12. leht 16-st
Crossroad Performance
Postitatud: N Jaan 22, 2015 12:38
Postitas keenius
Ära muretese SEB, mul on ka 9000 alles veel.
Crossroad Performance
Postitatud: R Jaan 23, 2015 11:32
Postitas vvs
Minu külaskäigud Sebastiani juurde on kandnud vilja ja peale viimase softi installi on tulemus just selline nagu peab
Keskmine küttekulu on suurenenud tänu sellele, et enam ei oska aeglaselt startida ning möödasõidud maanteel (90-st edasi) on elamus omaette (see sai juba kontrollijate kaudu ära fikseeritud).
Kui nüüd mõistlikust sõidust rääkida, siis väänet on tulnud isuga juurde ning keskmine kulu maanteel on pisut väiksem kui varem (ca 0,3-0,5l).
Võrdlusmomendid düno stendis on siin:
Graafikud - stock vs Crossroad Performance
Ilma "S"-ita režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) -
185kW vs. 191kW
"S" režiimis kast vs. CR softiga kast (punasega) -
173kW vs. 203kW...

NB! Originaal softi võimsus saavutati natukene hiljem!

Crossroad Performance
Postitatud: R Jaan 23, 2015 11:40
Postitas vmaster
TGB: Näen, et sul auto müügis. Olen oma tonnisega juba praegu väljasurev liik, äkki astud uuesti õigesse klubisse?
Eks neid 9000 omanikke ole siin veel

Crossroad Performance
Postitatud: R Jaan 23, 2015 11:47
Postitas S9K
Eks neid 9000 omanikke ole siin veel

Jah, osad on V6 mootoriga ja osad on vabalthingavad

Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 9:08
Postitas Renee_
Kuna tuuningu rubriigis on vähe 9-3SS Aero tuunimise kohta ja kevad läheneb mühinal ja jõust jääb puudu, siis ma küsin hoopis, et kui mõttekas ja kui oluliselt annaks sellele mootorile juurde MapTun downpipe koostöös CR softiga? Oleks mõtet jännata sellega, või asjal pole selle rahaeest piisavalt jumet ja piisaks ka lihtalt CR softist? Samas jällegi ma ei sooviks 3" väljalaset otsast lõpuni ja tahaks, et asi läiks samamoodi sahinal. Ehk siis üleminek 3" downpipelt orginaal väljalasekele. Enam häirib just esimese ja teise käigu torque limiter (tegu manualiga) Jõudu nagu oleks, kuid väändekõver oleks nagu lõigatud ja ei ole see minnes kohalt.
Mida targad mehed räägivad? Hüva nõu anda?
Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 9:32
Postitas Mawrec
Lasin oma 9-3 Aero XWD-l aasta tagasi 1. ja 2. käigu torque limiteri maha võtta (muud ei näpitud). 0-100 kiirendus muutus kohe märgatavalt (kõrgemate käikudega kiirenduse juures pole stockis ka midagi kurta) ja siiani pole mingeid tagasilööke olnud.
Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 9:33
Postitas Six
Renee võiks esmalt täpsustada, mis mootoriga tegu - kas 2.0 või 2.8 V6.
Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 10:19
Postitas Renee_
Vabandust, tegu 2005a 9-3SS Aeroga, 2.0T ja kogu kompott on viiese manuaaalkasti otsas. Olen lugenud ka igglismaa foorumeid, kus mehed väidavad ka, et esimest käiku piiratakse liialt ja on pain in the ass. Samas on esimene käik lühike ja ei saa nagunii suurt rõhku üles. Ta võiks tegelt olla kiirem ja sellep tõstatasin ka küsimuse, et mida oleks mõistlik teha, et paremini higama saada. Ma isegi ei kujuta ette kui palju sellel mootoril CR soft muudaks.
Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 13:49
Postitas sebastian
Nii ongi, et originaalis 9-3SS Aero 1. käigu pöördemoment 100Nm väiksem, kui 2.-5. käigul. Seda saab muuta.
Kas just liialt piiratakse, ei oska öelda. Võrdluseks võiks tuua 9000 kus 1. käigu turborõhk seatakse (või jäetakse) isegi tuuningu
puhul ca 0,6 baarini. Seda on 2x-3x vähem kõrgemate käikude rõhust. 2. käigu piiraja üldiselt kaotatakse.
Põhjus lihtne - isegi parim rehv ei haaku 1. käiguga teepinnaga piisavalt, et kõiki njuutonmeetreid maha panna. Sõit kujuneb tahtmatuks driftimiseks.
Muidugi 9000 on ka rohkem "naelakast" võrreldes 9-3ga...
Olenemata softist on suurem downpipe kindlasti hea. Turbo elueale mõjub positiivselt, mõnevõrra varem lubab turbol täistuure võtta jne.
Kas tasub oma hinda, seda võiks uurida mõnest foorumist. Et palju ta 9-3SSle juurde annab.
Siin kogemus puudub, seni pole ühtegi 9-3SSi sattunud jämedama väljalaskega.
Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 14:05
Postitas Jaanus
Mul mõlemal autol Ferrita(Maptun) 3" downpipe koos race cat-ga. Minu jaoks üks suur eelis sellel on - turgo lag on märgatavalt väiksem

