3. leht 36-st
Saab õnnetuses
Postitatud: T Okt 24, 2006 22:12
Postitas Cyber
aiai.. need pildid olid küll kole suured... ma tegin väiksemaks. 1280x 1024 ei ole väga hea mõõt foorumisse panemiseks. 800x600 ikka parem.
A näe ainult tulesid ja grilli vaja... isegi suunad terved. Ega see klassiku stange a papist pole..

Saab õnnetuses
Postitatud: T Okt 24, 2006 22:31
Postitas maxuud
Algselt postitas: Cyber
Ega see klassiku stange a papist pole..
... sedan´t küll aga kui mats nii tugev oli siis paneb imestama küll 9-5 tagapamper, et nii terveks jäi. Või siiski lõi mingid praod sisse, kinnitustest lahti ?
Võib-olla jõudis klassiku sohver siiski mingil määral pidurdada, kallutas esiotsa allapoole ja ei tabanud oma pamperiga 9-5 -te vaid just tiba kõrgemalt, mis tuledele saatuslikuks sai. Või ongi klassiku esimene pamper madalamal kui 9-5 tagumine.
Päris harv või lausa esmakordne juhtum kus kaks lennukit omavahel kokku saavad.
Saab õnnetuses
Postitatud: T Okt 24, 2006 23:59
Postitas simpson005
tagumine unistas esimesest;);)
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 0:02
Postitas simpson005
huvitav nägin eile õhtul pärnu mnt.l. matsu aga see tundus palju kõvem, 9-5 oli kõnniteel ja mahlad väljas, jupid olid veel täna õhtulgi seal maas
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 0:05
Postitas martti77
Eile vist põrutas üks BMW ka ühele 9-5'le tagant sisse nii mis tolmas.
http://www.postimees.ee/251006/esileht/ ... 4549.php?r
Saabid viimasel ajal suht tihti õnnetustes?
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 0:29
Postitas optimus
saabe on näeb palju linnapildis ka juba
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 7:57
Postitas suur
Algselt postitas: martti77
Eile vist põrutas üks BMW ka ühele 9-5'le tagant sisse nii mis tolmas.
Tegelikult oli see vastik õnnetus juba laupäeval
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 8:05
Postitas gsaab
9-5 inseneridele kiitus erakordselt vastupidava tagumise pampri eest
Kuidas SAHR töötas kas kael andis tunda peale matsu või ei?
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 10:39
Postitas martti77
Jõnksatus käis korralik, kaelas valuaistinguid küll ei olnud. Pigem kerge ehmatus.
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 14:41
Postitas Jupats
Valgamaalases kirjutas, et kõigil õnnetuses viibunutel oli olnud turvavööd lahti. Arvatakse, et saabijuhi surmapõhjus on topelt löök. 1. vastu juhipoolset ust ning 2. inertsiga lend kaassõitja poole, vigastades ka teda. Bemmivend oli lihtsalt autost välja lennanud. Kole Kole...
Sõitsin 3 tundi hiljem sealt kaudu pärnust võrru... ka 9-5ga kiirusel 80... rohkem ei julgenud...

Kahju sellest 15a. tüdrukust, kes paistab, et ainukesena süüdi ei olnud.
Kaastunne omaksetele!
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 14:45
Postitas Jupats
See ei lähe küll otseselt siia teema alla kui...
Panen nii endale, kui ka kõigile saabi foorumi liikmetele südamele, tulevikus alati turvavöö kinni hoida.
Isegi kui endast nii palju ei hooli, siis tuleks mõelda vähemalt kaasõitjate peale, keda juht õnnetuse ajal autos ringi lennates vigastada võib.
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 14:52
Postitas optimus
õnneks on mul harjumus alati olnud, et panen vöö kohe kinni kui autosse istun
vahest pärsi narr kui kuskil plastsi vaja aint tagurdada korraks ja kohe vöö peal
kõrvalistujalt nõuan ak alati vöö kinnitamist. Sama peaks oelma tagaisutjatega, aga millegipärast see mind ei häiri
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 14:53
Postitas suur
Algselt postitas: jupats
See ei lähe küll otseselt siia teema alla kui...
Panen nii endale, kui ka kõigile saabi foorumi liikmetele südamele, tulevikus alati turvavöö kinni hoida.
Isegi kui endast nii palju ei hooli, siis tuleks mõelda vähemalt kaasõitjate peale, keda juht õnnetuse ajal autos ringi lennates vigastada võib.
Ka tagaistmel tuleb turvavöö kinni panna. Mul on niikuradipalju tuttavaid, kes esiistmel istudes panevad vöö peale, aga tagaistmel kipuvad trakse lahti jätma

:. Jube raske on mõnele põhimõttekindlale tüübile selgeks teha, miks minu autos panevad kõik reisijad turvavöö peale isegi siis, kui ebamugav on.
EDIT: Kui tagaistujal on õnnetuse korral turvavöö kinnitamata ning ta ettepoole lendab, siis esiistme seljatoe konstruktsioon ei suuda neid masse kinni hoida ning eesistuja turvavöö peab sisuliselt 2 meest kinni hoidma ning rõhub esimesele mehele topeltjõuga. Tehke omad järeldused...
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 15:07
Postitas kaarel
Algselt postitas: optimus
Sama peaks oelma tagaisutjatega, aga millegipärast see mind ei häiri
Mul üks kena sõbranna tegi Volvo roolis olles laupkokkupõrke normaalsel kiirusel. Temal olid rihmad peal olnud, kuid tema taga istuja (ilma traksideta) lendas pauguga vastu juhiistet, niiet see tütarlaps jättis osa esihammastest roolile.
Seda lugu räägin tavaliselt taga istujatele, kes lubavad laksu korral istmest kinni hoida.

Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 15:46
Postitas Jaanus
Päris karmid klipid olid
Saab õnnetuses
Postitatud: K Okt 25, 2006 16:17
Postitas tarr
1. Füüsika kehtib ka tagaistmel, aga ka taksos.
2. Turvavöö tuleb alati peale panna ka rasedatel, on saadaval spetsiaalsed turvavöö suunajad.
3. Lubatust kiirema sõidu armastajatel tuleb meeles pidada, et teised võivad pidada neid normaalkiirusel liikujaks, nii autojuhid kui ka teeäärsed külaelanikud.
Olen ise taksos oma riided tolmuse turvavöö tõttu määrinud, maanteel sõidan vahest lubatu+20, kuid piirangualas alati max lubatu+5, lugupidamisest kohalike elanike vastu.
Saab õnnetuses
Postitatud: T Nov 28, 2006 8:50
Postitas kaarel
http://www.pol.ee/?id=117366:
...
25.11.2006 kella 13 paiku sõitis Pepleri 3 maja juures linnaliinibuss Volvo külge sõidutee äärde pargitud sõidukile Saab 9000. Juhi sõnul oli buss sunnitud pidurdama ja paremale keerama, kuna ristuvalt teelt tegi vasakpöörde ja sõitis vastassuunavööndisse valget värvi sõiduauto.
...
On kannatajaks keegi foorumi-rahvast?

Saab õnnetuses
Postitatud: P Dets 03, 2006 10:39
Postitas kaarel
Vaatasin just PM online'ist, et üks 9-5 on Mustvees raskes õnnetuses osalenud. Pigem usun, et asi juhtus Mustvee möödasõidul, kus nüüd on ilus sile ja lai tee. Uudis ise
siin.
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 12:22
Postitas vulkanus
Postimehes oli kirjas ,et üks 9-5 ja audi 80 ninapidi kokku said (audis hukkus inimene)
Ega saabijuht meie foorumlane polnud.
http://www.postimees.ee/031206/esileht/ ... 146.php?r=
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 12:30
Postitas vulkanus
Kahju ,et inimesed ei mõtle, kui autot ostavad, et peaks odavatest ikka võimalikult turvalisema valima.Viimase poolaasta jooksul on audi 80 ja samuti ka a4 jadega olnud hulgaliselt õnnetusi milles ka surmajuhtumeid. Ei ütle, et to audi sitt masin on kuid omast käest teades on just see mudel täiesti olematu turvasüsteemiga.
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 12:43
Postitas suur
Tegin ühe suure saabiõnnetuste teema.
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 13:12
Postitas Gunn
SLÕhtulehes veidi pikemalt
http://www.sloleht.ee/2006/12/04/uudised/212025/
Foto ka juures, Saabi esiosa ka läinud
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 14:04
Postitas optimus
ei tea, polnd tal aega midagi seal mõelda, instiktiivselt pigem tõmbas pea alla.
Lugedas tundus endalegi kummaline.
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:03
Postitas KaidoV
Süttis mõte

- lennukis peetava turvaloenguga analoogne tekst autole mugandatuna plaati ja siis reisijatega liiklemise puhul mängima sõidu alguses.
Turvavöödest - sõber käis äsja seal "Ohutu ja libeda sõidu" kursusel. Kasulikku/huvitavat muidugi kopaga aga üks hea näide ilma vöödeta sõitjatele: keegi seal teatas "ma ju taga istudes hoian laes olevast käepidemest kinni, milleks turvavöö?". Instruktori vastus: "80 kilone inimene 'kaalub' 90kmh kiirusega toimuva kokkupõrke puhul ca 13 tonni, kui sa suudad 13 tonni käe otsas hoida siis palun, lase käia."
Need sellid kõik vist endised liikluspolitseid/avariigrupp, tundub väga julge hinnang aga ütlesid, et 10 laibast Eesti avariides 8 jääks ellu kui turvavöö oleks korrektselt kasutuses...
Saab õnnetuses
Postitatud: E Dets 04, 2006 15:13
Postitas eston21
Algselt postitas: optimus
ei tea, polnd tal aega midagi seal mõelda, instiktiivselt pigem tõmbas pea alla.
Lugedas tundus endalegi kummaline.
kui mina oma ühe eelmistest liikuritest sodiks sõitsin vastu puud, siis mõni hetk enne tabamust tõmbasin jalad pedaalide pealt ära(vist), kuid kindlasti hoidsin pead üleval, mitte ei lasknud alla, sest siis oleks lagipeaga vastu rooli laiatanud ja poleks vaid mõne kriimuga pääsenud. nii lõin laubaga vastu roolil olevat kätt ja kriimistusin kella metallrihmaga otsaesist