Pärast inimkatsetusi Alfa Romeo gtv ja BMW 528, ostsin ma endale 9-3 aero. Masina sain carcomist ja ostueelse kontrolli lasin teha saabianti juures, kus öeldi, et kõik enam-vähem tipstops, õli vist vajas vahetamist.
Tahtsin saada endale uut autot, mida ei peaks pidevalt remontima. Alfa oli 95, BMW 96. Samas kiirus ja sportlikus on mulle väga tähtis ja 9-3 aero tundus hea valik. Kuna uus auto tähendas minu jaoks kindlasti ka järelmaksu, siis olin valikuga päris hoolikas, et auto ennats ei ammentaks. Nt. BMW kogu oma mugavuse ja kiirusega viskas täiesti üle 9 kuuga.
Auto siis manuaal, poolnahksisu hele, NAVI - millele ma kavatsen ka eesti plaadi saada isegi kui selleks peab rootsi minema, et avaldust teha:D, el. iste, cd-box, püsikiirusehoidja, ühesõnaga kõik vidinad mis aerol peal peavad olema. Värv expresso black, mis ei taha üldse puhtana püsida.
Tulevikus on plaanis kindlasti hirsch 230HP kit peale panna, VM küsisin juba saadavust ja hinda - 20000.- ja 0.5h.
Enne aga tahaks korralised hooldustööd ära teha ja auto tervisest paremat pilti saada.
Tühikäigu pöörded valmistavad muret tiba, kui kliima sees, siis vahel hüppavad ikka korralikult 700-1200. BMWl oli sama kui õhulugeja peetis oli..
Ühesõnaga hakkan siia kirjutama, mis kus teen hooldan.. siis tuleviksu endal hea vaadata mis tehtud on.
DSL 6x9 speakers and Audison amp
BSR Opti Flow
Speedparts Cat-back
Tinted windows
Saab brake discs, front/pair
Kosei Evo Maxi 17" rims
Kumho 225/45R17
Koni Sport Shocks
Osram Night Breaker
Maintenance
Alpine SWE-1243iB freeair
Lugupidamisega,
Thom