Tere...Plaan siin esimene saab endale soetada ja pole nendega kaugeltki kursis.Mida oskate Saab 9-3 vector 2.0 T 129 kW kohta öelda?Kuidas mootor,turbo,sillaosad vastu peavad?Kuidas varuosadega üldse lood on(saadavus hinnad)...sest ei tea ju mis saab-ist veel tulevikus saab.
Kuidas sellisel ka minek on?Aeroga vist ei anna võrrelda
Saab 9-3 vector 2.0
Vectoritest juttu vähe lihtsalt....Ega kui ei viitsi,ei taha vastata,jne...siis pole vaja.Ma lihtsalt mõtlesin,et küsin siit foorumlaste käest arvamust.Teistes foorumites pole vähemalt probleemi olnud,et kui kellegil sama masin ja siis veits oma kogemustest rääkida.
Vektor on ainult varustustase. Enne seda on Arc ning peale Aero. Muud väga vahet pole. Aero motod teised..
Kõigepealt otsi ise infot ja seejärel küsi täpsustavaid küsimusi. Sinu algsete küsimuste kohta saaks hea mitu lehekülge kirjutada. Kes see viitsib?
1. Loe läib testid antud auto kohta. Nt. Autolehe oma
2. Loe läbi Lugejate autod teemad - mis mured-rõõmud on omanikele
3. Ennetavalt vastan ära küsimuse kütusekulu kohta - vt. siit - kasutajad raporteerivad keksmiseks 9,l / 100 kohta.
4. Aero ja Vector on mõlemad sportistmete (Vectoril sai lisana sportvedrustust) ja suht sama varustusega. Erinevus on mootoris (põhiliselt võimsamas turbos). 129kW->143kW oli juba Hirschil pakkuda ametlik tuuning, CR Performance võib sealt veel kenamaid numbreid välja võluda ning minek on teravam.
terv, teager
1. Loe läib testid antud auto kohta. Nt. Autolehe oma
2. Loe läbi Lugejate autod teemad - mis mured-rõõmud on omanikele
3. Ennetavalt vastan ära küsimuse kütusekulu kohta - vt. siit - kasutajad raporteerivad keksmiseks 9,l / 100 kohta.
4. Aero ja Vector on mõlemad sportistmete (Vectoril sai lisana sportvedrustust) ja suht sama varustusega. Erinevus on mootoris (põhiliselt võimsamas turbos). 129kW->143kW oli juba Hirschil pakkuda ametlik tuuning, CR Performance võib sealt veel kenamaid numbreid välja võluda ning minek on teravam.
terv, teager
Kui nullist sajani kiirendust otsid, siis oled valet autot valimas ja võid kohe siinsamases lõpetada. Saabi juures on palju olulisem 50'st 90nin kiirendus.
Aga nagu mainitud, CR Performanci onud aitavad kui tahad sussi põletada.
terv, teager
Aga nagu mainitud, CR Performanci onud aitavad kui tahad sussi põletada.
terv, teager
0-100km/h pole just suurem asi aga 50-100km/h või 90-140km/h läheb nagu lennuk.Mntl käigu pole vahetada lihtsalt astub hull pööra ja siiia maani tunnen sellest puudust millest loobusin ca 6 kuud tagasi.
Sellest sain ma oma Saabi haiguse,ehki pidev veermiku remont ajas aeg ajalt väga vihale.
Kui õigesti mõletan siis Saabi töötab vurr pidevalt ei ole sellist momenti nagu Audil et turbo tuleb alles taha mingi pöörde pealt mis võib ohtlikuks osutuda mntl mööda sõidul.
Varuosi on palju ja ka B-osana saada.Hinnad sültub mis autoga võrrelda,BMW odavamad.
Sellest sain ma oma Saabi haiguse,ehki pidev veermiku remont ajas aeg ajalt väga vihale.
Kui õigesti mõletan siis Saabi töötab vurr pidevalt ei ole sellist momenti nagu Audil et turbo tuleb alles taha mingi pöörde pealt mis võib ohtlikuks osutuda mntl mööda sõidul.
Varuosi on palju ja ka B-osana saada.Hinnad sültub mis autoga võrrelda,BMW odavamad.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Turbo tööpõhimõttest pole sul ilmselt aimugi..Kui õigesti mõletan siis Saabi töötab vurr pidevalt ei ole sellist momenti nagu Audil et turbo tuleb alles taha mingi pöörde pealt mis võib ohtlikuks osutuda mntl mööda sõidul.

- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
Tänan vastamast...eks pilt sai vähe selgemaks.Ma ei saa ainult sellest eriti aru,et tegu ju turbo masinaga,aga 0-100 veits alla 10 sek-i...et kuidagi lahja minekuga tundub.
vaata, turbosaabidel on 1 ja 2 käik elektrooniliselt piiratud,et sa kasti ja mootorit sodiks ei lase.
aga alates 3 -ndast saab kogu jõuilu mängu tuua. ja jõudu saabil jätkub; eriti kui veel natukene softi järele aidata, panna suurem turbiin, vaba väljalase ja kõik!; ühesõnaga natukene raha investeerida ja siis sa paremat enam ei taha kui SAAB!
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Eesti SAABiremontijate andmed,vali mis tahes firma ja palu teha ostu-eelne ülevaatus ja saad kohe vastuse kas osta või mitte ,endal ka lihtsam.
1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors
2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,
3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),
4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),
5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),
6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors
2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,
3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),
4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),
5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),
6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
Asi nüüd nii kaugel,et omanik pidi masina maha müüma,aga vend hüppas alt ära.Et nüüd mul jälle ostu mõte peas.
Sai ka väike tiir sõidetud ja väga mugav tundus
Mõned vead vend ütles.
Et juhipoolse L-akna mehanism pidi läbi olema(ei toimi) ja katalisaatori soojendus klapp läbi(kollane mootori tuluke põleb armatuuris)
Kas kuskilt neid juppe kasutatult ka võimalik soetada,sest see klapp pidi u 600€ uuest peast maksma.
Jutu järgi pidi vectra jupid ka sobima,kas leidub kuskil ka kasutatud juppe?
Veermiku saaks ju suvalises ARKis üle kontrollida.
Kus oleks sootsam lasta masin enne ostu üle vaadata.
1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors
2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,
3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),
4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),
5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),
6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
Sai ka väike tiir sõidetud ja väga mugav tundus

Mõned vead vend ütles.
Et juhipoolse L-akna mehanism pidi läbi olema(ei toimi) ja katalisaatori soojendus klapp läbi(kollane mootori tuluke põleb armatuuris)
Kas kuskilt neid juppe kasutatult ka võimalik soetada,sest see klapp pidi u 600€ uuest peast maksma.
Jutu järgi pidi vectra jupid ka sobima,kas leidub kuskil ka kasutatud juppe?
Veermiku saaks ju suvalises ARKis üle kontrollida.
Kus oleks sootsam lasta masin enne ostu üle vaadata.
1. Ametlik margiesindus ja teenindus Viking Motors
2. Ametlik teenindus Amserv Tähesaju,
3. Ametlik teenindus Carring (Tartu),
4. Autotarvete OÜ (Saabi-Anti),
5. Troost Auto OÜ (mad1 & Eleri & Viki),
6. Audacer OÜ (Iisak & Trionic),
Kolm esimest on esindused, nii et nemad kõige kallimad. Vali kolme viimase seast. Need kõik on head, ma olin Audaceri püsikunde.
- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
L-aken... Äkki siiski "el-aken" ehk elektriaken..
Katalüsaator soojeneb mootorist tulevate heitgaaside mõjul, pole seal mingit soojendust ega klappi (vähemalt saabil mittem BMW-l on mingi e-cat, nagu internet väidab, köetav. Aga isegi seal pole mingit "klappi"). Tänapäevastel autodel on kat toodud võimalikult mootori lähedale, et ta soojeneks võimalikult kiiresti.

Katalüsaator soojeneb mootorist tulevate heitgaaside mõjul, pole seal mingit soojendust ega klappi (vähemalt saabil mittem BMW-l on mingi e-cat, nagu internet väidab, köetav. Aga isegi seal pole mingit "klappi"). Tänapäevastel autodel on kat toodud võimalikult mootori lähedale, et ta soojeneks võimalikult kiiresti.
Äkisti see klapp on ka tegelikult hoopis katalüsaator, mis tuleb ära vahetada? Ma ei tea muidugi Saabi katalüsaatori hinnaklassi aga võibolla et mingi 600 euri maksabki?
edit: Tuhnisin natuke netis ja tõesti leidsin ühe katlüsaatori pakkumise, mille hind jääb 600 eur. kanti. Seega pakun, et katalüsaator tuleb ära vahetada
http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3515/2,98/99895
edit: Tuhnisin natuke netis ja tõesti leidsin ühe katlüsaatori pakkumise, mille hind jääb 600 eur. kanti. Seega pakun, et katalüsaator tuleb ära vahetada

http://www.ladu24.ee/et/ladu1/3515/2,98/99895
Vot autot ei näe aga kas see lisaõhupump mitte ei peaks ameerika variandil olema?(mul selline auto).Kui nii,siis ise vahetasin millalgi 2008a.ja maksis mingi 5000 krooni.Selle pumba mittetöötamine ei pidavat automootori omadustele mingit mõju avaldama,meie kliimas(uurisin sel ajal nii Vikingist,kui Troostist).Ise vahetasin ära,kuna see kollane tuli häiris armatuuris.ilmselt on siin mõeldud lisaõhu pumpa ja selle klappi.