9000 roolilatt

Tonnised ja nende mured
Vasta
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#1

Probllem algas, sellega, et rool läks keskpaigast natukene paremale, hakkasin kohe uurima milles asi, aga esialgu ei olnud mittemingit lõtku esisillas ja kõik poldid ja kinnitused korras.
Nüüd tuli kak lõtk sisse, ja on kuulda kolksu paigal rooli keerates. Lõtk on vasakus roolilattist väljuva hooba (või mis tema täpne nimetus) pildil N32, paremal pool mingeid lõtke pole. Kas seda hooba saab ka vahetada, või see on ainult roolilattiga koos?
Tegu siis 9000 -93a



Lisatud failid
__In Boost We Trust__
iisak
Postitusi: 6280
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#2

Tegemist on sisemise rooliotsaga ja seda saab eraldi vahetada.
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
vulkanus
Postitusi: 823
Liitunud: K Nov 09, 2005 0:50
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 99 gle ja hunnik teiste markide esindajaid.

#3

Ainuke asi, et auto peal on seda suht halb, kui mitte lihtinimese tööriistasega ,suht võimatu teha.
Ise võtaksin lati maha ja vahetaks mõlemad pooled ära.
Kasutaja avatar
D116
Postitusi: 2073
Liitunud: E Veebr 14, 2005 11:24
Asukoht: Lahti
Auto: SAAB 9-5 2007 2.0T Biopower Vector ST4 218kW, CITROEN C3 Shine 2019 1.2 60kW

#4

Kuidas nad siis lahti käivad?
__In Boost We Trust__
olaviv
Postitusi: 1052
Liitunud: K Veebr 21, 2007 18:27
Asukoht:
Auto:

#5

Roolilati otste vahetamises pole midagi keerulist aga tonnisel on latt poolraami peal ja seetõttu on sisemistele otstele raske ligi pääseda - vähe ruumi ja ilma tõstukita ebamugav toimetada seal. Ma arvan, et seda peeti silmas.
Vasta