https://en.bildelsbasen.se/?link=list&s ... =111109105
Rootsi lammutusi tasub ka uurida. 10SEK ~ 1€.
Saab 9-3 2.0T 147kW 1999 x2, mihkel-m
Rohkem neid Rootsi lammutusi kahjuks ei tea ja seal sinu antud lehel pole kahjuks silma jäänud veel.
Igaljuhul sai TA Technix vectra A coilid ära võetud siiski ja silmaga vaadates tundub küll lihtne install. Eks see selgub niipea kui ilmad vähegi rohkem autopedendust soosima hakkavad.
Igaljuhul sai TA Technix vectra A coilid ära võetud siiski ja silmaga vaadates tundub küll lihtne install. Eks see selgub niipea kui ilmad vähegi rohkem autopedendust soosima hakkavad.
...ja ei ole nii lilleline see elu midagi.
9-3'le see komplekt küll isegi esisillal bolt-on ei ole. Ülemine vedrutaldrik ei sobinud, ülemise amordikinnituse ava liiga väike ja amort ei mahtunud läbi. Veidi moditud, sai nagu asja kokku panna, aga isegi kõige madalamas asendis on liiga kõrge. Tuli ka meelde, et kunagi kui 900'se püstaku ostsin (arvasin, et samasugused 9-3'ga), siis ülemine amordikinnitus kere külge ei sobinud ja 9-3 ülemine kinnitus 900se amordi otsa ei istunud, seega ilmselt 900se külge (kuni 94a?) istuks see komplekt paremini.
Kui keegi nüüd ikkagi teab mõnda inimest, kes on selle installi ära teinud just 9-3 peal, siis hea meelega sooviks kontakte.

Kui keegi nüüd ikkagi teab mõnda inimest, kes on selle installi ära teinud just 9-3 peal, siis hea meelega sooviks kontakte.

Mitu kuud jälle möödas, ega pole väga palju aega selle autoga tegeleda kahjuks, aga jõudumööda ikka üritan. Praeguseks ees on coilide setup põhimõtteliselt valmis. Vaja leida asendus 9-3 vedrutaldrikule. Mulle tundub, et NG900 oma võiks sobida selle vectra coili vedruga kokku ja samas ka 9-3 tugilaagri ning kerekinnituse külge. Kahjuks pole veel leidnud neid omale ja läks esialgu 9-3 taldrikuga kokku, mis küll natuke liiga suur selle vedru jaoks, aga kuhu see vedru sealt seistes ikka ära lendab.
Kurb on muidugi see, mida seismine autoga teeb. Roostet on märgatavalt rohkem ning kõik sillajupid on tunduvalt kõvemini kinni. Mõlemate välimiste rooliotstega oli päris tõsine probleem näiteks.

Ühtlasi siis teaser sellest, et miks ma üldse seda coili sinna alla tahtsin panna. Rehv väga vale mõõduga selle auto jaoks ja veljed sitased ja kõik muud jutud, aga motivatsiooni tekkis hoolega juurde.



Ühtlasi siis teaser sellest, et miks ma üldse seda coili sinna alla tahtsin panna. Rehv väga vale mõõduga selle auto jaoks ja veljed sitased ja kõik muud jutud, aga motivatsiooni tekkis hoolega juurde.


