14. leht 30-st
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Sept 19, 2016 8:31
Postitas polukoli
Ega kellelgi pole pakkuda juhipoolse istme lülitit ? Jalutama läinud teine:

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: E Sept 26, 2016 14:27
Postitas polukoli
Nii...härra läheb reedel vedelikuvahetust saama. Asemele ikka Mobil 1 New Life™ 0W-40
5L kanku sain kätte 39€ eest.
SaabiAntist töö + õlifilter.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Sept 27, 2016 9:25
Postitas polukoli
Kas automaatkäigukasti õlivahetusel on ka mingi kindel välmp ette nähtud, millal tuleks mahlavahetus teostada ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Sept 27, 2016 13:21
Postitas Ainar
60000km on kuskilt meelde jäänud.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 28, 2016 6:50
Postitas polukoli
OK, siis peab ette võtma
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 28, 2016 10:32
Postitas rriiel
Siin on soovituseks 80 000 - 120 000, kuulu järgi need mehed teavad, millest jutt.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Sept 28, 2016 11:40
Postitas Ainar
Siin on soovituseks 80 000 - 120 000, kuulu järgi need mehed teavad, millest jutt.
Kindlasti teavad ja olen ise nendega suhelnud kuna enda kast just vahetamatta õlipärast tukksi keeratud. Mina vahtekas max 60000km, kuna filter on kastis sees ja seda vahetada ei saa ilma kasti avamatta. Ja vahetusega saad max 30% õli kätte, kui dünaamilist ei tee.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 30, 2016 13:00
Postitas polukoli
Nii, käis masin täna SaabiAntis ja sai mootoriõli vahetuse

Järgmisena peaks ette võtma käigukastiõli vahetuse.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 30, 2016 19:05
Postitas polukoli
Oskab keegi öelda, et kui kütusetuli läheb põlema, siis kui palju saab veel sõita. Selline küsimus siis reedeõhtusse

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 30, 2016 19:32
Postitas Ainar
Tuli süttib manuali järgi ca 10 liitri pealt. Sid lõpetab lugemise ca 3 liitripealt.
Aga mis sa sellest tulukesest ootad, tangi ikka varem. Pumbale ka tervislikum, mitte kuivale lasta.
Terv, Ainar
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: R Sept 30, 2016 20:44
Postitas polukoli
OK, hea info. Keerasingi just tanklasse kui põlema süttis ja siis leidsin endalt sellise küsimuse, mida siit uurida

Tänks!
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Okt 02, 2016 13:28
Postitas polukoli
Küsims. Eel asjalikku nõu, kes on oma masinal käigukastiõli vahetust teinud. Mis õli automaadile võiks sisse panna ja mis koguses ? Enda teadmine selles osas puudulik ja küsiks spetside arvamust

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Okt 02, 2016 14:24
Postitas Pereira
Ma enda omal olen Werneril lasknud ikka korra aastas vahetada. Plaanis on seda teha nii kaua, kuniks ta enam peale hooldust ei ütle, et asfaldivärvi vedelik tuli välja.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Okt 02, 2016 14:26
Postitas polukoli
Igati mõistlik

Igatahes võtan selle tee ka ette lähiajal ja asemele läheb Mobil ATF 3309 ja kogust vaja siis 4L.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Okt 02, 2016 14:47
Postitas Pootsman
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: P Okt 02, 2016 15:21
Postitas polukoli
Pootsman

Vahepeal sai VM-st uuritud puuduoleva elektrilise istme lülitit - 10,4€ väikese jupi eest. Ehk leiab romulast
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 7:34
Postitas polukoli
Rääkisin sõbrale, kes peab oma pisikest töökoda, et plaanin käigukastiõli vahetust. Selle peale ütles ta, et ei soovita, kuna kui teha, siis ainult dünaamiline, sest seda vana jama jääb siiski palju sisse ja uue õli lisamine võib kasti pekki keerata ? Kuna ma ise olen võhik selles osas, siis ei osanud ka kaasa rääkida. Dünaamiline õlivahetus on muidugi ropu hinnaga. On sellisel spekulatsioonil alust ?
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 8:47
Postitas Pootsman
Teeme siis otsustamise veel raskemaks - liigub ka täpselt vastupidiseid jutte - dünaamiline õlivahetus on lõppenud solenoidiploki vahetusega.

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 9:00
Postitas Cyber
No aga kui dünaamiline on liig kallis, siis võib ju tavalist paar korda tihemini teha. Jah, ei tule sealt kõik välja, aga teed mõne aja pärast uuesti. Näiteks vahetad samal ajal, kui mootoriõli. Paari korra järel võiks ikka enamus juba vahetunud olla.
Mina sain kunagi väga hästi õli käigukastist kätte läbi lekkiva õliradika..

Pärast mittelekkiva radika paigaldamist läks sinna ikka tunduvalt rohkem õli, kui tavalise vahetusprotsessi käigus.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 11:02
Postitas vvs
Kui kast töötab laitmatult siis tee lihtsalt õlivahetus. Kui seal juba mingid jõnksutamised ka sees siis dünaamiline

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 12:33
Postitas polukoli
Klaar

Hea kui on kaasamõtlejaid

Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 14:57
Postitas AndresV
... vana jama jääb siiski palju sisse ja uue õli lisamine võib kasti pekki keerata ?
Kui üldse ei vaheta, jääb vana jama täies koosseisus sisse. Raske uskuda, et uue õli lisamine võib kasti pekki keerata. Küllap see väide põhineb mingil marginaalsel keissil.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 17:42
Postitas entson
Minupoolne vandenõuteooria on selline,et osa püüab õlivahetusega saada lahti juba saabuvast probleemist ja töösuhte lõpu korral on süüdi õlivahetus.Olgem ausad-näit.pärast solenoidi v. solenoidide vahetust pannakse juurde ikka uut õli,arvan ka ,et sodi ,mis on juba sadestunud nurkadesse ,jääb sinna ka edaspidiseks .Õpetaja Lauri moodi ,et kui kõike ei saa,siis tee pool,ehk ise vahetades saabki poole kätte -u3,5l.Edu.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: T Okt 04, 2016 23:46
Postitas caarel
Kas ma olen ainuke, kes kuulnud tehasepoolset väidet, et tehases sisse pandud kasti õli kestab sama kaua, kui auto ise ja tegelikult pole vaja seda vahetada.
Saab 9-5 Aero Estate 2.3T CR Perfomance 205kW, 2004, polukoli
Postitatud: K Okt 05, 2016 0:28
Postitas entson
Tehast ei huvita enam see ,mis toimub pärast garantii lõppu,mida rutem sa uue ostad,seda kasulikum tootjale!