3. leht 7-st
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: R Aug 17, 2012 23:55
Postitas Swedbil
EZK andur, 89 ja edasi klassikutel (vist) ja esimese otsa 9000 peal ka. T5 pole seda vaja ja pole sellest kasu ka.
Tänud!
Kuidas hiljem selle T5 progemisega on muidu, kas selleks vajalik on lihtsalt kättesaadav?Seadistus?
Trigger tuleb rihmaseibile ,nagu eelpool yhel pildil. Kuid tundub et peab vaheseina mingi avause tegema et salongist ligi saaks vajadusel. Ja mingi kaan sellele. muidu tuleb mootor maha v6tta et rihm andurikronsteini alt kätte saada.Suurest haamrist ikka kasu ei ole, liiga vähe on ruumi seal.

Aega napib ja teha on veel palju ennem kui mootori peale saab.
Pidurivaakum,-pump ja v6imendiga roolilatt 900-lt. Uued piduritorud esiratastele.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: L Aug 18, 2012 0:34
Postitas vulkanus
Selleks et roolivõimu peale panna tuleb sul enamus tulemüürist nii 4 cm salongi poole tõsta +roolivõimu kinnitused ja tunnel ringi teha.
Ise olen selle tee läbi käinud , tõstsin tulemüüri eemale kuskil 2,5 cm ja kannan võimedi rihma veepumba teise sooniku pealt kui aga võtta peasoonikrattalt siis peab kindlalt 4 cm sisse võtma tulemüüri
Kuigi sul on 16 klapine seega roolivõim all pool , ehk läheb siis lihtsamalt
igatahes edu:head:
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: L Aug 18, 2012 22:35
Postitas Swedbil

Rooliv6imust loobun, esialgu.V6rdlesin latte täna ja t6esti vaja pool p6hja ymber keevitada. 99 latt kinnitub kere kylge t6mmitsatega, 900-l aga poltidega. Reduktori jaoks ka vähe ruumi.
Pidurid seevastu said tehtud. Peaks nyyd 5+ olema.Vaakumv6imendi ja peapump said 900 omad.Esimesed suppordid vahetatud 9000 suurte vastu(varuosade teemas olev valge rostburk 95a tonnine läheb juppideks nyyd).
Ka uued piduritorud sai valmistatud.Parema esiratta piduritoru nihutasin ylespoole et ei jääks mootori ja tulemyyri vahele. Niigi vähe ruumi seal.Peale 6hutamist k6ik toimib. Vaja veel 900 käsipidurihoob kylge pookida.
Tänud foorumlastele kes kogemusi ja n6uandeid jagavad. Igasugune info on teretulnud. Väga ootan aga infot trionic5.5 kohta sest kohe-kohe tahaks ploki juba peale t6sta.
Vabandan et v6ibolla raske lugeda teemat v66rtähtede pärast.Arvuti ostetud rootsist ja pole eesti tähestikku installinud.
pilt tänasest:

Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: E Aug 20, 2012 23:22
Postitas KT100
T5 kohta proovin nii palju infi anda kui oskan. Esialgsest kogemusest võin nii palju jagada, et kui vähegi võimalik, tasuks aju kivid välja vahetada värskemate vastu. Mõned foorumikaaslased teevad selle töö mõistliku raha eest ära.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: E Aug 20, 2012 23:34
Postitas ivomets
minu mälu pole enam parim aga kunagi olen ühele 99 le 900 moto peale pannud ja siis oli mingi värk genekaga, ei mahtunud piduri vaakumvõimendi tõttu ära, või mingi värk seal oli, et midagi tuli muuta ja lammutada ja ümberehitada.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 11:15
Postitas Swedbil
T5 kohta proovin nii palju infi anda kui oskan. Esialgsest kogemusest võin nii palju jagada, et kui vähegi võimalik, tasuks aju kivid välja vahetada värskemate vastu. Mõned foorumikaaslased teevad selle töö mõistliku raha eest ära.
Suur tänu abistava käe eest