Väga kahtlane kuna kardan, et augustis alles jõuangi esimest korda uuesti midagi teha selle autoga. Hea kui enne talve paar tiirugi teha saab. Ees ülemine ots vaja valmis teha, taga täiesti alustamata, rehvid valed ja küllap esimeste sõitudega tuleb seismisest tingitud vigu ka veel välja.
Esiots nüüd valmis. Jutustan info lahti kajuhul kui keegi veel tahab 9-3'le panna vectra A coile, sest mina sellekohast infot väga ei leidnud ning ükski seda ehitust ise teinud inimene mulle ei vastanud. 
Minul olid konkreetselt TA technixi coiloverid. Vaja on olemasolevalt käändmikult lõigata ära alumine vedrutaldrik kuna coili keermekrae läheb sinna peale. Uus vedru toetab reguleerimistükkide peale nagu ülemiselt pildilt ka näha. Komplektis on vajalikud jupid kaasas (amordihülsi uus kork on keermega ning selle külge keerad selle krae) ja sellega põhimõtteliselt asi ka koos on. Ülemise otsaga oli veidi keerulisem, aga põhimõtteliselt ongi vaja 900 ülemist vedrutaldrikut. Kerekinnitus jääb 9-3 oma, tugilaager on neil sama, sobivad ilusti kokku. Enam eest ei kolise ega ragise keerates, aga sõita rohkem kui ümber maja kahjuks ikka ei saanud, kuna aeg sai jälle otsa ja kuna f.king rooliotsad ei tahtnud inimese moodi käändmiku küljest lahkuda, siis vahetasin neid ka ja suure vihaga panin suht huupi kokku tagasi. Tulemusena on rool 45 kraadi nurga all ja käib nagu tallesaba. Silmnähtavalt vahivad rattad erisuunda.
Äkki jõuan kunagi tagasillani ka.
Kas keegi teab kas 9-3'le on uut tagumist tiivakaart ka saada? Krt saaks sinna uue kaare teeks kasvõi spreivärviga üle. Praeguse tiivakaarega ma ei julge üv punktist 500m kauguseltki mööda sõita.

Minul olid konkreetselt TA technixi coiloverid. Vaja on olemasolevalt käändmikult lõigata ära alumine vedrutaldrik kuna coili keermekrae läheb sinna peale. Uus vedru toetab reguleerimistükkide peale nagu ülemiselt pildilt ka näha. Komplektis on vajalikud jupid kaasas (amordihülsi uus kork on keermega ning selle külge keerad selle krae) ja sellega põhimõtteliselt asi ka koos on. Ülemise otsaga oli veidi keerulisem, aga põhimõtteliselt ongi vaja 900 ülemist vedrutaldrikut. Kerekinnitus jääb 9-3 oma, tugilaager on neil sama, sobivad ilusti kokku. Enam eest ei kolise ega ragise keerates, aga sõita rohkem kui ümber maja kahjuks ikka ei saanud, kuna aeg sai jälle otsa ja kuna f.king rooliotsad ei tahtnud inimese moodi käändmiku küljest lahkuda, siis vahetasin neid ka ja suure vihaga panin suht huupi kokku tagasi. Tulemusena on rool 45 kraadi nurga all ja käib nagu tallesaba. Silmnähtavalt vahivad rattad erisuunda.

Äkki jõuan kunagi tagasillani ka.

Kas keegi teab kas 9-3'le on uut tagumist tiivakaart ka saada? Krt saaks sinna uue kaare teeks kasvõi spreivärviga üle. Praeguse tiivakaarega ma ei julge üv punktist 500m kauguseltki mööda sõita.
-
- Postitusi: 86
- Liitunud: P Okt 08, 2017 16:59
- Asukoht: Läänemaa/Tallinn
- Auto: Saab 9-3 LPT MY99
B-osana remondikaart pole müügil näinud(samas pole väga pingsalt otsinud ka).
Olen ise juurelnud, et ehk on esimene ja tagumine kaar serva pealt ühe raadiuse ja profiiliga. Seega ehk saaks mõnest kasutatud esitiivast lõigata kaareosa ja seda kasutada.
Olen ise juurelnud, et ehk on esimene ja tagumine kaar serva pealt ühe raadiuse ja profiiliga. Seega ehk saaks mõnest kasutatud esitiivast lõigata kaareosa ja seda kasutada.
Mina leidsin sellisest kohast see on küll 900ng oma aga peaks istuma kuna kered ju samad
See on küll 5 ukselise oma aga saab teha küll.
Ma enda coupele ei leidnudki ja lõpuks ostsin romulast ja sain päris korraliku tükki.
https://aeromotors.ee/kataloog/saab/900 ... 969;s11880
See on küll 5 ukselise oma aga saab teha küll.
Ma enda coupele ei leidnudki ja lõpuks ostsin romulast ja sain päris korraliku tükki.
https://aeromotors.ee/kataloog/saab/900 ... 969;s11880
Ühesõnaga mina siis Kaspari monte carlo ära ostsin. Juba veebruaris ostsin peaaegu, aga võtsin natuke mõtlemisaega. 8 kuud umbes.
Tegelikult oli asi lihtne. Sinise ellu äratamise plaan oli kuskil kuklas koguaeg olemas, vahel ei saanud magamagi jääda. Viimased neli aastat juba igapäevaselt propelleri-marki autodega sõitnud. Algul diisel, nüüd 3-liitrine turbobens. Väga hea auto. Varuosade arved ununevad ka ükshetk ära. Aga näed, und segas ikka just Saab. Seega arvestades hetkel mu garaaži kasutamise olukorda (kodust kaugel) oli see kollane just ideaalne cheat kuna moditud oli juba täiesti piisavalt ja sisuliselt just need asjad mida ma enda omaga oleks tahtnud teha.
Mootor üsna värskelt ehitatud: B206 plokk, 234 sisu, remonditud kaas, 15T, diisli padi, jäigem kastipadi, 4.45 kast, viggeni korv
Sillas polü, taga topeltstabikad, roolilati brace, juhitavus meeldiv.
Kõik justkui ülimeeldiv, aga ega head ilma halvata saa. Masin oli viimastel aastatel üsna vähe sõitnud ja väljendas oma pettumust mõningate vigadega.
Ees paremal oli jube kolin ja ragin teatud hetkedel. Süüdlaseks oli tugilaager mis oli oma aja täiesti ära elanud.
Tühikäik kõikus, oli üsna kõrgel ning tihti vajus aeglaselt alla. Esimese hooga vahetasin tühikäigumootori ära, läks paremaks, aga jättis ikka soovida. Põhisüüdlane oli OEM bypass klapp mis lekkis.
Tagaluuk on üsna kurvas seisus nii rooste kui ka tehnilise poole pealt. Õnneks sain õiget värvi luugi autoga kaasa. Seda veel külge ei jõudnud panna, aga lukusüsteem sai sinise pealt ringi tõstetud ning nüüd ei pea luugi avamiseks ja sulgemiseks erilist maagiat enam korraldama.
Pasun ja roolinupud ei toiminud. Mälust kerkisid esile nostalgilised mälestused sinise rooli eemaldamisel lindi lõhkumisest. Airbagi eemaldamisel oligi tuttav pilt. Õnneks olin sinisel lindi ikka ringi vahetanud ja sain selle ka sealt.
Kliimapaneel oli juhitav telepaatiliselt, ehk igasugune tekst sisuliselt puudus. Teadsin, et kõige kõrgem aste on HI, enne seda on 27. Sealt alla minnes sai soovitud tempi kätte. Õnneks oli sinise paneel ka kunagi korda tehtud, jälle linnuke kirjas.
Käivitamisel kisas alati madalat jahutusvedeliku taset. Paak oli ilma andurita, sinisel oli anduriga, tehtud.
AUX toimis parimatel hetkedel ainult vasakust kanalist, halvematel hetkedel paremas kanalis kuskil kaugustes. Jootsin uue kaabli ning sinna otsa pistan vana Logitechi music receiveri jublaka mille külge saab bluetoothiga ühendada. Moodsad lahendused.
Tegemist muidugi veel jätkub.
Kere on 9-3 kohta ootuspärane. 5 meetri pealt on tegelikult väga hea, lähemalt annab soovida. ÜV onule meeldis ka auto nii väga, et tahtis 30 päeva jooksul uuesti näha, tagumise poolraami küljes olevat mingi auk.
Ja siis kõige suurem mure. Kasparil oli T7 BPC lahti ühendatud kuna nagunii oli õhuleke ja rõhu all ei tahtnud hästi käia. Ühendasin kokku, algul käib väga hästi, esimest korda pähe ladudes said suunurgad kukla peal kokku. Mõne aja möödudes hakkab suurema rõhu all vahele jätma, puterdama, vms. Vahetasin küünlad ära (vanad nägid ilusad välja) ja võtsin prooviks sinise pealt DI kasseti. Erilist vahet nagu ei olnud, võibolla hakkas siniselt võetud kassetiga natuke kiiremini puterdama, võibolla mitte. Mõlemal kassetil on ka korpuses mõrad, ehk et eks nad ole juba mõne aja tööd teinud ka.
a) kassett (ainuõige uus variant on vist NGK?)
b) kütusepump ei jaksa toota (praegune soft on kirjutatud vist 1.5bar peale, kella hetkel pole), samas kas see klapiks selles osas, et paar korda saab korralikult full boosti lasta, enne kui puterdama hakkab. Mõnda aega rahulikumalt võtta, siis toimib jälle mõneks ajaks.
c) kuidas MAP'i lõhki sõitmisel sümptomid väljenduvad? Hetkel peaks olema originaal MAP, aga 1.5bar rõhku on jube lähedal selle piirile, st juhul kui wg ei toimeta piisavalt kiiresti või ei jaksa kinni hoida ja peakib üle 1.5.
Möla lõppu meeldetuletus ka milline see auto välja näeb.

