14. leht 14-st

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Dets 03, 2014 23:19
Postitas vvs
Pigem tekib probleem suurema aku laadimisega.
Mis probleem see olla võiks?
Laadimisega sellessuhtes, et tehase parameetrite järgi peaks mahutavust vaatama mitte et suurem on parem :freak:
Suurem aku võtab ka rohkem ruumi ja puht füüsiliselt ta sinna ei pruugi ära mahtuda...teisalt kas diislitel on samasugune akukast nagu bensukatel või on seal mingid erinevused sees :freak:


Edit: Vaatasin huvipärast akukeskuse lehelt Saabi kohta käivat aku infot

http://www.akukeskus.ee/akud-soiduautod ... le/86-saab


Minu autole näitabki praegust akut:
TB740
mahutavus - 74Ah
käivitusvool - 680A
pikkus - 278
laius - 175
kõrgus - 190


9-5 diisel:
60038/TA1000
mahutavus - 100Ah
käivitusvool - 850A/900A
pikkus - 353
laius - 175
kõrgus - 190


9-5 takso:
EP90
mahutavus - 90Ah
käivitusvool - 760A
pikkus - 315
laius - 175
kõrgus - 190


Igatahes huvitav teema :)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 8:36
Postitas Cyber
Pigem tekib probleem suurema aku laadimisega.
Mis probleem see olla võiks?
piisava hulga pikkade otste puhul ei juhtu midagi, laeb selle suurema mahutavusega aku ka ära. Aga kui pidevad lühikesed otsad on, siis ei jõua seda akut kunagi täis laetud, vindub pooles vinnas kogu aeg. Muud probleemi polegi.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 12:03
Postitas triibutu
piisava hulga pikkade otste puhul ei juhtu midagi, laeb selle suurema mahutavusega aku ka ära. Aga kui pidevad lühikesed otsad on, siis ei jõua seda akut kunagi täis laetud, vindub pooles vinnas kogu aeg. Muud probleemi polegi.
Mis selle suurema aku siis niipalju tühjemaks tõmbab, et seda uuesti täis ei jõua laetud?
Kui hommikul starter xx Ah akust ära rüüpab, siis on genekal vaja sinna täpselt samapalju tagasi valada, et aku uuesti täis saaks. Vahet pole, kuipalju akul peale käivitamist reservi jäi, või jääb mul midagi märkamata?

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 12:24
Postitas S9K
Mina ostsin lõpuks akulaadija. Otsad nii lühikesed, et iga päevaga jääb järjest tühjemaks.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 13:33
Postitas Homersimpson
Mina ostsin lõpuks akulaadija. Otsad nii lühikesed, et iga päevaga jääb järjest tühjemaks.

Sama siin.
Istutasin kapoti alla Defa akulaadija. On samas ahelas plokisoendusega. Talvel vähemalt tööjuures on plokk soe ja aku täis :thumb:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 14:07
Postitas Cyber
piisava hulga pikkade otste puhul ei juhtu midagi, laeb selle suurema mahutavusega aku ka ära. Aga kui pidevad lühikesed otsad on, siis ei jõua seda akut kunagi täis laetud, vindub pooles vinnas kogu aeg. Muud probleemi polegi.
Mis selle suurema aku siis niipalju tühjemaks tõmbab, et seda uuesti täis ei jõua laetud?
Kui hommikul starter xx Ah akust ära rüüpab, siis on genekal vaja sinna täpselt samapalju tagasi valada, et aku uuesti täis saaks. Vahet pole, kuipalju akul peale käivitamist reservi jäi, või jääb mul midagi märkamata?
Selge see, et on vaja sama palju sinna juurde saada. Aga ega see ka ju momentaalselt ei käi. Palju lühikesi otsi ja võibolla ka mitmeid käivitamisi ja ei jõuagi see generaator seda vahepeal täis laadida. päris tühjaks ka ei saa see asi, aga täis ka mitte.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Dets 04, 2014 19:34
Postitas triibutu
piisava hulga pikkade otste puhul ei juhtu midagi, laeb selle suurema mahutavusega aku ka ära. Aga kui pidevad lühikesed otsad on, siis ei jõua seda akut kunagi täis laetud, vindub pooles vinnas kogu aeg. Muud probleemi polegi.
Mis selle suurema aku siis niipalju tühjemaks tõmbab, et seda uuesti täis ei jõua laetud?
Kui hommikul starter xx Ah akust ära rüüpab, siis on genekal vaja sinna täpselt samapalju tagasi valada, et aku uuesti täis saaks. Vahet pole, kuipalju akul peale käivitamist reservi jäi, või jääb mul midagi märkamata?
Selge see, et on vaja sama palju sinna juurde saada. Aga ega see ka ju momentaalselt ei käi. Palju lühikesi otsi ja võibolla ka mitmeid käivitamisi ja ei jõuagi see generaator seda vahepeal täis laadida. päris tühjaks ka ei saa see asi, aga täis ka mitte.
Muidugi ei käi momentaalselt. Kuidas see aku kogumahutavus aga asja mõjutada võiks? 10Ah tagasi valamiseks 10A vooluga kulub 1 tund ikka (kadusid arvestamata), sõltumata sellest, kui suur see aku kogumahutavus on.

