3. leht 3-st

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: T Okt 12, 2010 10:33
Postitas Jupats
Teist lambdat pole eriti keeruline elimineerida. Tähtis on meeles hoida, et muuta tuleks lamda mäppe, mis tunnistavad automaatkasti. Manuaalkasti omadega ei saavuta väga midagi.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: T Mär 29, 2011 0:37
Postitas valka
Originaalveljed alles? Kui jah siis kas müügist pole huvitatud? Väga imponeerivad teised :)

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: N Mär 31, 2011 17:02
Postitas similar
Teist lambdat pole eriti keeruline elimineerida. Tähtis on meeles hoida, et muuta tuleks lamda mäppe, mis tunnistavad automaatkasti. Manuaalkasti omadega ei saavuta väga midagi.
Väljendasin end halvasti - open sid sai aktiveeritud ja teine lambda elimineeritud. Muud ei ole näppinud. Milline "raiskamine" eks ole :)
Väljalaske keevitamiseks läheb varsti - tuleb 2.5" roostevaba, kahe simonsi pütiga, st suht sama lahendus mis originaalis.
Ja 17" velgi ei ole juba mitu aastat ja ei igatse neid tagasi ka.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: N Mär 31, 2011 17:36
Postitas Jupats
Ei ütleks, et raiskamine. Igaüks teab ise õige paremini, mis talle sobib;)

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: N Mär 31, 2011 17:46
Postitas similar
Palju see nelja käiguline automaat üldse väänet kannatab? Ma mõtlen nii, et ikka kestaks kui lühema intervalliga õlivahetusi teha.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: N Mär 31, 2011 18:51
Postitas saab1208
Kuskilt on meelde jäänud, et 400Nm, kui vääne väga madalalt ei tule.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: N Mär 31, 2011 18:53
Postitas Jupats
400Nm on jah täitsa mõistlik.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: K Juun 01, 2011 16:41
Postitas Fukiku
Komistasin praegu foorumis ringi kolades esmakordselt selle auto otsa, aga väga äge liikur! :notworthy:

Endal on au igapäevaselt samasuguse isendiga kulgeda - isegi värv on sama, ainult sisu on kõik stock. :) Ja lugedes siin varaseid kommentaare 2007-ndamast aastast, siis võibolla minugi autot on siinse masinaga segamini aetud omal ajal. Pesitsesin peaasjalikult Tiigi tänaval tol ajal oma Aeroga.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: R Juul 20, 2012 9:01
Postitas similar
ˇLahe!

Väljalase on nüüdseks uuendatud. Kuni keskmise resoni 3" ja edasi 2.5". Reso - simons U436300R ja lõpupütt U336300R. Suurem, ovaalne summutiots. Keskmine reso ja vana ots müügis.
Diisli esistabikas vahetus originaali vastu tagasi, ei meeldinud, tegi esiosa kuidagi tuimaks.
Veljed(suve) sain eelmisel kevadel saksast. Toodi Pärnu ära, käisin järel ja pulli pärast, poolel teel koju tagasi, peale kerget lõunapausi keerasin alla. :)
Pilt

Talvel tekitas üks pikk, lauge kurv peavalu, ei suutnud päästa, nõks alla 90 kiiruse peal mõningase siplemise :P järel läbi jäise valli heinamaale. Läks isegi hästi, jätan meelde ja ei andesta(endale). Pole tahet leidnud, esipamper varsti värvimisse.
Igasugu muude väljaminekute kõrval pole (mootori)tuunimiseni jõudnud, samas ei kiirusta ka kuhugi.

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: L Juul 21, 2012 1:34
Postitas valka
Mis tagumikutunne väljalaske ümberehitusest arvab? Tuli miskit juurde ka?

terv,
valka

Saab 9-3 Aero, 2001, similar

Postitatud: L Juul 21, 2012 8:29
Postitas similar
Väga vähe kergem tunne oli peale vahetust(kuna 3" juba oli eespool). Originaal summuti pealt sarnasele süsteemile üleminek garanteerib kindlasti naeratuse! Tegelt peaks ikka katalüsaatori ka muretsema, hais tapab.