Tegelikult oli asi lihtne. Sinise ellu äratamise plaan oli kuskil kuklas koguaeg olemas, vahel ei saanud magamagi jääda. Viimased neli aastat juba igapäevaselt propelleri-marki autodega sõitnud. Algul diisel, nüüd 3-liitrine turbobens. Väga hea auto. Varuosade arved ununevad ka ükshetk ära. Aga näed, und segas ikka just Saab. Seega arvestades hetkel mu garaaži kasutamise olukorda (kodust kaugel) oli see kollane just ideaalne cheat kuna moditud oli juba täiesti piisavalt ja sisuliselt just need asjad mida ma enda omaga oleks tahtnud teha.
Mootor üsna värskelt ehitatud: B206 plokk, 234 sisu, remonditud kaas, 15T, diisli padi, jäigem kastipadi, 4.45 kast, viggeni korv
Sillas polü, taga topeltstabikad, roolilati brace, juhitavus meeldiv.
Kõik justkui ülimeeldiv, aga ega head ilma halvata saa. Masin oli viimastel aastatel üsna vähe sõitnud ja väljendas oma pettumust mõningate vigadega.
Ees paremal oli jube kolin ja ragin teatud hetkedel. Süüdlaseks oli tugilaager mis oli oma aja täiesti ära elanud.
Tühikäik kõikus, oli üsna kõrgel ning tihti vajus aeglaselt alla. Esimese hooga vahetasin tühikäigumootori ära, läks paremaks, aga jättis ikka soovida. Põhisüüdlane oli OEM bypass klapp mis lekkis.
Tagaluuk on üsna kurvas seisus nii rooste kui ka tehnilise poole pealt. Õnneks sain õiget värvi luugi autoga kaasa. Seda veel külge ei jõudnud panna, aga lukusüsteem sai sinise pealt ringi tõstetud ning nüüd ei pea luugi avamiseks ja sulgemiseks erilist maagiat enam korraldama.
Pasun ja roolinupud ei toiminud. Mälust kerkisid esile nostalgilised mälestused sinise rooli eemaldamisel lindi lõhkumisest. Airbagi eemaldamisel oligi tuttav pilt. Õnneks olin sinisel lindi ikka ringi vahetanud ja sain selle ka sealt.
Kliimapaneel oli juhitav telepaatiliselt, ehk igasugune tekst sisuliselt puudus. Teadsin, et kõige kõrgem aste on HI, enne seda on 27. Sealt alla minnes sai soovitud tempi kätte. Õnneks oli sinise paneel ka kunagi korda tehtud, jälle linnuke kirjas.
Käivitamisel kisas alati madalat jahutusvedeliku taset. Paak oli ilma andurita, sinisel oli anduriga, tehtud.
AUX toimis parimatel hetkedel ainult vasakust kanalist, halvematel hetkedel paremas kanalis kuskil kaugustes. Jootsin uue kaabli ning sinna otsa pistan vana Logitechi music receiveri jublaka mille külge saab bluetoothiga ühendada. Moodsad lahendused.
Tegemist muidugi veel jätkub.
Kere on 9-3 kohta ootuspärane. 5 meetri pealt on tegelikult väga hea, lähemalt annab soovida. ÜV onule meeldis ka auto nii väga, et tahtis 30 päeva jooksul uuesti näha, tagumise poolraami küljes olevat mingi auk.
Ja siis kõige suurem mure. Kasparil oli T7 BPC lahti ühendatud kuna nagunii oli õhuleke ja rõhu all ei tahtnud hästi käia. Ühendasin kokku, algul käib väga hästi, esimest korda pähe ladudes said suunurgad kukla peal kokku. Mõne aja möödudes hakkab suurema rõhu all vahele jätma, puterdama, vms. Vahetasin küünlad ära (vanad nägid ilusad välja) ja võtsin prooviks sinise pealt DI kasseti. Erilist vahet nagu ei olnud, võibolla hakkas siniselt võetud kassetiga natuke kiiremini puterdama, võibolla mitte. Mõlemal kassetil on ka korpuses mõrad, ehk et eks nad ole juba mõne aja tööd teinud ka.
a) kassett (ainuõige uus variant on vist NGK?)
b) kütusepump ei jaksa toota (praegune soft on kirjutatud vist 1.5bar peale, kella hetkel pole), samas kas see klapiks selles osas, et paar korda saab korralikult full boosti lasta, enne kui puterdama hakkab. Mõnda aega rahulikumalt võtta, siis toimib jälle mõneks ajaks.
c) kuidas MAP'i lõhki sõitmisel sümptomid väljenduvad? Hetkel peaks olema originaal MAP, aga 1.5bar rõhku on jube lähedal selle piirile, st juhul kui wg ei toimeta piisavalt kiiresti või ei jaksa kinni hoida ja peakib üle 1.5.
Möla lõppu meeldetuletus ka milline see auto välja näeb.

