11. leht 30-st

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Jaan 12, 2016 23:15
Postitas rantto
Juba aastaid Exide kõigile enda masinatele paigaldatud, pole siiani alt vedanud. Iga ilmaga masinad käivituvad.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: K Jaan 13, 2016 11:27
Postitas polukoli
Exide'ga varasemalt ainult head kogemused ja seetõttu sai ka see korralik aku ostetud. Arusaamatuks jäi, miks eelmine aku selline just peale oli omaniku poolt soetatud.:freak:

Järgmisteks töödeks plaan:

1. Tagumiste silikoonpukside vahetus - Asemele Lemförderid 15€/tk ehk vaja 4tk ja kokku 60€.
2. Puudub teadmine, kas tagumised suured puksid on vahetatud või mitte, kuid kuna silikoonid lähevad vahetusse, siis mõistlik oleks kohe ka suured ära vahetada. Asemele kindlasti Powerflex PFR66-110 - Komplekt 58,47€

KOKKU: 118.47 €

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: L Jaan 16, 2016 16:19
Postitas polukoli
Uus aku kenasti peal ja teema päevakorrast maas :head:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: P Jaan 17, 2016 10:46
Postitas polukoli
Huvitav, pärast aku vahetust ei saa kella õigeks määrata. Mõlemad 2 nuppu, mis paneelil on, ei reageeri. Mingi imenipp tööle saamiseks ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: P Veebr 07, 2016 10:24
Postitas polukoli
Vahepeal on kella nupud tööle hakanud :)

Selle kuu jooksul tahaks suured tagumised puksid ette võtta koos tagumiste silikoonpuksidega.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 09, 2016 6:24
Postitas polukoli
Küsimus targematele: Originaal starteriks masinal Mitsubishi M000T86781 ning uurin maad, mis hinnaga see sama asi ostes oleks. Küll aga surutakse peale alternatiivseid tooteid, a la Bosch, Hella jne jne. On mingi reaalne vahe ka, kas lõpuks on alla Mitsubishi või näiteks Boschi oma ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: R Veebr 12, 2016 16:49
Postitas polukoli
Nonii!

Tagumised silikoonpuksid Lemförder 1471101 tellitud.

Pilt

Otsustasin soetada need kohast nagu http://aeromotors.ee/
Polnud neist varem kuulnud. Kodukas on viisakas ja kõige paremad Lemförder hinnad just sealt. 4 puksi kokku 55,04 € ja kuller/smartpost tasuta. Igati mõistlik. :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: L Veebr 13, 2016 15:50
Postitas polukoli
Kiidaks veel AeroMotorsist - eile kell 17:00 sai tellimus tehtud ja täna kell 15:50 tuli SMS, et kaup on smartpostis - ideaalne! :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: K Veebr 17, 2016 12:10
Postitas polukoli
Profülaktika mõttes reedel VM-i põhjalikku kontrolli. Kasutan ära kehtivat kampaaniat -50%.
Vaatame, mis leiavad.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: L Veebr 20, 2016 16:45
Postitas polukoli
VM-s täiskontrollis käidud:

LS: 279045 km.


* Otsakaane leke, ketihääl - Sellest teadlik ja võtan hoogu koguaeg :)
* Roolivõimu õli vaja lisada
* Aku vajab laadimist - Exide sai alles ostetud ja juba tahab laadimist :freak: ?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 6:23
Postitas polukoli
29.02 plaan VM-i minna:

* Vahetamisele lähevad tagumised silikoonpuksid - asemele Lemförder'd
* Roolivõimu õli pannakse ka juurde.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 13:01
Postitas mihhail1988
VM-s täiskontrollis käidud:

LS: 279045 km.


* Otsakaane leke, ketihääl - Sellest teadlik ja võtan hoogu koguaeg :)
* Roolivõimu õli vaja lisada
* Aku vajab laadimist - Exide sai alles ostetud ja juba tahab laadimist :freak: ?

Kui sa sõidad lühidistantsid ega ta siis täis ennast kunagi ei lae.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 13:28
Postitas ivark
Otsakaane lekke remont on vist päris mahukas töö. Mul seisab ka ees, peab makaronidieedile minema.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 14:14
Postitas polukoli
Otsakaane lekke remont on vist päris mahukas töö. Mul seisab ka ees, peab makaronidieedile minema.

Oled mõelnud ka, kus teha ja kuidas teha ?

Olen aru saanud, et eeskujulik remont oleks selline:

[size=-1]1. KETI KOMPLEKT
2. VÄNTVÕLLI TAGUM. SIMMER
3. KOLVIRÕNGAD B205/B235 STD
4. RAAMSAALE
5. KEPSUSAALE
6. TIHEND, TURBO-VL KOLLEKTOR
7. PLOKIKAANETIHEND
8. MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
9. ÕLIFILTER
10. TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
11. ROOLIVÕIMENDI ÕLI
12. SILLASTEND
13. REMONTTÖÖ[/size]

Ega keegi ei taha abiks olla originaal tootekoodidega ?

