3. leht 15-st
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 11:02
Postitas KorK
Autol kaob hetkeks jõud täiesti ära, ei usu, et see käigukastist on. Vahepeal oli nagu vabahoog sees. Tegelikult võiks iga käigu kohta panna selle NM/RPM graafiku. (samas kõikide käikudega vist maksimumi ei võeta dünos ?)
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 11:10
Postitas vvs
Autol kaob hetkeks jõud täiesti ära, ei usu, et see käigukastist on. Vahepeal oli nagu vabahoog sees. Tegelikult võiks iga käigu kohta panna selle NM/RPM graafiku. (samas kõikide käikudega vist maksimumi ei võeta dünos ?)
CR Softiga skaala on tõesti natuke veider kuna stockis käiguvahetuse puhul jõud nii maha ei lähe...eriti just 2-lt kolmandale vahetades.
Manuaali puhul mõõdetakse maksimum tavaliselt 4-nda käiguga!
Automaadil ei saa ju teha niimoodi.
Näiteks neljas käik on just sisse läinud ja kui siis kick downi panna, vahetab kohe käigu alla.
Seepärast me mõõdamegi nullist nii kaua kuni piirajasse (250km/h) läheb!
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 13:01
Postitas Cyber
Kickdowni tross lahti ühendada? Ma ei tea kas 9-5-l saab nii... tonnisel peaks saama.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 13:10
Postitas iisak
Kickdowni tross lahti ühendada? Ma ei tea kas 9-5-l saab nii... tonnisel peaks saama.
Oh, Cyber...

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 15:18
Postitas Jupats
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal? T7 on ülimalt tundlik järskude temperatuuri muutuste suhtes sisselaskes ning mootori heaolu silmas pidades seda ka ei näpita. Läbi T7suite pole see ka muudetav.
Sõites 250km/h peaks teil seal turbopropellermootor ees olema, et vajalikku õhuvoolu tekitada.
Kui ma õigesti mäletan siis 60 kraadi juures (intake temp) vähendatakse jõudu juba 30% airmassist. Lisaks veel reeglid stiilis "kui temp tõuseb "n" aja jooksul rohkem kui x.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 15:30
Postitas Homersimpson
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal? T7 on ülimalt tundlik järskude temperatuuri muutuste suhtes sisselaskes ning mootori heaolu silmas pidades seda ka ei näpita. Läbi T7suite pole see ka muudetav.
Sõites 250km/h peaks teil seal turbopropellermootor ees olema, et vajalikku õhuvoolu tekitada.
Kui ma õigesti mäletan siis 60 kraadi juures (intake temp) vähendatakse jõudu juba 30% airmassist. Lisaks veel reeglid stiilis "kui temp tõuseb "n" aja jooksul rohkem kui x.
Annab ka suites tempe näppida. Õige muidugi mitte puutuda.
Ja turbopropellermootori asemel võib vabalt hoopis turboimpellermootorit kasutada
:P
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 17:17
Postitas vvs
Nii muuseas küsiks, et mis jahutus teil seal ees oli mõõtmise ajal?...
Panen mõlema tõmbe graafiku siia...
Essiga tuli paar vatti juurde:
vvs - max kW = 161,72x1,18=
191kW
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Graafikust on näha, et ilma essita tõmme on parem (mootorituli ei läinud põlema) ilmselt tänu sellele et temperatuur on alla 40.
Teine "S" tõmme läks nahka sest lõi mootoritule korra põlema - äkki ei saanud piisavalt jahedat õhtu

Sisselaske tempi ei osanud kahjuks õigel ajal vaadata
Kui nüüd Tech ütleb, et detonatsiooni jama on olnud siis see seletab niimõndagi...
Jahutuseks kasutatakse sellist asja...puhub korraliku kiirusega (sise)tuult. Pildi peal paremal pool olev agregaat:

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 19:12
Postitas kroom
Seekord ma küll ei käinud pingis, kuna midagi vahepeal ju näpitud pole, aga ühe küsimuse viskaks küll targematele ette, nimelt automaatkasti ja düno kohta:
Kui panna automaatkastil käigukang asendisse 3 ehk siis kast üle kolmanda ei vaheta - kas ka nii saab tõepärased numbrid kätte? Küsin seda seepärast, et graafikul on näha, et maksimum vääne ja võimsus tulid just nimelt kolmanda käiguga ja siis polekski ju vaja enam neljanda käiguga paarutada? Küsimuse laienduseks veel selline mõte, et kui winter sisselülitada, alustab masin kohe teise käiguga ning siis annaks ju winter + käiguasend 3 vaid ühe käiguvahetuse ja seega ka ilusama puhtama graafiku. Kas nii saaks või kas nii üldse võib (masina heaolu mõttes)?
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 19:30
Postitas ivomets
No mida sa Vvs jamad.