Kollased autod ruulivad
Aga vaadates eelmisi postitusi, siis kuskohast sa need 19" Hirschi veljed välja tõmbasid ?
Nende turuväärtus vaata et suurem kui kogu autol


Aga vaadates eelmisi postitusi, siis kuskohast sa need 19" Hirschi veljed välja tõmbasid ?
Nende turuväärtus vaata et suurem kui kogu autol

A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson
Nende väärtus on kindlasti suurem kui sinise turuväärtus. Kollasega vist jääb veel samale piirile.
Ausaltöeldes oli nende saamine lihtsalt megasuur õnn ja kahetseks siiamaani kui ei oleks neid ostnud. Küll aga ei ole ma kindel et nad OG alla ikkagi sobivad, jäävad vist natuke tõllarattad. Peab vist järgmise kerega 9-3 cabrio vaatama. 


Noh oli see hind mis ta oli.
Igaljuhul jäävad need veljed mulle endale ja lähiajal edasi ei kavatse müüa, kuna need ikka haigelt ägedad. Kui kuskilt veel 17" hirschid ka hea hinnaga kätte potsatavad, siis võtan need ka ligi. Ilmselt sobiksid siia kollase alla paremini.
Puterdamise teemal ootaks pigem nõu. Või peaks hoopis Sebastiani jutule minema, tema kirjutatud soft, äkki oskab live data pealt midagi pajatada.

