
Jõukatsumine Tallinnas Dynomaxis vol.3
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Tulen äkki publikuks 

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Nuh? Kus on siis graafikud:poke: ... Krdi külm oli... Lõpuni ei kannatanudki olla ja Daagsi tõmbed jäid nägemata 

Kuidagi vaikne pärast üritust 
Ootaks tulemusi-dünograafikuid.

Ootaks tulemusi-dünograafikuid.

küsimus, kas momenti arvestatakse otse rattast v arvutatakse sarnaselt võimsusega (korrutatakse oletatava koefitsendiga näit. 12% juurde manuaalkastiga).
aga minu masina graafik siis selline. Pole just see, mis ootasin,tuleb veel tööd teha

Võimsust pole kunagi piisavalt
280hj polegi nii vähe TD04-15 turbo kohtaAlgselt postitas: daags
aga minu masina graafik siis selline. Pole just see, mis ootasin,tuleb veel tööd teha![]()

Veel paarkümmend hobust ja selle turbo lagi on käes.
Juhtmed ECU-le külge ja kindlasti ka WB lambda, et segu täpseks saada. Siis tuleb see puudujääv ka kätte väiksese (softi) modimisega.
Algselt postitas: sebastian280hj polegi nii vähe TD04-15 turbo kohtaAlgselt postitas: daags
aga minu masina graafik siis selline. Pole just see, mis ootasin,tuleb veel tööd teha![]()
Veel paarkümmend hobust ja selle turbo lagi on käes.
Juhtmed ECU-le külge ja kindlasti ka WB lambda, et segu täpseks saada. Siis tuleb see puudujääv ka kätte väiksese (softi) modimisega.
teame teame, liigume selles suunas

Võimsust pole kunagi piisavalt
Konverter: http://www.mr2ownersclub.com/converter.htm
edit: kuna hobujõud arvutatakse väände ja pöörete põhjal, siis loogiliselt võttes peaks transmissiooni kaod arvestama juurde ka väändele.
Valem ise on lihtne: HP = Nm x RPM / 7024
Muideks auto võimsust (hobujõude) dünopink ei mõõda, see arvutatakse programmis eelnevat valemit kasutades ja kuvatakse graafikule
edit: kuna hobujõud arvutatakse väände ja pöörete põhjal, siis loogiliselt võttes peaks transmissiooni kaod arvestama juurde ka väändele.
Valem ise on lihtne: HP = Nm x RPM / 7024
Muideks auto võimsust (hobujõude) dünopink ei mõõda, see arvutatakse programmis eelnevat valemit kasutades ja kuvatakse graafikule

To Sebastian :
Kuidas üldiselt resultaati kommentaarid ? Mul näiteks Max. Power ja Max torque on @ 4750 ja 3800 vastavalt. Kuid RStormil on @5300 ja 4000 RPM(il).
Millest see räägib? Siiski tahaks aru saada kuidas BSR soft toimib.
Kuidas üldiselt resultaati kommentaarid ? Mul näiteks Max. Power ja Max torque on @ 4750 ja 3800 vastavalt. Kuid RStormil on @5300 ja 4000 RPM(il).
Millest see räägib? Siiski tahaks aru saada kuidas BSR soft toimib.
Nähtavasti on teie softid samast august päritAlgselt postitas: AntonG
To Sebastian :
Kuidas üldiselt resultaati kommentaarid ? Mul näiteks Max. Power ja Max torque on @ 4750 ja 3800 vastavalt. Kuid RStormil on @5300 ja 4000 RPM(il).
Millest see räägib? Siiski tahaks aru saada kuidas BSR soft toimib.

Sinu softi mul pole, ei saa midagi kindlat väita, aga RStormi softis on ca 3500RPM kohal tõesti langus. Mäpis mis BPC klapi kaudu juhib wastegate klappi. Mõned firmad teevad seda meelega, sest nende pöörete juures kipub overboost tulema. Sidurile on tervislikum, kui ei tuleks...eriti, kui sidur on vana ja väsinud

Softi järgi on torque peak vahemikus 3900...4300RPM ~320Nm ja max. jõud 5400RPM ~210hp.
Nii et väga mööda ei olegi.
Erinevus kõrgematel pööretel võib vabalt oleneda erinevast rauast...juhul kui soft on sama.
edit: silverk graafikut võiks Homersimpson kommenteerida. Tema automaadil oli sarnane anomaalia...
http://www.saabnet.ee/foorum/viewthread ... 557&page=2
- Jupats
- T7 sekspert
- Postitusi: 2714
- Liitunud: K Sept 29, 2004 16:43
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9-5 Aero-R
Algselt postitas: sebastian280hj polegi nii vähe TD04-15 turbo kohtaAlgselt postitas: daags
aga minu masina graafik siis selline. Pole just see, mis ootasin,tuleb veel tööd teha![]()
Veel paarkümmend hobust ja selle turbo lagi on käes.
Juhtmed ECU-le külge ja kindlasti ka WB lambda, et segu täpseks saada. Siis tuleb see puudujääv ka kätte väiksese (softi) modimisega.
Või siis kõik põhja, torque limiterid maha ning küüned suhu, et miski ei lendaks. Ka nii saab

Ei ole selliseid limittereid, vana hea Trionic5 siiskiAlgselt postitas: Jupats
Või siis kõik põhja, torque limiterid maha ning küüned suhu, et miski ei lendaks. Ka nii saab![]()

- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Vahe on ka selles, et Antonil manuaal, aga RStormil automaat.
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kas leiduks seltskond huvilisi, kes kuskile dünosse tahaks minna?
kuna mul pole siiani asja selle teemaga siis ei tea midagi, et kuhu ja palju maksab jne....
ja seda teemat läbi lugeda kah ei viitsi.
aga plaan kuskile minna....
kuna mul pole siiani asja selle teemaga siis ei tea midagi, et kuhu ja palju maksab jne....
ja seda teemat läbi lugeda kah ei viitsi.
aga plaan kuskile minna....
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Algselt postitas: AndrusFJR
Mina ka, T5 tahab proovimist...
aga lepi siis aeg ja koht kokku; ma tahaks ka teada, mis su klassik teeb.
niipalju leidsin, et dünomax on tööstuse 54, tln ja tel 56358338
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Algselt postitas: ivometsAlgselt postitas: AndrusFJR
Mina ka, T5 tahab proovimist...
aga lepi siis aeg ja koht kokku; ma tahaks ka teada, mis su klassik teeb.
niipalju leidsin, et dünomax on tööstuse 54, tln ja tel 56358338
Vaat sellega on nii, et kui on mingi ühine minek, siis ma huvi pärast tuleksin. Tegelt on aga softis juures veel palju logida ja muuta vaja, nii et ise ma initsiatiivi veel ei näitaks.
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster / J.Clarkson