See 4200 pööret kus sul masin käike vahetab ja ylespoole ronima hakkab on sellele turbiinile juba lagi. Sealt ei tule midagi....
Huvi pärast võid veel proovida ilma sumbutajata ehk mingi otse toruga või isegi 2 toruga ja hakka mõtteid mõlgutama, et ikka suurem turbo.
Vaata kas saad S9K jutule, ta teab üht teist, mis teha.... ta on kõvasti lugenud....
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 20:08
Postitas sebastian
Seda isegi vaatama jäin, et käike vahetab peaaegu piirajas, ei anna tavaline Mitsu seal enam mingeid njuutoneid. Sellega seoses siis ka tagasihoidlikud kilovatid.
Kõik hakkab mõjuma, sisselaske temp., välajalaske läbivool (kindel takistus on katalüsaator), bensiini kvaliteet e. tegelik oktaan jne.
Üldse pole võimatu, et detoneeris rohkem, kui tavasõidul...auto seisab ju paigal ja miski intercoolerit ei jahutanud. Soft paneb maks. rõhu kohe ka vastavaks, ei lase liiga ohtlikult detoneerida.
Kõik näitab seda, et softis saab veel madala otsa väänet suurendada aga 5000...6000RPM juures ei muutu midagi paremaks, kui pole rauda muudetud.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Nov 06, 2013 21:03
Postitas Homersimpson
Küsimuse laienduseks veel selline mõte, et kui winter sisselülitada, alustab masin kohe teise käiguga ning siis annaks ju winter + käiguasend 3 vaid ühe käiguvahetuse ja seega ka ilusama puhtama graafiku. Kas nii saaks või kas nii üldse võib (masina heaolu mõttes)?
Nii on tehtud küll ... (Edit: Ise katsetanud ei ole)
Winter alustab kolmanda käiguga tegelikult ... ja käigukang kolmel saab ainult kolmandaga tõmmata

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: T Sept 30, 2014 11:45
Postitas vvs
Annan siis teada, et juba TÄNA (30.09.14) kell 17.30 on dünohuvilised oodatud Maaülikooli juurde.
Hetkel on 4 masinat nimekirjas
Kruvi 76
Nublik
veikov
vvs
maakas?
rantto?

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: T Sept 30, 2014 23:16
Postitas vvs
Kruvi76
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 143,46x1,18=
169kW
Esimene tõmme:
http://youtu.be/lPgmtgLA4nM?t=1m2s
Teine tõmme (S-ga):
http://youtu.be/ryK_cYLEA3o?t=18s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: T Sept 30, 2014 23:18
Postitas vvs
Nublik
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero manuaal+CR soft...
Max kW = 173,85x1,1=
191kW
Max N-M = 347,38x1,1=
382NM
YouTube:
http://youtu.be/2jKapAM3DT0?t=1m5s
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: T Sept 30, 2014 23:20
Postitas vvs
vvs
Rullidel oli Saab 9-5 2.3T Aero automaat+CR soft...
Sinine skaala oli tavaline graafik, punane "Sport" nupu graafik!
Max kW = 168,95x1,18=
199kW
Esimene tõmme:
http://youtu.be/V1PVKK38mf8
Teine tõmme (S-ga):
http://youtu.be/9WB5PJ4AT5k?t=3s
WinPEP7 failid asuvad siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: T Sept 30, 2014 23:25
Postitas vvs
ivomets
Rullidel oli Saab 96 Rally 2...
Kolmas käik:
http://youtu.be/vtYFVKY91-8?t=15s
Max kW = 57,93x1,1=
64kW
Max N-M = 114,62x1,1=
126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing
Neljas käik:
http://youtu.be/wIadTUhWZoc?t=10s
Max kW = 56,43x1,1=
62kW
Max N-M = 114,61x1,1=
126NM
WinPEP7 fail asub siin:
https://drive.google.com/file/d/0B-y_2h ... sp=sharing

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 0:03
Postitas vvs
Taaskord sai üks äge dünokogunemine ära tehtud
Rahvast oli päris korralikult aga kahjuks diisli mehed peavad järgmist korda ootama hakkama

Hiljemalt reedel annan teada millal uuesti saab tõmbama minna
Mina tänan...

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 7:35
Postitas ivomets
Väga meeldiv vastuvõtt oli ja asjalik operaator. Nüüd tuleks mõned asjad ringi muuta, düüsid suuremaks puurida ja uuesti minna.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 9:22
Postitas KorK
Kas neid graafikuid on ka, mis on pöörete ja võimsusega? Need kiiruse omad nagu midagi väga ei ütle, peale max võimsuse.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 9:48
Postitas vvs
Nagu ivometsa graafikud?
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 9:52
Postitas KorK
Täpselt, siis on näha mootori käitumine ja võimsuse kõver.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 10:38
Postitas skyline
Videost tundub, et vvs auto vajab asisemaid mootoripatju selle hobustekarja koplis kinnihoidmiseks.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 10:47
Postitas kroom
Seekord jätsin vahele, kuna mingeid modifikatsioone teinud pole. Aga järgmine kord plaanin tulla (vahet pole, kas modifikatsioone on või pole), et katsetada automaatkastil seda varianti, et winter sisse ja käiguasend nr 3 peale - teoorias peraks siis saama kena puhta graafiku, kuna ühtki käiguvahetust ei toimu.
Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 10:57
Postitas vvs
Seekord jätsin vahele, kuna mingeid modifikatsioone teinud pole. Aga järgmine kord plaanin tulla (vahet pole, kas modifikatsioone on või pole), et katsetada automaatkastil seda varianti, et winter sisse ja käiguasend nr 3 peale - teoorias peraks siis saama kena puhta graafiku, kuna ühtki käiguvahetust ei toimu.
Seda peab jah proovima kuna automaadil tulevad need graafikud liiga kirjud
Samas 9-5 puhul on parim tulemus 4-nda käiguga

Tartu mehed dünopingis - järgmine jõumõõtmine 1. August kell 17.30 - loe viimaseid postitusi
Postitatud: K Okt 01, 2014 11:09
Postitas Kruvi76
No minul läks küll kõige paremini.Auto on nüüd siis korralikuks vanainimese liikuriks kõlbulik. Igavene jama.