Saaksid ehk viidata, kus myyakse seda vidinat mis yhendada läpakaga et aju ise modida saaks.Mida selleks veel vaja?
Oleks tänulik foorumikaaslasele kes v6tab yhendust kivide vahetuse suhtes.
Terv.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 12:13
Postitas Cyber
Sebastian on neid kive piisavalt vahetanud ja ta võib sulle ka ilmselt kõige rohkem sellest ajukirurgiast rääkida.
Läpaka külge on sul vaja
sellist asja.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 14:34
Postitas Swedbil
Sebastian on neid kive piisavalt vahetanud ja ta võib sulle ka ilmselt kõige rohkem sellest ajukirurgiast rääkida.
Läpaka külge on sul vaja
sellist asja.
Tänud. V6tan yhendust.
Sry, v6ibolla loll kysimus aga mismoodi see jubin autoga yhendada.Kas selleks on vaja veel mingit juhet, kas autol on OBDII connector.Olemas volkari,audi jaoks selline
jubin
Saab seda ehk kuidagi kasutada?
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 14:59
Postitas Homersimpson
Can'i otsad tuuakse eraldi välja aju juhtmestikust näituseks ... ja teed Lawiceli juhtme jaoks pistiku sobivasse kohta

Selle volkari juhtmega pole suurt midagi teha... Trionic suited on tehtud ühilduma just selle Lawiceliga.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 16:58
Postitas Swedbil
Can'i otsad tuuakse eraldi välja aju juhtmestikust näituseks ... ja teed Lawiceli juhtme jaoks pistiku sobivasse kohta

Selle volkari juhtmega pole suurt midagi teha... Trionic suited on tehtud ühilduma just selle Lawiceliga.
Ok. Lawicel siis. Lähen ja l6ikan pistiku. Kas on kellelgi joonist selle pinide kohta.
Triggeri peaks homme treiali käest kätte saama.Saab näha mis ta sellest välja treis.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 18:38
Postitas Swedbil
Damn...
Milline see pistik välja näeb, 9000-l? Milline on Lawiceli juhtme pistik?
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 19:48
Postitas sebastian
9000 on selle nimi SFI pistik ja asub üsna vahetult T5 suure pistiku kõrval, ümmargune.
Lawiceli ja muu pinnidest-ühendustest saad aru Trionic5 manuaalist:
http://www.rossonex.com/SAAB/Trionic_5.pdf
Seal lk. 96-97
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 21, 2012 21:54
Postitas Swedbil
9000 on selle nimi SFI pistik ja asub üsna vahetult T5 suure pistiku kõrval, ümmargune.
Lawiceli ja muu pinnidest-ühendustest saad aru Trionic5 manuaalist:
http://www.rossonex.com/SAAB/Trionic_5.pdf
Seal lk. 96-97
Tänud!
Siit jagub lugemist nyyd

Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: L Aug 25, 2012 12:42
Postitas Swedbil
minu mälu pole enam parim aga kunagi olen ühele 99 le 900 moto peale pannud ja siis oli mingi värk genekaga, ei mahtunud piduri vaakumvõimendi tõttu ära, või mingi värk seal oli, et midagi tuli muuta ja lammutada ja ümberehitada.
Seal on t6esti geneka jaoks vähe ruumi.900 vaakumv6imendi on juba väiksem aga tundub et mitte piisavalt. Ehk mäletad täpsemalt, mida seal lammutasid-ymberehitasid.
Mulle tundub et yks variantidest oleks natukene rohkem mootorit kaldu lasta.Mootorit eest vaadates vasak mootorikäpp tuleb niiehknaa ymber teha.
Genekas jääb täpselt veepumba ja vaakumv6imendi vahele.Mahub ära aga rihma pingutamiseks eriti ruumi ei jää.
Väga vägisi läheb see mootor sinna.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: L Aug 25, 2012 12:59
Postitas ivomets
vaata, ma mitte ei mäleta;
selliste asjade puhul , mida saab teha kohe nii, et hakka vaid peale, ei ole mul sellist salvestamise omadust.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Aug 26, 2012 12:53
Postitas Swedbil
Kurb

