
Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
Ta pole ainuke, kes kella ei tunne, ma ise samasuguneAlgselt postitas: elumees
:P Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklasse, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"
Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta
), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Ära mitte proovigi! Võid kõrvetada ECU läbi.Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka: