3. leht 3-st

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 04, 2015 20:58
Postitas MATU90
Tagumise saaks natuke nihkesse lüüa? Natuke edasi, tagasi, pesas ma mõtlen ? Esimesega on jant, sinna tuleb konkreetselt pimedad panna http://www.genuinesaab.com/catalog/popu ... b140525f86

Aga ma ise paneks oma saanile ikka uued võllid ja laagrid, aga näiteks skandix-is on ikka kirves hind sellel võllil küll http://www.skandix.de/en/spare-parts/en ... t/1043898/

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 04, 2015 21:29
Postitas S9K
Jah, edasi löömine oleks üks võimalik variant võib olla. Pole täpselt saanud ise uurida.

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: L Mai 09, 2015 13:21
Postitas MATU90
Oskab keegi öelda mis momendiga peaksid automaatkasti käraka poldid n.ö. hooratta küljes olema?

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: L Mai 09, 2015 16:02
Postitas S9K
Turbiini polte mõtled?

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: L Mai 09, 2015 16:58
Postitas MATU90
Jamh

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: L Mai 09, 2015 18:33
Postitas S9K

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: L Mai 09, 2015 22:42
Postitas MATU90
Asjalik leht, sattusin ise korra sinna aga õiget asja ei leidnud :)

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: P Mai 10, 2015 22:59
Postitas MATU90
Rõhud käes tühikäigul 1,2 nagu peab olema ja pedaali liigutades üle 3-me Kunagi kui aega saan teeks video näitamaks balanssvõllide lõtke. Üks asi nüüd nagu on, kastituli hakkas põlema. Esialgne liikumine on nagu selline vaevaline, kuskil 1500 pöörde pealt hakkab vedama... Muidu on kast parem kui ennem, käigud sujuvad. Käiku valides käib siuke kerge nõks nagu, midagi seoses selle anduriga mis on kasti peal? Panin nagu vanade jälgede järgi tagasi peale. Õli oli must ka muidugi. Turbiinist nagu tilkus töö käigus vähe maha ka, asi selles? Taset ei saanud määrata veel, sest toru oli õline ise, lugemit polnud võimalik võtta.


On tarkadel mõnda näpunäidet?

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 11, 2015 21:49
Postitas MATU90
Kasti puhul oli viga pistikus. Mootoril on külmast peast rõhk üle 7-bari, kell rohkem ei näita, tasub karta? Soojendes on timmis tühikäigul 80 kraadise õliga üle 1,2 ja sõidu ajal 90ga sõites üle 3-e.

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 11, 2015 22:00
Postitas ivomets
Mul on hea meel lugeda teemat, mis kuhugi positiivselt välja viib!

vaata, mis reduksiooniklapp teeb. on ikka palju....

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 11, 2015 22:15
Postitas MATU90
Huvitav siis, kui kaan maas oli siis liikus nagu hästi, ava enda pinnad olid ka, kui mitte öelda perfektsed. Aga võimalik et montaazi käigus mõni kribal sinna vahele sai. Aga peab ütlema et pagana hea tunne on ikka seda rõhukella vaadata nüüd sõidu ajal :cool:

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: E Mai 11, 2015 22:16
Postitas S9K
Üldse on hea lugeda teemat kus on ka Vastused. Pool netti on täis teemasi, mis algavad ja lõppu polegi. Lihtsalt ära unustatud.

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: T Mai 12, 2015 8:25
Postitas Cyber
külmalt 7+ .. vaata seda hetke, kui see kukkuma hakkab. Kukub kohe mitu bar'i korraga. Mina kahtlustaks, et andur ja kell ei saa omavahel hakkama..:) Sul ju pole seal täismehhaaniline värk? Mul on samamoodi, külmalt käivitudes lajatab põhja kella, aga natukese aja pärast kukub 5 peale ja sealt edasi ühtlaselt.

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: T Mai 12, 2015 10:06
Postitas MATU90
Täpselt nii ongi :)

Vajan turbo osas nõu/ õlirõhk madal/ saaled/ õlipump/ketid

Postitatud: R Mai 22, 2015 17:32
Postitas MATU90
Oli nüüd üks siuke huvitav seik, panin esimest korda peale suurt oppi käru sappa ja siuke 2 km ots, kõik ilus kena. Panin siis tööjuures tavaari peale ja viskas käivitusel nii kasti kui mootoritule põlema. Sellele on eelnenud, üks paarkümmend korda seda "replace key battery" kustutamist. Võtsin siis teise võtme, selle kobakaga, sõitsin paar tiiru, sh. 2 käivitust ja tuled kustusid ise. Siuksel masinal pole ju võtme kaudu mingeid andmeid edastada, et peaks siuke jant olema? Või on see lihtsalt kokkusattumiste jada ?