Saab 9000 V8 RWD conversion, 1990, S9K

Vasta
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#651

Mõnus masin mul ikka :D, hooratta poldid otsustasid pooleks minna 7500 rpm. Aga korv on nii jäik, et ei lasknud kettal libisema hakata ja nii nad veeresidki lihtsalt kuni seismiseni. Mootor ja turbo korras, mootor on ikka sigatugev saanud:headbang:

Hahaaa, saab nokitseda jälle. Saigi kuidagi liiga kiiresti valmis :P
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#652

Vedas sul, et minema ei lennanud, olen kuulnud juhuseid kus on terve sidurikoja ära lammutanud. Aga isu sul teha on :)
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#653

kas ka ennem tasakaalustasid?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#654

Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#655

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Mis asja sa seal tasakaalustad? Tehasest tasakaalus ju. Kas keegi teine sul tasakaalustab neid? Poldid lihtsalt vanad, muud midagi. Pole ükski Golf ega muu junn laiali jooksnud ja need käivad üle 7500 rpm.

kogu komplekti tuleks tasakaalustada. parim variant oleks koos väntvõlliga, halvim vaid siduri asjad.
muidugi jäi arusaamatuks, kas lendas tyhikäigul kõrgete pöörete pealt, või paigaltvõttes järsku sidurit lahutades?
siit edasi tuleks variandid, mida teha.
neid spets polte niisama sodiks ikka tavaliselt ei lõika.

ütle parem, kas tead kust kõvemaid klapivedrusid saab? kas oled uurind?
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#656

Kusjuures pole meil mitte ükski apastraat ennem laiali lennanud, need poldid olid raudselt üle pingutatud. Purunevad suht kergelt. Aga see selleks, külastan lähiajal mõnd poodi, tellib sealt uued. Vat nüüd ei tea aga kõvadust mis sinna sobiks, ehk vanade peal on kirjas. Hooratas eemaldus tühikäigul, segukella paigaldasin ja tahtsin näha miks ei lähe mootor üle 6500 rpm, seguga oli kõik tibens. Mingid kõhkluse momendid olid ja siis läks üle. Eks ta piirajas väntsutas hooratta lahti. Mõtlen hetkel alumiinium hooratta peale, mis oleks kergem. Kõvemad klapivedrud sobivad Volvo omad, volvo b230 - 9135130 (kood), need peaks olema siis 8 klapise mootori omad. Mina aga otsin hoopis topelt klapivedrusi, need kindlasti veel jäigemad. Muret tekitavad aga jällegi hüdrotõukurid, need kindlasti üle 7500 rpm ei tööta enam.
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#657

tead, ma kipun arvama ikka , et sul oli kõvasti tasakaalust väljas, miks muidu tühikäigul, õigemini koormuseta, laiali lendas.

ma ise kontrolliks kasvõi laagri peal ketta ja korvi tasakaalu.
milligramme paika ei saa aga gramme kindlasti.
vähemalt saaks mingi ettekujutuse , kui et üldse midagi ei tea...
nii nõme asi ja jälle hunnik tööd vaja teha.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#658

Ei ole nõme, mind absoluutselt ei kõiguta kui ta päris laiali jookseks;) Minu jaoks ongi ehitamine fun, mitte sõitmine. Ja see hunnik tööd on väga hea töö.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#659

Mees sõida vahepeal Kolga-Jaani ka ja siis ehita edasi, nagu praegu näha on olnud, olen mina seal siis kui sina auto kapoti all, ja ma ei käi vähe viljandis:D Aga mulle meeldib see mis teed jätka samas vaimus :love:
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#660

Kui tugevaid polte hooratta jaoks? Originaalid on 10.9, golfil näiteks on 12.9. Kas oleks mõistlik panna tugevamad????
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#661

Baltic Bolt-ist sai 10.9 poldid ostetud, 5 eeki/tk. Sai muretsetud teine hooratas, see nii palju kui võimalik kergemaks treitud ja õige momendiga alla keeratud. Auto sõidab aga keegi enam piirajat näppida ei julge :D
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#662

12´9 on ka veel täiesti sobilik,kuigi herr Muuseas tugevdet korvile läksid ka 10`9 ja ei mingit probleemi.Pigem jäid poldid sul algselt huupi keerates liiga suure momendiga.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#663

Jiiiihhhhhaaaaa :beer: Tänane Tallinna reis oli väga sissetoov, sain Innovate Widebandi, VEMSi 400kPa Map sensori, cooleri lõdvikud ja torud ning uue softi. Lisaks sain ka ülemiste juures taha stangesse kõksu, Saab tugev auto ja mitte kui midagi ei juhtunud, surusime kätt ja tegime tee vabaks. Siinkohal tänaks ka Iisakut, kes mind Techiga aidata viitsis:thumb:. Lisaks ostsime Corvettele hunniku R/v toru + põlvi. Homme hakkab kollektorit tegema. Nüüd aga liigun oma autot koostama ja siis saab jälle midagi laiali lasta, elu on ikka seiklus.
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#664