Võtame jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta ja kui see tehtud, siis uurida, kes mis hinnaga vahetuse teostaks. Võib-olla mu mõttekäik ei ole arusaadav, kuid see oleks viis, kuidas väljaminevat summat leevendada...Parandage kui eksin :)

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 14:42
Postitas Cyber
ot aga see on ju peaaegu kapremont sul seal, rõngad ja saaled jms. Miks neid "igaks juhuks" vahetama peaks?

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 14:52
Postitas polukoli
Küsisin kaht pakkumist, kuid keegi võiks võhikule selgeks teha, millisel juhul peaks autoomanik valima kallima remondi ?

Ainult ketivahetuse sisu järgmine:

[size=-1]1 KETI KOMPLEKT SAAB
2 ÕLIRÕHU ANDUR
3 MOOTORIÕLI TÄISSÜNT
4 ÕLIFILTER
5 TIHEND, KARTERI ÕLIKORGI
6 ROOLIVÕIMENDI ÕLI
7 SILLASTEND
8 REMONTTÖÖ[/size]

Hinnavahe kallim VS odavam on jämedalt 2x. Keegi kenasti lahti seletab erisuse, siis oleks väga kaunis :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 19:18
Postitas entson
Kui surved head ja õli ei võta,siis mina rõngaid ei puutuks,saaled vahetaks aga ära kindluse mõttes,enamik mootoreid saab lõpu läbi saalede,vähemalt on see kolina teema,siin vanemate autode puhul suht tavaline.Rõngaste vahetusega tuleks ka klapid üle käia,sest ülemine ots ju eemaldatakse niikuinii .Veel mõtleks ka käigukasti õlivahetuse peale.Kettide vahetus ju plaanis endiselt.See on amatööri arvamus,eks vaata ,mida profid kõnelevad.Töid lase teha kohas,mida usaldad ja kus tegijad on enne ka Saabi mootoreid remontinud,vähemalt nii toimetaks mina.Edu.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Veebr 23, 2016 20:17
Postitas AndresV
...jämedalt, et sellise töö hind läheks 1000 € - mis korraga välja ladudes võtab veits morniks ehk minu mõte oleks seda tekkinud kulu hajutada. Ainuke asi, mis järelduseni olen jõudnud, et vaikselt osta varuosad ise kokku. Ei pea ju korraga suurt summat välja käima, vaid iga kuu mingi varuosade vahemik kokku osta...
Sama hästi võid raha põrsasse panna või kogumiskonto avada ja igakuise püsimakseka teha.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: N Veebr 25, 2016 10:23
Postitas polukoli
Lühidalt öeldi, et sellise läbisõidu juures tuleks mõelda suurema remondi peale...

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: N Veebr 25, 2016 12:55
Postitas Martin.V
Ei no, pole ju vahet kas kogud endale juppe laua alla mitme kuu jooksul, või kogud raha, et siis korraga jupid ja töö ära teha.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: E Veebr 29, 2016 20:56
Postitas polukoli
VM-s sai täna kasutatud sõbrakuu kampaania viimast päeva ja vahetatud tagasilla väikesed silikoonpuksid. Asemele läksid Lemförderid. Töö kiire ja korralik :beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: T Mär 01, 2016 10:23
Postitas ivark
Ma ei ole otsakaane lekkega tegelenud, nüüd vähemalt VM-s märgiti see ära. Ilmselt ootan ära aasta ja lasen järgmise aasta veebruaris uuesti VM-s teha, -50%. Selle ajaga ei juhtu masinaga midagi. Leke on väga väike. Läbisõidud on mulka väiksed kuna teine masin on ka olemas. Auto väärtus langeb ka kolinal, 7 aastat sõitnud juba ja masin üle 10 aasta vana. Isegi kui leke saaks kõrvaldatud ei ole ma veel paljude asjadega rahul. Ei tea, mis edasi saab aga üldiselt siiani palju raha pole küsinud ja see 1000+ pole lihtsalt mõtet sellesse masinasse tampida.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: L Mär 19, 2016 13:22
Postitas polukoli
Esmaspäeval SaabiAnti-sse. Kogu pidurivedeliku vahetus + törts roolivõimuõli juurde

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: E Mär 21, 2016 13:38
Postitas polukoli
SaabiAnti-s käidud ja tehtud tööd:

* Pidurivedeliku vahetus. Asemele Brake Fluid DOT-4 (1 L.)
* Lisatud SAAB roolivõimendi vedelikku natuke juurde.
* Tagaklaasi kojamehe leke peatatud.

:beer:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli

Postitatud: E Mai 23, 2016 10:07
Postitas polukoli
Küsiks, kas keegi on peeglite korrosiooniga ka tegelenud, kus kolmnurga pealt värv maha koorunud ja alumiinium korrodeerunud ? Mõni õpetus kuluks ära.