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 05, 2015 10:47
Postitas vvs
Õlivahetus sai enne aastavahetust tehtud ning käigukangi siinikatte installiks läheb eeloleval nädalavahetusel. Siis tahaks veel korraliku pigipesu ka ära teha ja oleks aeg uus vahakiht peale panna :cool: Peale seda saab juba vähe talvisemaid pilte :D

AGA panin oma ustava ratsu nüüd müüki :)

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=26520

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 05, 2015 11:02
Postitas Pootsman

AGA panin oma ustava ratsu nüüd müüki :)

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=26520

Ostja saab väga hea auto ja loodame, et mõtted liiguvad ikka endiselt Saabi suunas?! :)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 05, 2015 11:05
Postitas vvs

AGA panin oma ustava ratsu nüüd müüki :)

http://www.saabiklubi.ee/foorum/viewthr ... ?tid=26520

Ostja saab väga hea auto ja loodame, et mõtted liiguvad ikka endiselt Saabi suunas?! :)
Auto on aus ja hea :)

Järgmise auto poole vaataks siis, kui praegune on läinud. Hetkel olen ma nii kahevahel mida võtta või jätta :P

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Jaan 05, 2015 11:46
Postitas skyline
No see oleks küll vist Tartu klubilise tegevuse surm kui Sina Saabi hülgaksid. NoKIA!

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Jaan 21, 2015 21:43
Postitas vvs
No see oleks küll vist Tartu klubilise tegevuse surm kui Sina Saabi hülgaksid. NoKIA!
Elame-näeme :D


Sai siis käigukangi siin ka ära vahetatud, nüüd on tutikas jupp küljes ja silmale ilus vaadata :)
Mõned mittetöötavad pirnid vahetasin ka salongis ära, paar tükki on juurde vaja siis on selle teemaga ka oK :)

Kuna loodus tühja kohta ei salli...siis täna "õnnestus" juhi istmesoojenduse nupp puruks vajutada - peab nüüd sellega tegelema :P

Pigipesu ja vahatamiseni ei ole ka veel jõudnud, niimaru tihedad on need nädalavahetuse graafikud :o


EDIT: Pigipesu tehtud, uued Trico NeoFormid on ka tellitud (jõuavad uuel nädalal) :cool:
EDIT2: Kojamehed käes ja juba ka küljes :)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mär 05, 2015 20:56
Postitas vvs
Täna siis olin selle autoga esimest korda köie otsas :D

Nimelt Tartu kesklinnas foori taga seistes tuli mingit veidrat tossu ja kui parklasse suutsin ära parkida oli korralik punane loik all!


Tänud Ranttole, kes suht kärmelt reageeris ja mind esimesse remondi kohta pukseeris - seal küll diagnoosi ei saanud aga tänusõnad siiski tegutsemise eest :) Edasi lasin end vedada järgmisse kohta ja kummardused OÜ Rako seltskonnale :) Vahetati ära see tüüpveana tuntud jahutusvedeliku kolmik kapoti all ja sõit võis jätkuda :)

Daagsile ka suure-suured kummardused operatiivse tegutsemise ja täpse diagnoosi eest :beer:

Ja Kruvile ka kiidusõnad - sain Autoeksperdi letist uue jumpstüki :thumb:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Mär 05, 2015 21:34
Postitas daags
võta heaks, või võtame heaks :beer:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: E Apr 20, 2015 20:54
Postitas vvs
Pajataks siis mõne sõna üle pika aja...

. suvekatel üleminek toimus sel aastal 18. märtsil (elusees pole nii vara neid alla pannud :P)
. kuna istmesoojenduse lüliti olin suutnud puruks suruda siis sai uus (pruugitud) lüliti sinna organiseeritud ja pilt on taas kena :)
. uued küünlad läksid vahetusse 09. aprillil (eelmiste küünaldega sai sõidetud 29 025-km)
. ühel kenal munadepühaeelsel reedel sai siis härra sinistega natuke juttu vesta ja õnnestus juhipoolsest toonkilest lahti saada :D


Mõned asjad on vaja siin ette võtta...

. sellel kuul tuleb veel ülevaatus ära teha, ilmselt uuel nädalal
. vigase küljevanniga radikas enam ei toimeta, tuleb uus asi panna
. üks tagumine velg vajab sirgestamist kuna 120km/h ja edasi tuleb mingi vibra sisse
. kui nädalavahetusel tuleb soliidne ilm siis tahaks auto seest ja väljast korralikult üle käia, lisaks kiirvaha värvile :)


Muus osas on jätkuvalt sõidurõõm tagatud :cool:

Pilt

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Apr 23, 2015 10:06
Postitas Pootsman
Auto on jätkuvalt saadaval :)

:) pidid ju tuunima hakkama

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Apr 23, 2015 10:18
Postitas vvs
Auto on jätkuvalt saadaval :)

:) pidid ju tuunima hakkama
Sa siin näitad korralikku eeskuju jah, paraku :D

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Apr 29, 2015 13:51
Postitas vvs
Nädalavahetusel installisin tutika radika külge, nüüd jahutusvedeliku kaoga rahu majas :)

Kevadine suurpuhastus on salongis tehtud ja nüüd Saab jälle paljajalu sõita (loe: kummimatid asendusid pehmete vaipadega) :D

Ja siis eile sain Viljandi-Tartu vahel (Sanglas) kivi esiklaasi, järgmine esmaspäev läheb uus klaas ette ja juhipoolne aken toonkile alla (vol.2) :P

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: K Apr 29, 2015 16:52
Postitas Martin.V
Lase siis juba tuuleklaasile ka toon peale :eureka:

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]

Postitatud: N Apr 30, 2015 14:25
Postitas vvs
Täna sai ülevaatus ka tehtud :)