Nii hästi pole see veel edasi käinud, 1.5 bar juures on ikka täitsa sõge. Aga softi peab veel näppima, lisaks peab küünlad ära vahetama. See turbo läheb tegelikult ikka väga kiiresti järgi. MÕNUSSSSSSSS:evil:
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#665

:P Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
TaaviR
Postitusi: 21
Liitunud: R Sept 18, 2009 20:07
Asukoht:
Auto:

#666

Algselt postitas: elumees
:P Sõge oled ikka, vaata kella. Aga eht tee mulle prooviringi kui linna saan mõni päev:)
Ta pole ainuke, kes kella ei tunne, ma ise samasugune :freak:
Kristjan paigaldas WB- lambdat ja mina ehitasin coolerile torusid. Ja siis läksime tiirule:drive: Kell kaks öösel...
Mart900
Postitusi: 671
Liitunud: R Nov 18, 2005 14:17
Asukoht:
Auto:

#667

Hea näha kuidas ideest on tegelikkus saamas, netis kiibitsejana tahaks ikka juba näha ka tulemusi välimuse osas, hakka parem ruttu pihta sest peagi tundub see 1,5 bari vähe ja tõmme ikkagi natuke kehva ja varsti on siin jälle pilt mõnest ussipesast või föönist ja hunnikust juppidest.
elumees
Postitusi: 113
Liitunud: L Veebr 09, 2008 14:29
Asukoht:
Auto:

#668

:head: Tegelt igati õige, isegi öö töökojas veedetud;)
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#669

Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklassePilt, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"Pilt Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta :P), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
TFK
Postitusi: 541
Liitunud: T Juul 11, 2006 19:36
Asukoht:
Auto:

#670

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Vahetasin küünlad ja DI kasseti ära. 9-5 olid uued asjad peal, ok ok küünlad pole küll ikkagi veel õiged (loe: nr 6 on) aga siiski ma pidin ju proovima. Tulemus oli selline, et tagasi jõudes platsile ja autost väljudes, värisesin üle keha. Läksin proovima base boosti, kõige jäigem vedru sees. Hakkan siis kolmanda käiguga kiirendama, ise kella jälgides ning kui rehvid 1.7 bar juures ringi hakkasid käima, siis tõmbas irve kuklassePilt, praegu saab sõita nii, et teise käiguga hakkad rehvi suitsetama, siis kolmas ja siis neljas ja ikka suitseb. See on lihtsalt haige kuidas ta edasi käib, tsiteerides Ansipit: "TULE TAEVAS APPI!"Pilt Proovin nüüd wastegate taas töökorda saada, kõrgema numbriga küünlad sebida ning nipet näpet veel asju teha. Hook-iga rääkides selgus, et T5 bpc klapp tuleb jalaga minema lüüa (sama ütles tegelt küünalde kohta :P), paigaldama peab T7 klapi mida omakorda peab üle puurima, sest juhtõhu augud liiga väiksed. Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:

Ma tean mida sa tunned :thumb::headbang::drive:
Kuid usu mind peagi on jälle vähe.;)
1,7 bar ülerõhku on ikke karm küll.
TFK@ mõned õlled sees:drink:
Ära laiali lase.
Tahaks ikke sind Saabspeedil näha!!!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#671

Tegelikult ma tahaks teisi ka näha ja veel enam teiste kodanike projekte. Kusjuures muidu pole mul mingit erilist tahtmist dynotama minna olnud aga nüüd miskipärast on.
Vitautas
Postitusi: 435
Liitunud: T Juun 03, 2008 18:52
Asukoht:
Auto:

#672

Antud teema pideva lugejana ning harva sõnavõtva isikuna võtan julguse kokku ja avaldan ka oma arvamuse: Nimelt usun ma millegi pärast, et ka teistel on tahtmine, et sa nüüd ka dünotamas ära käiksid... ja mitte niisama vaid ikka tulemuste lisamisega siia ... :D Igatahes mina jään küll huviga ootama!
S9K
Leidur Leo
Postitusi: 4304
Liitunud: L Nov 12, 2005 23:54
Asukoht: Viljandi
Auto: Maserati Quattroporte

#673

Üks kena jubin kuluks nüüd marjaks ära, CAN USB adapter, siis saaks arvuti juba autole järgi panna ja salong oleks High Tech-i täis:P Kui viitsime teeme ka ühe video.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#674

Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Samas ma vaatasin Alfa GTV turboka bpc klappi, see on kahe klemmiga ja augud on suuremad kui 9-5 omal. Ehk istub hoopis see külge:eureka:
Ära mitte proovigi! Võid kõrvetada ECU läbi.

A muidu palju õnne, tahaks ka varsti mingeid numbreid näha :beer:
kasparius
Overboost addict
Postitusi: 1786
Liitunud: K Sept 06, 2006 12:59
Asukoht:
Auto: 9-3 Monte B236R stage ?

#675

Ma tahaks liikuvat pilti näha.
Sent from my Monte Carlo using B236
Vasta