saab eraldi ka vahetada?
See pudenenud detail peaks ka kuhugi sinna vist käima? Mis ta funktsioon on?
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Juun 04, 2011 21:52
Postitas ivomets
minu arust saab 96-l samasugune varras. just mingi aeg vahetasin ühel klassikul mansette ja vedro oli purunenud ja 96 asjast sain vedru. ühesõnaga peaks olema seda.
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Juun 04, 2011 23:36
Postitas KT100
Varras keevita kokku, kui uut ega uutvana ei taha panna.
See võiks olla puks, mis ei lase sellel tihendil rikneda, kuna puks on tihendi suhtes paigal koguaeg.
Absoluutsele tõele ei pretendeeri.

Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Juun 04, 2011 23:50
Postitas Platinum
Tundub, et võid pretendeerida küll.
Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...
Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: P Juun 05, 2011 20:09
Postitas Platinum
Keevitatud. Sõidan jälle!
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: P Juun 05, 2011 22:04
Postitas farmacoma
Siduri peasilinder. ~80
A noh, hea kui parandatud sai.
Tundub, et võid pretendeerida küll.
Eks pean nüüd leidma kusagilt lähiümbrusest keevitaja...masin ise ju ei liigu...
Mis kogu selle detaili nimetus on? Peasilinder? Ehk on selle ostmine isegi odavam, kui kusagilt keevituse otsimine...
Mille külge ja kuidas on selle detaili tagumine ots ühendatud?
Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: T Nov 15, 2011 14:47
Postitas Platinum
Vaadates tagasi möödunud suvele - super auto. Sõitmine pakub meeletut naudingut. Sellest parem saab olla vaid cabrio 900 klassik...

Saab 900 turbo, 1992, Platinum [MÜÜDUD SOOME]
Postitatud: L Veebr 25, 2012 17:26
Postitas Platinum
Nii ta praegu siis seisab.............ja ootab doonorit....või...
