Saab 9-3 vector 2.0

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#1

Tere...Plaan siin esimene saab endale soetada ja pole nendega kaugeltki kursis.Mida oskate Saab 9-3 vector 2.0 T 129 kW kohta öelda?Kuidas mootor,turbo,sillaosad vastu peavad?Kuidas varuosadega üldse lood on(saadavus hinnad)...sest ei tea ju mis saab-ist veel tulevikus saab.
Kuidas sellisel ka minek on?Aeroga vist ei anna võrrelda
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#2

Otsing... ??
Lugejate autod...??
Foorumid
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#3

Mul asjaga suht kiire,selle pärast ei hakkanud ringi tuhnima...lootsin,et kellegil sama masin ja võiks muljeid avaldada :thumb:
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#4

Su esimese ja teise postituse vahe on ca 11 tundi.
Selle ajaga jõuab peaaegu kõik 9-3ga seonduvad teemad läbi sirvida :facts:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#5

Vectoritest juttu vähe lihtsalt....Ega kui ei viitsi,ei taha vastata,jne...siis pole vaja.Ma lihtsalt mõtlesin,et küsin siit foorumlaste käest arvamust.Teistes foorumites pole vähemalt probleemi olnud,et kui kellegil sama masin ja siis veits oma kogemustest rääkida.
Kasutaja avatar
saabSS
Postitusi: 901
Liitunud: T Dets 04, 2007 21:26
Asukoht: Tallinn
Auto:

#6

Vektor on ainult varustustase. Enne seda on Arc ning peale Aero. Muud väga vahet pole. Aero motod teised..
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#7

Kõigepealt otsi ise infot ja seejärel küsi täpsustavaid küsimusi. Sinu algsete küsimuste kohta saaks hea mitu lehekülge kirjutada. Kes see viitsib?

1. Loe läib testid antud auto kohta. Nt. Autolehe oma
2. Loe läbi Lugejate autod teemad - mis mured-rõõmud on omanikele
3. Ennetavalt vastan ära küsimuse kütusekulu kohta - vt. siit - kasutajad raporteerivad keksmiseks 9,l / 100 kohta.
4. Aero ja Vector on mõlemad sportistmete (Vectoril sai lisana sportvedrustust) ja suht sama varustusega. Erinevus on mootoris (põhiliselt võimsamas turbos). 129kW->143kW oli juba Hirschil pakkuda ametlik tuuning, CR Performance võib sealt veel kenamaid numbreid välja võluda ning minek on teravam.

terv, teager
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#8

Tänan vastamast...eks pilt sai vähe selgemaks.Ma ei saa ainult sellest eriti aru,et tegu ju turbo masinaga,aga 0-100 veits alla 10 sek-i...et kuidagi lahja minekuga tundub.
teager
Postitusi: 5749
Liitunud: R Veebr 18, 2005 22:52
Asukoht:
Auto:

#9

Kui nullist sajani kiirendust otsid, siis oled valet autot valimas ja võid kohe siinsamases lõpetada. Saabi juures on palju olulisem 50'st 90nin kiirendus.

Aga nagu mainitud, CR Performanci onud aitavad kui tahad sussi põletada.

terv, teager
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#10

Ei ei...asi pole sussipõletamises...pole seda kunagi harrastanud.Lihtsalt mõtlesin,et turbokad vähe äkilisemad.Eks peab ise proovima seda minekut.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#11

0-100km/h pole just suurem asi aga 50-100km/h või 90-140km/h läheb nagu lennuk.Mntl käigu pole vahetada lihtsalt astub hull pööra ja siiia maani tunnen sellest puudust millest loobusin ca 6 kuud tagasi.
Sellest sain ma oma Saabi haiguse,ehki pidev veermiku remont ajas aeg ajalt väga vihale.
Kui õigesti mõletan siis Saabi töötab vurr pidevalt ei ole sellist momenti nagu Audil et turbo tuleb alles taha mingi pöörde pealt mis võib ohtlikuks osutuda mntl mööda sõidul.

Varuosi on palju ja ka B-osana saada.Hinnad sültub mis autoga võrrelda,BMW odavamad.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Kui õigesti mõletan siis Saabi töötab vurr pidevalt ei ole sellist momenti nagu Audil et turbo tuleb alles taha mingi pöörde pealt mis võib ohtlikuks osutuda mntl mööda sõidul.
Turbo tööpõhimõttest pole sul ilmselt aimugi..:P
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#13

Tänan vastamast...eks pilt sai vähe selgemaks.Ma ei saa ainult sellest eriti aru,et tegu ju turbo masinaga,aga 0-100 veits alla 10 sek-i...et kuidagi lahja minekuga tundub.

vaata, turbosaabidel on 1 ja 2 käik elektrooniliselt piiratud,et sa kasti ja mootorit sodiks ei lase.
aga alates 3 -ndast saab kogu jõuilu mängu tuua. ja jõudu saabil jätkub; eriti kui veel natukene softi järele aidata, panna suurem turbiin, vaba väljalase ja kõik!; ühesõnaga natukene raha investeerida ja siis sa paremat enam ei taha kui SAAB!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#14

Selge...aga mida peaksin siis kindlalt enne ostu jälgima,ei tahaks ju kohe remontimise peale mõtlema hakata.
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#15

Eesti SAABiremontijate andmed,vali mis tahes firma ja palu teha ostu-eelne ülevaatus ja saad kohe vastuse kas osta või mitte ,endal ka lihtsam.


