4. leht 6-st
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:25
Postitas Jaanus
Ma võin Maptun-i softimeistriga rääkida, äkki kui mitu inimest korraga ajud telliksid, saaks mingi normaalse ale %

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:40
Postitas Homersimpson
Bsr'i kiitvat inimest ma pole veel kohanud

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:43
Postitas S9K
Krt ma ütlen ausalt, selle näkase BSR asemel ma ostaks VEMS-i. Raudselt kohe.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 17:55
Postitas Jaanus
Kardan, et see läheb palju kallimaks ja lisaks kas SS-i kõik ime tilulilud käima saadakse sellega
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt ma ütlen ausalt, selle näkase BSR asemel ma ostaks VEMS-i. Raudselt kohe.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 18:03
Postitas AntonG
Algselt postitas: Homersimpson
Bsr'i kiitvat inimest ma pole veel kohanud
Nüüd oled

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 18:25
Postitas S9K
Algselt postitas: Jaanus
Kardan, et see läheb palju kallimaks ja lisaks kas SS-i kõik ime tilulilud käima saadakse sellega
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Krt ma ütlen ausalt, selle näkase BSR asemel ma ostaks VEMS-i. Raudselt kohe.
Arvesta sellega, et BSR-iga on võimsuse lisa tegelikult ju ülimalt väike. VEMS võimaldaks 500 hj kindlasti. Seda tilulilude asja muidugi ei tea. Vaatasin vemsi lehte, põhiliselt on vaja ainult aju ja juhtmeid. Andurite kohta ei oska rääkida, EGT-d ja wideband lambdat pole ka vaja, need ainult seadistamise ajaks. Kuskil 10k laks, aga hiljem on juba asi tunduvalt odavam.
Lisaks igasugu õhulugejad (ei tea kas SS-il on) õpetad lendama, kindlasti hulga vähem andureid aga probleem võib tekkida SID-iga ja näidikutega ja mis iganes juppidega veel, a'la kesklukk, immo jne jne.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 18:28
Postitas AntonG
Aga kui natuke pikkemalt rääkida, siis minu arvamus on järgmine.
Valisin BSRi , sest see pakkub just seda mis minule vaja. Nagu Romza siin kirjutas - Plug and play. Mina kyll ei hakka oma autol midagi rohem kui STAGE 3 ehitama.
BSRga on see väga lihtne kah. Minuarust, minu auto, ka see sama THOMi Aero , on pigem luksuslik auto, millega mõnus sõita, ja mis samal ajal on pärisd soliidne jne. Aga jah, 9-3 AERO on siiski Sport sedan, kuid suurt vahet ei ole. Nii et väikset täiustamist peab olema piisav, vähemalt minu jaoks nii. Mis siin ikka, see Stage 3 annab 60-80 HP juurde + väljalase teema jne.
Kui mul oleks garaazh, siis mina projekti jaoks võttaks SAAB 900 klassik AERO, või SAAB 9-3 AERO ( MY 2000 ). Ja siis saab terve auto ymberehitada, ja igasuguseid softe proovida jne
Algselt postitas: Homersimpson
Bsr'i kiitvat inimest ma pole veel kohanud
Nüüd oled
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: R Apr 03, 2009 19:26
Postitas Jupats
Mina pooldaks Maptun`i. Usaldaks pigem ühele margile spetsialiseerunud tuuningfirmat. Hinnavahe ka suht olematu. Mõlemaid võib pidada plug&play`ks. Üks saadab sulle nuppudega karbi, teine aju.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 14:46
Postitas Homersimpson
Minu hääl ka Maptunile igaljuhul. Kuuldavasti Bsr keerab teinekord mappe nii kuis Jumal juhatab.... Ei olda sellest vaimustuses.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 15:42
Postitas Thom
Näiteks kui telliksin Maptunist stage 2 aju, kas ta mu speedpartsi cat-backi ja bsri optiflowga sõbraks saab ja annab mulle 255hp nagu lubatud? Või sobib talle ainult K&N filter ja nende cat-back?
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 15:54
Postitas Cyber
ja kui 256 annab, siis saadad tagasi..

