3. leht 14-st
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Okt 12, 2011 15:16
Postitas AAA
Ilmselt see drosselklapp vajab siiski vahetust.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Nov 04, 2011 10:38
Postitas vvs
Ilmselt see drosselklapp vajab siiski vahetust.
Kuuldavasti neid ka tehakse korda. Kui suure tõenäosusega see tegevus ennast õigustab

Hinnavahe remondi ja uue drosseli puhul on üpris karm
Laupäeval valmistun talveks - täielik pigipesu, vahatamine, tihendite määrimine. Talvekad jäävad külmemaid ilmasid ootama

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Nov 05, 2011 16:56
Postitas vvs
Laupäeval valmistun talveks - täielik pigipesu, vahatamine, tihendite määrimine.
Ränk töö sai tehtud ja tulemusega ülirahul
Soovitan soojalt
Meguiars`i vaha mis mustal värvil toob välja mõnusalt sügava varjundi

Lisaks sellele ei määri ta plastikut ja on olemuselt värvitu ning käed jäävad peale pesu puhtaks

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Nov 16, 2011 12:56
Postitas vvs
Täna on väike sünnipäev - täpselt aasta tagasi ma Saabi istusin ja võib südamerahuga öelda, et kõik see aeg on olnud minu jaoks puhas sõidurõõm
Olen pidanud järge oma rõõmudest ja muredest ja kuludest ning väike statistika annab asjast hea ülevaate
. Esimese asjana sai vastu talve ostetud 17" veljed ja rehvid
. Järgmine vajalik asi tagaluugi spoiler
. Uued xenonid
. Uued küünlad
. Saabi märgid
. Uus esiklaas
. Klaaside toonimine
. Uued kojamehed Trico
. Väike kiiruseületamine
. Rattahoidja
. Naha hoole
. Uus alarmi plokk
. Uus aku Exide
. Uus sumpsiots
. SID-i remont
. Korralikud rehvid (taha)
. Uus DI-kassett
. Uus vända andur
. Kasti õli vahetus
. Ja kogu perioodi peale 2 õlivahetust
. Lisaks vahad, pesud, ledid, pirnid, hooldusvahendid, tüüblid jne...
. liiklus- ja kaskokindlustus
Rahalises vääringus kokku 1942,41 €
Aastane LS - 26 500km
Kütet on läinud ühe aastaga 2897,02 liitrit (keskmine kulu ~11l/100), mis summaliselt on kokku 3572,48 €
Vanas rahas 3,26 eeku/km
Uue aasta plaanides on töökorras drosselklapp, suveks 18" rattad ja kui energiat üle jääb, vaatan soundi asjad üle
Seniks

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Nov 16, 2011 15:08
Postitas valka
. Väike kiiruseületamine
Käisid Saabiga Tartu-Tallinn mnt-l passipilti tegemas?
Enivei nael kummi ja liiv turbosse tulevasteks aastateks

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Nov 17, 2011 11:07
Postitas vvs
. Väike kiiruseületamine
Käisid Saabiga Tartu-Tallinn mnt-l passipilti tegemas?
Just, Imavere kast tegi väikse mälestuse (90 alas 97)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Nov 17, 2011 11:19
Postitas daags
Isegi sealt meene saanud:)
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Dets 02, 2011 18:56
Postitas vvs
Täna algas talve hooaeg ehk siis talverehvid ja salongimatid on vastavuses ilmaga

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Dets 30, 2011 16:51
Postitas vvs
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: T Jaan 10, 2012 16:38
Postitas mikkj
Väga kõva Saab ja palju asjalikku lugemist!
On sul muidu plaanis udutulede vaheline grill ka ära teha?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Jaan 18, 2012 10:12
Postitas vvs
Väga kõva Saab ja palju asjalikku lugemist!
On sul muidu plaanis udutulede vaheline grill ka ära teha?
Tänud
Grilli asja pole veel 100% ära otsustanud. Mulle meeldib praegune variant kaa, kuid ehk suveks teen lõpliku otsuse ära

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Jaan 20, 2012 14:57
Postitas vvs
Lõpuks saabus talv...

