3. leht 6-st
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Jaan 12, 2009 22:49
Postitas T&P
Väga broo.
Ma lasin endal aasta tagasi tagumised toonida, kuna väiksele "härrale" paistis suvel päike ikka koledasti sisse. Ei tahtnud neid iminappadega kasse ega kopraid toppida.
Asi sul areneb ikka väga hästi

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: T Jaan 13, 2009 0:12
Postitas will
Sinu "õnneks" võin öelda, et ole ettevaatlik. Neil suurem klaaside aktsioon käsil. Alles täna olid koos mõõtevahenditega igalpool väljas.
Ole ettevaatlik.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: T Jaan 13, 2009 9:06
Postitas Thom
Algselt postitas: will
Sinu "õnneks" võin öelda, et ole ettevaatlik. Neil suurem klaaside aktsioon käsil. Alles täna olid koos mõõtevahenditega igalpool väljas.
Ole ettevaatlik.
Tänud, good to know!
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: P Veebr 01, 2009 17:47
Postitas Thom
Tänasest peal T&Plt saadud
BSR opti flow õhufilter. Turbot on küll kõvasti rohkem kuulda, pluss kõik muud helid mis salongi kostuvad on nüüd väga prod;) Minek on sama, midagi juurde küll ei tulnud
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Veebr 02, 2009 14:57
Postitas Thom

Väike klõps ka, kuidas uus filter välja näeb:)
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 14:57
Postitas Thom
Vajaks natukene kaasmaalaste abi otsustamaks millised veljed on ilusamad ja sobivad saabi alla paremini?
Kosei EVO MAXI
või KOSEI GAMMA F

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 15:12
Postitas Jaanus
Mustade kodaratega

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 15:48
Postitas S9K
Poleeritud

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 16:28
Postitas Homersimpson
Kosei gamma

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 16:36
Postitas Cyber
Algselt postitas: Homersimpson
Kosei gamma
nõus..
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Mär 06, 2009 16:38
Postitas S9K
Need needi pead või poldi pead on Gammal nõmedad, muidu oleks ilus velg.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: L Mär 07, 2009 22:42
Postitas T&P
Evo maxi mu meelest parem.
IMHO: endale kaalusin vahepeal osta ka Dotz Mugellot.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: L Mär 07, 2009 22:58
Postitas S9K
Rääkides DOTZ velgedest siis Hanzo on ülikõva:head:
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: P Mär 08, 2009 0:08
Postitas Thom
Hanzod on kenad küll, aga kui hästi nad 9-3 alla sobivad.. nagu ei sobiks
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: P Mär 08, 2009 11:21
Postitas strife
mustale saabile ikka läikivad, siis paistab veelgi paremini silma:P
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: P Mär 08, 2009 20:46
Postitas vmaster
tubli-tubli 9-3SS tuunijate pere: Thom, Jaanus ja T&P

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: P Mär 08, 2009 21:13
Postitas Katja
Konkreetsete velgede kohta ei oska öelda, aga üldiselt - musta auto puhul saad sama värvi velgedega auto visuaalselt madalamaks, kompaktsemaks, "kurjemaks". Hõbedased teevad auto elegantsemaks ja tõmbavad rohkem pilku. Sinu valik

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Mär 09, 2009 10:12
Postitas Cyber
Algselt postitas: Thom
Hanzod on kenad küll, aga kui hästi nad 9-3 alla sobivad.. nagu ei sobiks
Speedpartsi lehelt
Dotz Shuriken ka...
Mõlemad on 19"...
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Mär 09, 2009 11:22
Postitas Thom
Mulle tundub, et ma võtan need gamma f täna ikka ära;)
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Mär 09, 2009 21:31
Postitas Thom
Täna siiski juhtus nii.. Ise olen väga rahul ja need gamma f nägid laivis suhteliselt ilmetud välja, selle eest Evo Maxid:thumb:
Kui ilm normaliseerub tee mõned korralikud pildid ka.
Tip! Ärge suverehvi veel alla kerige, täiesti võimatu sõita.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Mär 09, 2009 21:41
Postitas S9K
IRW:notworthy: Väga kõva, väga kõva välimus. Eht!
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Mär 09, 2009 22:53
Postitas suur
Kena kuue kodaraga velg. Nagu turbo X velg.
Erinevad veljed, kuid mingi sarnase joone leiab.
EDIT: siiski siiski, turboxi velg erineb üsna palju.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 15:34
Postitas Thom
Lugesin siin just T&P postitust, et kui rahul ta autoga on, ma nii rahul ei ole, kuidagi aeglaseks on minu oma jäänud:conf: Auto on kindlasti sama võimas kui ostes, võimalik, et isegi võimsam, aga ära olen harjunud juba sellega.
BSR PPC 10K. hind on päris krõbe, kas kellegil on tarkust jagada kuidas väiksema väljaminekuga autot nobedamaks saada:?
Pilti kah

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:14
Postitas T&P
Ma hakkan juba MapTuni poole kalduma oma valikus.
IMHO: BSR on kuidagi veidi jäik oma poliitikaga (ei taha lubada mujalt soetatud hardware juppe oma Stagedega kokku panna jne.).
Aga olen ise ka loomulikult huvitatud kui kuskilt parema hinnaga saab.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:24
Postitas romza
BSR on rohkem plug & play, sama mis speedparts.
Kõige parem variant oleks igal juhul custom aju, mida saad pidevalt ja jooksvalt ise progeda alati kui mingeid detaile auto juures vahetad või arendad.
Sest tegelikult peale softi on veel väga palju asju, mida teha. Sisselase, väljalaske kollektor, pihustid, turbo, plokikaane portimine jne. Ja loomulikult et saada ühe ratta veoga autost kahe ratta veoga autoks, siis LSD differ on asi, mis juba võimsamatel stock esiveoga autodel peal (Ford Focus RS, Mazda MPS).
Siin pildigalerii näiteks üks mu venna ehitatud väga hästi liikuvast 2 liitrisest turbo püssist. Pole praktiliselt ühtegi asja, mis oleks jäänud auto juures puutumata. Lõpptulemus siiski selline nagu auto stockis välja näeb.