Väike uuring turbo kohta ???
Postitatud: P Jaan 15, 2006 1:44
Üle 300hj on küll suuremaid pihusteid vaja, muidu läheks segu ohtlikult lahjaks.
Pihusti on nagu elektrooniline klapp, mida ECU juhib pingeimpulssidega, ehk siis elektroonikute keeles öelduna PWM (Pulse Width Modulation) pingega. Mida pikemad on 'pritsin' impulsid võrreldes 'ei pritsi' olekuga, seda rohkem kütet silindritesse läheb. Siis aga saabub piir, et puht füüsiliselt ei mahu vajalikul määral kütet pihusti düüsist välja. Selleks siis veidi vägevam pihusti, mis pihustab sama 'pritsin' - impulsi jooksul rohkem kütet e. piltlikult öeldes 'auk on suurem'.
Lõpuks jääb ka pump nõrgaks, sest 'auk' võib olla kuitahes suur, aga kui pump ei suuda nii palju kütet ette anda, pole sellest mingit kasu.
Nii peaks nagu asi toimima.
Pihusti on nagu elektrooniline klapp, mida ECU juhib pingeimpulssidega, ehk siis elektroonikute keeles öelduna PWM (Pulse Width Modulation) pingega. Mida pikemad on 'pritsin' impulsid võrreldes 'ei pritsi' olekuga, seda rohkem kütet silindritesse läheb. Siis aga saabub piir, et puht füüsiliselt ei mahu vajalikul määral kütet pihusti düüsist välja. Selleks siis veidi vägevam pihusti, mis pihustab sama 'pritsin' - impulsi jooksul rohkem kütet e. piltlikult öeldes 'auk on suurem'.
Lõpuks jääb ka pump nõrgaks, sest 'auk' võib olla kuitahes suur, aga kui pump ei suuda nii palju kütet ette anda, pole sellest mingit kasu.
Nii peaks nagu asi toimima.