Huvitav,kui hävitavalt m6jub sisemistele poolteljeotsadele kui natuke mootori kaldenurka muuta.
Kui juba genekakronsat ymber tegema hakkama peab lähen vist kyll uue geneka otsingutele. Mingite uuemate japside genekad ka v6imekad ja kompaktsed.
vaata, ma mitte ei mäleta;
selliste asjade puhul , mida saab teha kohe nii, et hakka vaid peale, ei ole mul sellist salvestamise omadust.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Aug 26, 2012 15:49
Postitas mardikas
Kui istutada mõni uuem mootor enne -79a keresse siis on sul vaja teha väike lohk sinna vaakumvõimendi kõrvale. Sul peakas olema võimalus uurida neid uuemaid 99 bilskrotningus. Seal on tehtud ilusti tehase poolt selline lohuke, et veepump ilusti ära mahuks. Tavaliselt, kel soov mootoriruum ilusti teha vanemal masinal, need lõikavad selle lohukese uuemalt kerelt välja ja keevitavad oma masinale aga seda lohukest saab sinna ka kuvaldaga tekitada. Kui seda lohku sinna ei tekita siis hakkab näiteks kiirendamisel veepumba rihmaratta poldid robinal vaheseina närima.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Aug 26, 2012 19:37
Postitas Swedbil
Kui istutada mõni uuem mootor enne -79a keresse siis on sul vaja teha väike lohk sinna vaakumvõimendi kõrvale. Sul peakas olema võimalus uurida neid uuemaid 99 bilskrotningus. Seal on tehtud ilusti tehase poolt selline lohuke, et veepump ilusti ära mahuks. Tavaliselt, kel soov mootoriruum ilusti teha vanemal masinal, need lõikavad selle lohukese uuemalt kerelt välja ja keevitavad oma masinale aga seda lohukest saab sinna ka kuvaldaga tekitada. Kui seda lohku sinna ei tekita siis hakkab näiteks kiirendamisel veepumba rihmaratta poldid robinal vaheseina närima.
Selge see.
Kuvaldaga saab sinna ruumi lihtsalt. V6ib ka l6igata ja keevitada, vaheseina sissepoole viia.Probleem ei ole hetkel selles. Genekas jääb täpselt veepumba ja vaakumv6imendi vahele.Vot seal on vähe ruumi sest genekaga peab ka rihma pingutada saama.900l jääb eestvaadates generaator vaakumv6imendi ette.Ehk vaakumv6imendi on siis rohkem salongis.

Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: T Aug 28, 2012 7:02
Postitas mardikas
ku mu mälu nüüd ei peta siis mina lõin oma vaakumvõimendile ka väikese mõlgi sisse ja natuke lühem rihm sai pandud
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Nov 04, 2012 12:18
Postitas Swedbil
Tere!
Ega vahepeal miskit juhtunud ei olegi.Olen käinud lammarites geneka otsingutel aga miskit sobivat ei ole veel saanud.
Yks teine projekt vaja kiiresti l6petada.Pakkisin saabi välja, tendialla.
Laotasin kile ka pinnasele auto alla. Kas nii on hea hoida autot v6i on veel mingi nipp?Kui m6neks kuuks seisma kas siis on ikka vajalik pakkudele t6sta?
Terv.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: E Jaan 14, 2013 18:30
Postitas Swedbil
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: L Apr 06, 2013 14:29
Postitas Swedbil
99 generaatori kylge kinnituvad 3halli juhet (+) yks sinine (ergutusvool ilmselt) ja mingi pistik mis sarnane H4 lambi pistikuga.Juhtmete värvus seal kollane,must ja punane. Mis pistikuga tegemist, kuhu peaks need otsad yhendama uuemal genekal kus ainult + ja ergutusvool?
Terv.
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Apr 07, 2013 16:26
Postitas Swedbil
Praegu käsil T5 paigaldus. Lisasin main relay ja bensupumba relay. K6ik peaks nagu 6igesti olema aga ei sädele nii nagu peab. Syyte sisse keeramisel DI pl6ksatab k6ik 4 korraga. Ka ei ole kuulda kuidagi pihusti tiksu. Kuidas saaks kontrollida CPS korrasolekut. Selle vahe TW-ga on ca 1mm.
ECU pini järgi on 8 knock detect- kuhu selle peaks yhendama? Oli see läbi dioodi deto märguande jaoks?
B202 mootori ploki kyljel on knock sensor, kas seda pole vaja T5 jaoks?
Ette tänades.

Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Apr 07, 2013 22:42
Postitas KT100
Aju on ümber timmitud? VSS (immo) maha võetud? Knocki sul vaja pole enam, 8. pin jah knocki LED (T5 manualis vist oli selle ühendamisest juttu)
Kas süüte sisse keeramisel pensupumba võtab järgi?
Saab 99 combi coupe, 1978, Swedbil
Postitatud: P Apr 07, 2013 23:32
Postitas Swedbil
Aju timmis Sebastian, immo peaks ka maas olema. Manuaalist lugesin selle ledi kohta.
Pensupumba v6tab järgi. See ECU st tulev lilla juhe(pin56)annab massi pumba releele, hoiab relee taga m6ne sekundi ja laseb lahti.
See peabki vist nii olema kuna mootor ei käi.
Kardan et äkki väntv6lli asendi andur peetis. Kuidas selle korrasolekut testida?
Ega samas ka DI korrasolekus 100% kindel ei saa olla.
Hetkel on nii et kui syyte sisse keeran siis DI-l plaksatavad k6ik kyynlad ja mootorit ketrates ei juhtu seal midagi
