3. leht 5-st
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 26, 2007 16:07
Postitas olaviv
2.3 mootorid on vist kõik balansi võllidega. Mugavuse seisukohast toredad asjad, kui aga kiirendamise püssi tahad ehitada siis võib nende eemaldamisele mõelda küll.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Nov 26, 2007 16:35
Postitas Trionic
Võlle ei saa eemaldada(kaob õlirõhk),samuti ketipingutit ,ega võllide hammakaid mitte.Muu võib ära koristada(bal.kett,juhthammakas,2 talda).Sellega kaasneb suurem vibra 1500-2500rpm. vahemikus.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: T Nov 27, 2007 8:23
Postitas uhti
Eks võllid võib ju sisse jätta ja pimgutile õhukesest plekist tihendi vahele teha.Samas enne pole mõtet torkida kui kett häält hakkab tegema või midagi muud juhtub.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: K Dets 05, 2007 12:56
Postitas uhti
Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: K Dets 05, 2007 19:06
Postitas Trionic
Algselt postitas: uhti
Kas tonnise originaal keskmine sumpapütt on otse läbi või mingi muu ehitusega?Mõtlesin,et kui otse läbi,siis pole vist mõtet tervet väljalaset uut teha.Ma nii kui nii ei plaani mingeid hulle hj. numbreid esialgu välja ajama hakata;)
OEM ja Bosali omad,need kolmnurksed pütid ei ole otseresod.Mufflexi pütt on reso.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: R Dets 07, 2007 8:31
Postitas uhti
Eks pean järgi vaatama,et mis seal all on.Ainult taga potiga hakkab vist liiga lärmama,Kadettil oli mul ka ainult üks resokas taga ja hääl polnud üldse väga jube aga mulle on mulje jäänud,et KKK K26 suutis nn plärina ka väga hästi ära hakkida.Ühegi turboga saabi häält pole kuulnud millel oleks ainult üks pütt taga.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: K Dets 19, 2007 17:15
Postitas uhti
Tundub,et aasta alguses tuleb vist ikka kaanetihend ära vahetada.Mis tihendit siis vanemad olijad soovitavad?Salomes pidi tihend üldse vaid mngi 250.- maksma aga too ei kõlba küll arvatavasti kuhugi.Kas eelistada originaali või b- gruppi?Või on ka metall tihendeid sadaval?Ja kui on siis kust otsida ja palju umbes maksab?
Ausalt öeldes pole suutnud veel otsustada,kas hakkan teda kiiremaks ja natuke paremaks ehitama või läheb hoopis kevadel müüki;)
Üks on kindel,et mingit päris saasta tihendit ei taha ma sinna panna:drive:
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: K Dets 26, 2007 17:44
Postitas uhti
On siis kellelgi mingeid näpunäiteid nende tihendite kohta jagada:poke:
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: K Dets 26, 2007 23:09
Postitas iroman
Algselt postitas: uhti
On siis kellelgi mingeid näpunäiteid nende tihendite kohta jagada:poke:
Lõpuks ometi COMET asjaga maha saanud
http://www.abbottracing.com/product/900 ... B%209000)/
Kogemus puudub,midrange power mootoril peaksid vastu pidama küll (kuni 400hp)
Trionicul jummala õigus balansvõllide osas.Muidugi kui karmiks kaalujälgimiseks läheb,on mõistlik kogu kupatus "käbini ema juurde" saata.
http://www.garaget.org/?car=223&image=45235
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Jaan 03, 2008 12:52
Postitas uhti
Kas keegi oskab kiirelt öelda,et kas see käigukasti poolses esimeses nurgas on plokikaane tihendil jahutuse või õli äravoolu kanal.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Jaan 03, 2008 20:19
Postitas Trionic
Õli.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Veebr 03, 2008 20:11
Postitas uhti
Täna võtsin lõpuks siis kaanetihendi vahetuse ette.Nüüdseks tihend vahetatud,enda valmistatud MBC vahele pistetud.Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.
[IMG]
http://i47.photobucket.com/albums/f175/ ... ebr038.jpg[/IMG]
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Veebr 03, 2008 20:17
Postitas D116
Kuhuni rõhk on viidud MBC-ga?
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Veebr 03, 2008 20:43
Postitas uhti
Täna sõita ja seadistada jõudnud aga plaan on ikka nii kõrgele kui aju lubab

Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: P Veebr 03, 2008 21:03
Postitas suur
Algselt postitas: uhti
Lisaks proovisin natuke sisselaske toru poleerida.Hakkas natuke rohkem läikima küll aga kui kunagi rohkem aega on siis proovib mingi masinaga poleerimist.
Kas poleerimisel on eriline point? Alumiinium kipub väga kiiresti oksüdeeruma.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 04, 2008 12:25
Postitas uhti
Ei oksudeeru ta nüüd nii kiiresti midagi.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 04, 2008 20:37
Postitas uhti
Nüüdseks siis MBC välja regullitud.Natuke ikka liigub küll aga väheks jääb alati:)Enne testsõite panin veel uue kütuse ja õhufiltri,et asi ikka õige oleks.
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Veebr 14, 2008 16:59
Postitas uhti
Täna asendasin KATi resokaga.Hääled läksid ehk natuke mehisemaks aga õnneks hästi vähe.Turbo tuleb nüüd varem järgi küll aga õiget tunnet veel ei saand,sest maru libe on.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: N Veebr 14, 2008 17:54
Postitas kasparius
Kui ma 9-3l kati resoga asendasin juhtus nii, et teise käiguga sain ratta burnouti. Proovi, proovi, küll ta tuleb;)
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: R Veebr 15, 2008 19:39
Postitas uhti
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 18, 2008 15:08
Postitas D116
Algselt postitas: uhti
Siiski on peas hakkand mõlkuma plaan,et peale väikseid värviparandusi panen auto ehk müüki.
Sul ju auto24 kuulutus ammu üleval
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
Kuhuni rõhku sai tõsta?
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 18, 2008 15:35
Postitas Jürgen
D116 see natukene teine auto

Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 18, 2008 16:34
Postitas D116
Algselt postitas: Jürgen
D116 see natukene teine auto
Väga sarnased

Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 18, 2008 17:07
Postitas suur
Uhtil valge, müügis hõbedane.
Saab 9000 Aero 165 kw ::::Uhti::::
Postitatud: E Veebr 18, 2008 23:29
Postitas Veiko
Algselt postitas: D116
Algselt postitas: Jürgen
D116 see natukene teine auto
Väga sarnased
See hall, mis müügis ei ole enam müügis, sest ma ostsin ta ära.

Aga müüja pole juba 2 nädalat kuulutust maha võtnud. Aero ikka sakutab täitsa teistmoodi kui Garretti turboga pill. Kuiva asfaldi peal tõmbab 2. käiguga u 80 peal rattad ringi (veojõukontrolli pole)

. Ja sutsub käiguvahetuse ajal (lisaks õhu imemise kohinale kiirenduse ajal

) nagu mingi Impereza Turbo. uuh...

A selle kirjelduse tarvis pean ilmselt uue teema tegema kui pildistatud saan.