Eks neid turbosaabiomanikke ongi laias laastus kaht tüüpi: need kes lepivad sellega mis on ja siis need kes haiglaselt jälgivad oma turboseierit, et kas see ikka liigub "kollase lõppu". Muideks neid viimaseid asjamehi on saabnet.com jt. saabifoorumid punnis.
Ja siis on veel ühed liigitamata massohhistid (hellitavalt öeldes tuunijad) kel bensukulust, mootori tervisest ja turbost on suht pohhui ja seda kõike teatud fiilingu nimel. Ei hakka näpuga näitama, sest samasugune tihend istub siinsamas tooli ja ekraani vahel.
Aga respect ka riskijatele sest kes ei mängi see ka ei võida. Ei usu, et herr Jüri on oma 460hj asjanduse selleks ehitanud, et saaks tasa-tasa-ökonoomselt töölt koju veereda. Tänu temasugustele võime rinna uhkelt punni ajada, et seline mark nagu Saab on vajadusel vägagi tegija.
Vot sihuke vilosoohvia tuli

.
Trionic, äkki saad kuidagi oma MBC-st pildi üles riputada. Häbi öelda, aga ma pole siiani saanud aru, kuidas õige install võiks välja näha. Ja kuidas defender vahele (kas eraldi pistikud või otse ECU-s) ühendatud.