1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors

2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,

3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),

4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),

5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),

6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#16

Asi nüüd nii kaugel,et omanik pidi masina maha müüma,aga vend hüppas alt ära.Et nüüd mul jälle ostu mõte peas.
Sai ka väike tiir sõidetud ja väga mugav tundus ;)
Mõned vead vend ütles.
Et juhipoolse L-akna mehanism pidi läbi olema(ei toimi) ja katalisaatori soojendus klapp läbi(kollane mootori tuluke põleb armatuuris)
Kas kuskilt neid juppe kasutatult ka võimalik soetada,sest see klapp pidi u 600€ uuest peast maksma.
Jutu järgi pidi vectra jupid ka sobima,kas leidub kuskil ka kasutatud juppe?
Veermiku saaks ju suvalises ARKis üle kontrollida.
Kus oleks sootsam lasta masin enne ostu üle vaadata.

1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors
2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,
3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),
4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),
5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),
6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
anthillse
Postitusi: 993
Liitunud: R Mai 02, 2008 14:30
Asukoht:
Auto:

#17

Kolm esimest on esindused, nii et nemad kõige kallimad. Vali kolme viimase seast. Need kõik on head, ma olin Audaceri püsikunde.
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#18

juhipoolse L-akna mehanism ...ja katalisaatori soojendus klapp
Need vidinad peaks küll kuhugi naljanurka panema...
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#19

No mina ei tea...auto müüa ütles nii...kuidas õige nimetus on,ei oska öelda
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#20

L-aken... Äkki siiski "el-aken" ehk elektriaken..:)
Katalüsaator soojeneb mootorist tulevate heitgaaside mõjul, pole seal mingit soojendust ega klappi (vähemalt saabil mittem BMW-l on mingi e-cat, nagu internet väidab, köetav. Aga isegi seal pole mingit "klappi"). Tänapäevastel autodel on kat toodud võimalikult mootori lähedale, et ta soojeneks võimalikult kiiresti.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
margusmaa
Postitusi: 404
Liitunud: K Mai 25, 2011 14:50
Asukoht:
Auto:

#21

Äkisti see klapp on ka tegelikult hoopis katalüsaator, mis tuleb ära vahetada? Ma ei tea muidugi Saabi katalüsaatori hinnaklassi aga võibolla et mingi 600 euri maksabki?

edit: Tuhnisin natuke netis ja tõesti leidsin ühe katlüsaatori pakkumise, mille hind jääb 600 eur. kanti. Seega pakun, et katalüsaator tuleb ära vahetada :)

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3515/2,98/99895
Viki
SaabiJumal
Postitusi: 498
Liitunud: R Sept 17, 2004 17:00
Asukoht: Tallinn
Auto: Saab 92 1954, Saab 9-5 2005, Transit

#22

ilmselt on siin mõeldud lisaõhu pumpa ja selle klappi. hinna suurusjärk enam-vähem klapib ja otstarve on tõesti katalüsaator kiiremini soojaks saada.
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#23

SAI klapist on jutt.
Lisaks oli ka pump ise läbi.
Aga las potensiaalne ostja ise kommenteerib:cool:
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
ulari1
Postitusi: 94
Liitunud: P Mai 27, 2007 13:47
Asukoht:
Auto:

#24

ilmselt on siin mõeldud lisaõhu pumpa ja selle klappi.
Vot autot ei näe aga kas see lisaõhupump mitte ei peaks ameerika variandil olema?(mul selline auto).Kui nii,siis ise vahetasin millalgi 2008a.ja maksis mingi 5000 krooni.Selle pumba mittetöötamine ei pidavat automootori omadustele mingit mõju avaldama,meie kliimas(uurisin sel ajal nii Vikingist,kui Troostist).Ise vahetasin ära,kuna see kollane tuli häiris armatuuris.
preda
Postitusi: 194
Liitunud: R Nov 18, 2011 22:44
Asukoht:
Auto:

#25

SAI klapist on jutt.
Lisaks oli ka pump ise läbi.
Aga las potensiaalne ostja ise kommenteerib:cool:

...ja nii oligi
Vasta