Puterdamise teemal ootaks pigem nõu. Või peaks hoopis Sebastiani jutule minema, tema kirjutatud soft, äkki oskab live data pealt midagi pajatada.
Kollane unelm jälle talveunest välja aetud. Viskasin uued rehvid alla ja vahetasin süütekasseti (NGK) ära. Puterdamise mure vähenes märkimisväärselt, kuid täielikult kadunud siiani pole. Nüüd saab ikka mingi aja sõita suht sihipäraselt, aga päris põhjagaasiga hakkab ikka puterdama. Küttepump teeb vähe valjemat häält kui võiks ja minuteada seal mingi aftermarket asja pole. Väga palju pole muidugi saanud veel testida, sisuliselt rehvikasse ja suvisesse peatuspaika, kuna ÜV'd jätkuvalt pole, seega põhjaalune vaja esmalt ära lappida ja järgmise sammuna võiks ilmselt vahetada küttefiltri ja kütuse rõhuregulaatori. Hea hooldus niiehknaa.
Paar aastat jälle mööda läinud. Vahepeal olen hakanud Tartumaal omas majas elama ja koduste elanike arvu ka suurendanud, aga ilmselgelt kõige tähtsam lugu on ikkagi see, et monte carlo on üle nelja aasta jälle tänavalegaalne.
2023 suvel jõudsin lõpuks nii kaugele, et vahetasin kütusepumba, kütusefiltri ja rõhuregulaatorigi ära ning kõik vahele jätmise mured lahenesid. Mott natuke tõusis ning otsustasin vähemalt tagumised pidurid üle käia. Kuna seal oli kõik omadega nii väsinud, siis piduriplekist alates sai kõik uus. Supportid olid ka nii odavad, et isegi ei viitsinud oma aega rem kompl peale raisata. Mõned piduritorud ja voolikud jäid veel laiskusest vahetamata, aga riiulis on nad olemas ja olemasolevad polnud ka kriitilised. Uus kässaritross ootab ka oma aega.
Kapoti alla sai ka kõik rihmad, rullid ning veepump tellitud, aga ka seal jäi veepump veel riiulit kaunistama. Küll on ükskord ka tema aeg. Muu sai nagu külge ja lisaks vahetasin ka minestanud temp anduri ära. Kompunnitud mootori ja enda kalamälu tõttu õnnestus õige temp andur osta küll alles kolmandal katsel, aga see polegi oluline.
ÜV jaoks sai hädaremondi korras mõned keres olevad augud ära lapitud, viimane lausa peale esimest läbikukkumist ning ilus ametlik ÜV tal nüüd peal ongi. Eks ta tegelikult jääb nüüd üsna kohe seisma ka kuna ei raatsi seda kere märja ilmaga hullemaks teha ning ega pole ka vajadust sellega sõitmise järgi. ÜV praegu tegemise eesmärk oligi rohkem see, et järgmine suvi oleks mureta.
Õnneks on nüüd ka soe garaaž, mis ei ole küll kõige suurem, aga ajab asja ära, niiet ehk sügis-talve-kevade jooksul leian mõned hetked, et riiulit vähe tühjendada ning tegelikult tahaks ka esisilla, va õõtsad mis on tihedad ja polüdega, täies mahus üle käia. Pidurid, amordid, laagrid jne.
Peale seda ausaltöeldes ei teagi mis saab. Auto iseenesest on väga äge, käib täitsa hästi edasi (potentsiaali on ju rohkemgi), 50m pealt näeb ilus välja, monte carlo olemine teeb ta veel eriliseks ka, aga see kehvas seisus kere on hetkel selline ports, et ma ei ole kindel, et ma viitsin ja raatsin ja jõuan temaga nii tegeleda, et see auto oleks ka visuaalselt selline nagu ma tahan. Sisuliselt tuleks auto ikkagi paljaks rookida ning täies mahus keretöödesse ja ülevärvi saata ja sellisel juhul võiks/peaks ka aero stanged juba ühe hooga sinna külge panema. Kes on kunagi sellist ettevõtmist läbi käinud oskab umbes aimata küll milline rahakulu see kõik on isegi kui ma lahti võtmise ja komplekteerimise ise teen. Tagasi seda raha nagunii kunagi ei saa ja see pole ka oluline, aga ma ei ole ka kindel, et see auto selle raha eest praeguseks enam piisavalt emotsiooni pakuks. Eks näis, järgmine suvi sõidan temaga kindlasti veel sellisel kujul.
Mis ma ikka mölisen, vaadake parem peategelast koos ühe teise 90ndate kangelasega, 3.0 V6 Busso Alfa-Romeo 155.

