3. leht 3-st
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 19:04
Postitas ivomets
vända ka liffisid??
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 19:15
Postitas KT100
Algselt postitas: ivomets
vända ka liffisid??
Ei!
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 20:01
Postitas ivomets
Algselt postitas: Trionic
Ei ole võimalik,et vänt lihvimist ei vaja,kui saale ringi on käinud.Nii imeterasest saabi vändad küll ei ole.Sitasti mõõdeti.
ja sellest see kolks kindlasti.
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 20:05
Postitas KT100
Algselt postitas: ivomets
Algselt postitas: Trionic
Ei ole võimalik,et vänt lihvimist ei vaja,kui saale ringi on käinud.Nii imeterasest saabi vändad küll ei ole.Sitasti mõõdeti.
ja sellest see kolks kindlasti.
Ei, see kolks on selgesti ülevalpool tajutav
Aaga kas klassikul on kuskil ees aku juures mingi maanduspesa ka? Keegi on mul seal mingit oma ratsi teinud ja terve posu musti juhtmeid läbi lihtsalt lõigatud :S Ühes on vool ka sees, teised tunduvad maandused olevat... Ehk keegi teab ka elektriskeemi jagada?
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 20:54
Postitas Cyber
Ees tala küljes on koht kuhu tavaliselt hunnik juhtmeid läheb (umbes poolel teel akust käimakastipadjani). Sinna kinnitub ka akult tulev maandusjuhe. Sealt edasi läheb jäme maandusjuhe käigukasti korpuse külge ühe poldi alla.
8v mootoris pole hüdrotõukureid. Klapid aetakse paika vastava arvu ja paksusega seibidega mängides.
Vända lihvimata jätmine oli viga. Sealt sul see kolks alguse saab tõenäoliselt, veab kui see nii ei ole.
El.skeemi leiad Haynes'i või Bentley manualist. Siin mõnel mehel on see ka pdf-ina olemas.
õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 22:07
Postitas KT100
Algselt postitas: Cyber
Ees tala küljes on koht kuhu tavaliselt hunnik juhtmeid läheb (umbes poolel teel akust käimakastipadjani). Sinna kinnitub ka akult tulev maandusjuhe. Sealt edasi läheb jäme maandusjuhe käigukasti korpuse külge ühe poldi alla.
Järelikult on keegi tark mul arvanud, et selle koha võib ära likvideerida
8v mootoris pole hüdrotõukureid. Klapid aetakse paika vastava arvu ja paksusega seibidega mängides.
Vända lihvimata jätmine oli viga. Sealt sul see kolks alguse saab tõenäoliselt, veab kui see nii ei ole.
Järelikult oleks vaja klapid üle kontrollida? Tõsiselt, see kolks on üleval, mitte all. Ja kui vänt tõesti oleks väga balantsist väljas, hüppaks ja kargaks see mootor seal omajagu.. aga ta on nagu vaga kass mul
El.skeemi leiad Haynes'i või Bentley manualist. Siin mõnel mehel on see ka pdf-ina olemas.
Püüdsin siin otsida enne skeeme, kuid trehvasin 9000 omi ainult.. Äkki keegi kellelgi mõni link jagada

õlisurve
Postitatud: E Apr 03, 2006 22:27
Postitas Cyber
Neid 8v klappe teeb Anti. Seda suurt seibikomplekti ei taha keegi omale igaks juhuks osta. Vaja läheb tavaliselt ainult mõnda üksikut.
Jooniseid küsi ehk Farmacoma käest. Ta vist skännis selle haynesi oma. Ta päris raamat ise on hetkel küla peal tänu minule ja ma poel jõudnud seda veel ära tuua.
õlisurve
Postitatud: K Jaan 30, 2008 15:38
Postitas TFK
Kuna siin juttu õlirõhust ei hakkanud uut teemat tegema,tegelt huvitaks mis on,peab olema tonnise õlirõhk töösooja mootoriga seistes ja sõites?
Oma autol näitab siis töösooja mootoriga 2baari ja külmalt käivitades 6baari;)