no ma ei saa aru, miks inimesed enne ostmist masinat ei kontrolli.
pea iga päev taas mingi selline värk, et ostsin masina ja siis autol see ja see häda.

4 kruvikeerajat aukude sisse ja ettevaatlikult tõmbad välja, vähemalt minu 9-3l asi oli nii, kui panin aux in külge
http://www.fitaudio.com/?View=entry&EntryID=16
ok siis teadsin õieti,aga lihtsalt pean leidma siis kuskilt 4peenikest varrast vms.
Lase parem spetsialistil korda teha, nii mõnigi mees on oma SIDi ise peeti keeranud selle katsetamisega.. Tükiks ajaks rahu majas
sellega on jälle see probleem,et nn osad spetsialistid teevad samade meetotidega või isegi hullematega nt nõelaga.
no tegelt 9-5 puhul sid eriti lahja-nõrk probla ju, minul oli alguses probleemiks ainult membraan kraan. Tundus eriti suur viga, kuid nüüd on vigade rida eriti pikk ja sid-ini pole ikka jõudnud, pole vaja näha kella ja suurt keskmist k.k.Lase parem spetsialistil korda teha, nii mõnigi mees on oma SIDi ise peeti keeranud selle katsetamisega.. Tükiks ajaks rahu majas
sellega on jälle see probleem,et nn osad spetsialistid teevad samade meetotidega või isegi hullematega nt nõelaga.
Ei saa santi sundida, kui sant ei taha kõndida...
kui sa tahad maksta paranduse eest sama palju välismaal mis raha eest saab uue sid-i juba eestis,siis palun,aga mina seda ei taha.
Need ei ole spetsid, need on soss-sepad..Lase parem spetsialistil korda teha, nii mõnigi mees on oma SIDi ise peeti keeranud selle katsetamisega.. Tükiks ajaks rahu majas
sellega on jälle see probleem,et nn osad spetsialistid teevad samade meetotidega või isegi hullematega nt nõelaga.
no nüüd juba ilmus vist suurem viga, alguses hakkas põlema mootori tuli koos mingisuguse hüiumärgiga mis on ringi sees ja nõõd kadus mootorist jõud...kas keegi oskab hääd nõu anda?