2023 suvel jõudsin lõpuks nii kaugele, et vahetasin kütusepumba, kütusefiltri ja rõhuregulaatorigi ära ning kõik vahele jätmise mured lahenesid. Mott natuke tõusis ning otsustasin vähemalt tagumised pidurid üle käia. Kuna seal oli kõik omadega nii väsinud, siis piduriplekist alates sai kõik uus. Supportid olid ka nii odavad, et isegi ei viitsinud oma aega rem kompl peale raisata. Mõned piduritorud ja voolikud jäid veel laiskusest vahetamata, aga riiulis on nad olemas ja olemasolevad polnud ka kriitilised. Uus kässaritross ootab ka oma aega.
Kapoti alla sai ka kõik rihmad, rullid ning veepump tellitud, aga ka seal jäi veepump veel riiulit kaunistama. Küll on ükskord ka tema aeg. Muu sai nagu külge ja lisaks vahetasin ka minestanud temp anduri ära. Kompunnitud mootori ja enda kalamälu tõttu õnnestus õige temp andur osta küll alles kolmandal katsel, aga see polegi oluline.
ÜV jaoks sai hädaremondi korras mõned keres olevad augud ära lapitud, viimane lausa peale esimest läbikukkumist ning ilus ametlik ÜV tal nüüd peal ongi. Eks ta tegelikult jääb nüüd üsna kohe seisma ka kuna ei raatsi seda kere märja ilmaga hullemaks teha ning ega pole ka vajadust sellega sõitmise järgi. ÜV praegu tegemise eesmärk oligi rohkem see, et järgmine suvi oleks mureta.
Õnneks on nüüd ka soe garaaž, mis ei ole küll kõige suurem, aga ajab asja ära, niiet ehk sügis-talve-kevade jooksul leian mõned hetked, et riiulit vähe tühjendada ning tegelikult tahaks ka esisilla, va õõtsad mis on tihedad ja polüdega, täies mahus üle käia. Pidurid, amordid, laagrid jne.
Peale seda ausaltöeldes ei teagi mis saab. Auto iseenesest on väga äge, käib täitsa hästi edasi (potentsiaali on ju rohkemgi), 50m pealt näeb ilus välja, monte carlo olemine teeb ta veel eriliseks ka, aga see kehvas seisus kere on hetkel selline ports, et ma ei ole kindel, et ma viitsin ja raatsin ja jõuan temaga nii tegeleda, et see auto oleks ka visuaalselt selline nagu ma tahan. Sisuliselt tuleks auto ikkagi paljaks rookida ning täies mahus keretöödesse ja ülevärvi saata ja sellisel juhul võiks/peaks ka aero stanged juba ühe hooga sinna külge panema. Kes on kunagi sellist ettevõtmist läbi käinud oskab umbes aimata küll milline rahakulu see kõik on isegi kui ma lahti võtmise ja komplekteerimise ise teen. Tagasi seda raha nagunii kunagi ei saa ja see pole ka oluline, aga ma ei ole ka kindel, et see auto selle raha eest praeguseks enam piisavalt emotsiooni pakuks. Eks näis, järgmine suvi sõidan temaga kindlasti veel sellisel kujul.
Mis ma ikka mölisen, vaadake parem peategelast koos ühe teise 90ndate kangelasega, 3.0 V6 Busso Alfa-Romeo 155.