Crossroad Performance
Postitatud: N Veebr 19, 2015 22:56
Postitas Homunkulus
Jaanus - kas sul on 3'' downpipe stock catbacki 2,25'' või avardub edasi, ja kas ülevatuses race catiga kobinat pole olnud? Ostsid Maptune lahenduse käigult või uurisid ka Eestis custom ehitamise variante?
Crossroad Performance
Postitatud: K Apr 01, 2015 18:47
Postitas Renee_
Nii,
Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.
Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida

Crossroad Performance
Postitatud: N Apr 09, 2015 8:19
Postitas polukoli
Korra küsin uudishimust, et kui eelmise omaniku poolt on tehtud kw-de tõstmine (originaalis on 184kw), siis kas aja jooksul tuleb mingitsorti softiuuendus välja, mida oleks mõistlik peale lasta vms ?
Crossroad Performance
Postitatud: N Apr 09, 2015 10:24
Postitas sebastian
Korra küsin uudishimust, et kui eelmise omaniku poolt on tehtud kw-de tõstmine (originaalis on 184kw), siis kas aja jooksul tuleb mingitsorti softiuuendus välja, mida oleks mõistlik peale lasta vms ?
Oleneb sellest, millal softivahetus tehti. Kui päris mitu aastat tagasi, siis üsna võimalik, et Aero jaoks on juba midagi paremat.
Kui sul võimalik softi vahetuse aeg kuuajalise täpsusega öelda, siis tean asja uurida. Võid ka u2u peale saata, kui soovid.
Crossroad Performance
Postitatud: P Apr 19, 2015 22:44
Postitas polygon
Nii,
Käisin ka Sebastiani juures, keerati parasjagu jõudu juurde. Emotsioonid on positiivsed ja soovitan igal 9-3SS mehel see asi läbi teha, sh ka automaadi omanikud. Väänet tuli juurde ja see on vägagi tuntav, möödasõidud 3 käiguga ja põhjagaasiga on väga meeldiv. Kütusekulu maanteel vähenes, linnas ei märganud ka mingit vahet, küll on aga oluliselt mugavam sõita kuna jõud on madalalt võtta. Kõrgetel pööretel ei ole täheldanud mingit muutust.
Nüüd aga sidurit vahetama mis ei suuda enam kinni hoida

Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale! tundub vähe v lihtne, aga mina täna vähemalt väga vajutada veel ei julgenud, tahtis käest ära minna.
Crossroad Performance
Postitatud: P Apr 19, 2015 22:47
Postitas Renee_
245?
Crossroad Performance
Postitatud: P Apr 19, 2015 22:58
Postitas ndr3k
Tiptronic automaatkastiga 9-3 sai täna tänu Sebastianile tulemuseks tuunitud 350 Nm ja 245 kW peale!
Oot mida... see sama 1.8t arc, mis pildi all kirjas? 245 kW nagu kakssada nelikümmend viis kilovatti????

Crossroad Performance
Postitatud: P Apr 19, 2015 23:17
Postitas sebastian
245 hobujõudu ikka.
edit: softist on siiski raske kilovatte/hobujõude välja lugeda, seda veel eriti automaatkasti puhul, ka logi ei ütle just palju.
Tarbitud õhukoguse järgi võiks öelda, et 350Nm on maksimumväärtus ja enamasti püsib see 340Nm kandis.
Et kilovatte teada, tuleks automaadi 4. käik põhjagaasiga "lõpuni" lasta ja logist mitme katse keskmine võtta.
Kõik oleks ju tore, aga kiirus kipub suureks minema...
Õige dünostend on kindlasti parem mõõdupuu, rullide peal võib kihutada, keegi trahvi ei tee

Crossroad Performance
Postitatud: E Apr 20, 2015 23:09
Postitas polygon
Sebastiani parandus õige, 245 hP mitte kW, minu näpukas. aga pöörded läksid ülisuureks, kiirus samuti, ei olnud vastavat võimalust et neil päris lõpuni minna lasta maanteel.
Crossroad Performance
Postitatud: E Apr 20, 2015 23:15
Postitas laht
Trügiks korra OT-ga veidi vahele. Kuskohast leida kõige kiiremini FPR? Just 3,5 BARine.
Ladu24 pakub sama tootekoodiga FPRi müüa, kuid rõhust pole seal sõnagi:
http://www.ladu24.ee/et/ladu2/0/0,0,0,1 ... 0002003,83
Crossroad Performance
Postitatud: E Apr 20, 2015 23:30
Postitas sebastian
Sama tootekoodiga kirjutatake, et 3,0 baari.
Näiteks
see või
see on 3,5 baari.
Crossroad Performance
Postitatud: T Apr 21, 2015 9:54
Postitas Pootsman
25euri + saatmine on huippu odav, replika miskine ?
Crossroad Performance
Postitatud: T Apr 21, 2015 11:40
Postitas sebastian
Võib täitsa olla replica, kuigi FPR pole just eriliselt keeruline vidin, et peaks tingimata hinnaline olema.
Crossroad Performance
Postitatud: T Apr 21, 2015 13:09
Postitas Nublik
Mul on mingi sarnane odav pudin. Panin vanale autole nädalaks peale selle kunagi. Tundus töötavat küll nii nagu peab.
Crossroad Performance
Postitatud: T Apr 21, 2015 17:35
Postitas laht
Tänud kiire tagasiside eest. Üks täpsustus veel: "2006- Aero Inlet pipe" - kas mõeldud on Cobra intake'i enne turbot või lihtsalt snorklit?