?? Ilmselt ei saa loota, et nad kõikvõimalike (ja peale selle veel ka konkurendi) toodetega midagi testinud on. Eks ikka oma asjadega see tehtud ja kehtib sellise setupi puhul, nagu neil kirjas. Samas jääb aga võimalus, et mõne muu aftermarket jupiga tuleb hoopis rohkem..

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 15:55
Postitas Jaanus
Ma usun küll, et Maptun-i aju saab ka Speedpartsi cat-backiga hakkama. Maptun ise pakub muidu Ferrita väljalaset, kuid ega seal suurt vahet ei tohiks olla...
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:01
Postitas Thom
Vot siis oleks jälle pudru valmis kui Maptuni softi kasuks otsustaks, ei hakka ju väljalased ja optiflowd ära vahetama selle jaoks.
Huvitav mis vastuse ma neilt saaks kui küsiks, et "kas nii ka tohib":D
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:05
Postitas Cyber
"We cannot guarantee results with Your current setup. We recommend You change ... ".
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:08
Postitas Thom
Midagi sellist sealt tulekski.. Rahuliku une säilitamiseks tuleks otsustada ikkagi BSRi kasuks.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:09
Postitas T&P
No ei usu küll, et ei sobi.
Jaanusel olnud ju mitmeid sportfiltreid- K&N või JT mõlemad tipptasemel tootjad.
Ise ei tahaks ka kogu nodi Maptunist osta, kuid hinnad eraldi mujalt ostes juppidele eriti odavamad pole - krt seda nüüd teab?
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:10
Postitas romza
Nuh ega see päris niiväga täppisteadus ka pole. Kui panna ka kõik maptuni poolt soovitud setupi seaded, siis ikka jääb mingi tolerants.
See sinu olemasolev väljalase kindlasti ei mõjuta midagi negatiivset. Kuid silmas tuleks pidada, et ainuüksi dünostendid näitavad kõik väga erinevaid numbreid

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:28
Postitas Jaanus
Aga kuidas see vanasõna oligi...
Kes ei riski se ei
Ja Maptuni softi poolelt võin õelda, et nad on väga paindlikud, kui näiteks tulebki miski kokkusobivuse kala, siis nad on väga vastutulelikud ja muudavad mingi väikse asja ära ja saadavad uue softiga aju

Mul pole nad midagi norinud, et ma vähemalt pooled jupid mujalt olen ostnud
Algselt postitas: Thom
Midagi sellist sealt tulekski.. Rahuliku une säilitamiseks tuleks otsustada ikkagi BSRi kasuks.

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 16:55
Postitas Thom
Maptun, siis Maptun:thumb:
Jutt hakkas muidugi pihta sellest, et 10t. on suur summa raha:D
Stage 2 on ikkagi 6 796.00 SEK +VAT.
Ehk siis mõne kuu pärast, või kui leiab kaks-kolm aju soovijat juurde, siis või tõesti mingit discounti uurida.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 18:20
Postitas T&P
Kui nii, siis ma olen näpp.
Järelikult 2 koos, kes veel, või saab sel tasandil juba midagi rääkida.
Ehk surub neilgi seal juba...
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: E Apr 06, 2009 18:24
Postitas Thom
Algselt postitas: T&P
Kui nii, siis ma olen näpp.
Järelikult 2 koos, kes veel, või saab sel tasandil juba midagi rääkida.
Ehk surub neilgi seal juba...
Kindlasti surub;) Aga nagu aru said läheb mul paar kuud kindlasti veel aega.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: T Apr 07, 2009 8:08
Postitas Cyber
Ja tehke siis endale teene ja pange baseline paika, ehk tulge ja mõõtke oma autod ära enne kui tuunima hakkate..

9 mai on lõppkiirusvõistlus Saabidele..

Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: T Apr 07, 2009 10:53
Postitas tanelkro
Kui palju selline tuunimine auto (mootori) eluiga lühendab?
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: T Apr 07, 2009 10:57
Postitas Jupats
See on suhteline. Kui soft on korralik, siis märkimisväärset eluea vähenemist ei ole. Natuke tihemini peaks hakkama hooldustes käima. Palju oleneb ka juhist.
Saab 9-3 Aero MT, 2005, Thom(müüdud)
Postitatud: K Apr 22, 2009 11:14
Postitas joels
Endal oleks samuti huvi stage 1 vastu, et andke teada kui tõsisemaks tellimiseks läheb.