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: P Veebr 05, 2012 16:59
Postitas risto.lutsu
Väga moos pill(Y) Sisust mingit pilte pole?
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: L Veebr 11, 2012 0:01
Postitas vvs
Väga moos pill(Y) Sisust mingit pilte pole?
Ega pole rahuldavat pilti veel teinud jah
Kui tempo alla läheb siis võtan asja käsile

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: N Mär 08, 2012 14:18
Postitas vvs
On rõõm teatada, et minu seiklused katkise drosseliga on nüüd minevik.
Läinud nädalal potsatas vana käki asemele uus ja viisakas drossel ning nüüd on sõidurõõmu jälle täie raha eest
Vahepeal andis ka üks tagumine parem, välimine parktule pirn otsad ja sai mõlemasse äärde uued Narva pirnid sisse - vanad olid veel originaalid
Nädalavahetusel käisin pealinnas

See, mis tingimused seal tänavatel valitsevad on leebelt öeldes täielik kaos. Meeletud augud igal pool ning auto on täielikult hall sellest teel olevast veest (solgist)
Nüüd jälle puhas

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Mär 23, 2012 13:24
Postitas vvs
Kas keegi Osram Night Breakereid on udukatesse toppinud?
Mul on need ikka häirivalt kollased võrreldes tavalise pirniga

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Mär 23, 2012 13:28
Postitas Cyber
Kusjuures kollane on üsna kasulik udustes tingimustes. Proovi kasvõin kollaste prillidega..

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Mär 23, 2012 13:51
Postitas vvs
Kusjuures kollane on üsna kasulik udustes tingimustes. Proovi kasvõin kollaste prillidega..

Kuna parktuli on valgemast valgem (xenoniga sama toon), siis udukate värvus sinna kohe üldse ei sobi
Ilmselt katsetan need Osrami pirnid ära ja vaatan mis tulemus rohkem rahuldab

Udukaid rakendan linnas üldjuhul vaid xenoni kestvuse huvides - sedagi vaid päevasel ajal

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: R Mär 23, 2012 18:16
Postitas vvs
Mõeldud-tehtud
Selline oli enne...
Juhipoolne on Osram Night Breaker Plus...
Siin on tulemus...
Väidetavalt näitavad Osram Night Breakerid 90% rohkem valgust, lisakaugust +35m ja on 10% valkjamad (nö standard pirnist)

Ju näis kui kaua nad udukates mul kestavad, eelmisel autol lähituled kustusid aastaga ära

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: P Mär 25, 2012 13:47
Postitas kaido9
minu arust pole küll mingit vahet,pigem häirivad need sinised pargid.
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: P Mär 25, 2012 16:02
Postitas vvs
minu arust pole küll mingit vahet,pigem häirivad need sinised pargid.
Pargid ei ole sinised vaid sama tooni, mis tehase xenonid!
Alloleval pildil on see kenasti näha (udukates vanad pirnid)...
Siin on lõpptulemus koos lähikatega. Muutus on silmaga selgelt eristatav ja mulle meeldib rohkem (loe: sellest piisab)

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 13:35
Postitas Silver_M
Lugedes ja vaadates, üha rohkem veendusin et tegu ikka väga ilusa ja korraliku autoga, hea vaadata!
Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 21:12
Postitas vvs
Lugedes ja vaadates, üha rohkem veendusin et tegu ikka väga ilusa ja korraliku autoga, hea vaadata!
Ma tänan

Eks üritan teda jõudumööda hooldada ja meelepärasemaks muuta.
Leidsin sobivad 18" veljed ning lasin nad juba ära sirgestada ning täna viisin asjad liivapritsi
Sellised nad tulevad (ratas on praeguse veljega kohakuti):
Nüüd seisan valiku ees, kas teha veljed hele halliks/valgeks:
Või tume halliks:
Võite pakkuda ka omapoolseid versioone

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 21:23
Postitas TGB
Eelistan pigem heledamaid. Tume toon teeb velje visuaalselt väikseks ja kaugelt vaata justkui ilma ratasteta autot

Eks ole ka erandlikke kombinatsioone olemas..
Igatahes jõudu!

Saab 9-5 Aero Estate, 2003, vvs [MÜÜDUD]
Postitatud: K Apr 04, 2012 21:31
Postitas KorK
Kui sa tahad autole niiöelda "Stealth" välimust, siis jäävad paremad tumedad. Aga kui see välimus pole eesmärk, siis jäävad heledad ka täitsa (Y) !