Tohutu voolu kadu

Teemad elektroonikast...
Vasta
saaburi
Postitusi: 23
Liitunud: N Mai 27, 2010 22:36
Asukoht:
Auto:

#1

On saab 93 99a. 2,2td. 85kw. Probleem siis selline et käivitamiseks vaja eesti energia elektrijaama abi,et mootor käima vedada kuhu kogu power kaob ei tea. Starter ja juhtmed kontrollitud. Samas suvel soojaga pole mingit probleemi.
Kasutaja avatar
CrasherFox
Postitusi: 209
Liitunud: L Sept 01, 2007 14:30
Asukoht:
Auto:

#2

Aku on ka kontrollitud?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7667
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#3

üks võimalus, et starter on lihtsalt kinni: puksid määrida ja jälle :drive:
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
saaburi
Postitusi: 23
Liitunud: N Mai 27, 2010 22:36
Asukoht:
Auto:

#4

Jah sellised põhi asjad on kontrollitud,aga mootorit vedada ei jõua. Samas ega tulesid ees oluliselt tuhnimaks ei tõmba, käivitamise ajal õrnalt näha.
Kasutaja avatar
sebastian
Operaator Kõps
Postitusi: 2138
Liitunud: T Nov 09, 2004 1:35
Asukoht:
Auto: 9000CDE '97

#5

Kui tuled tuhmimaks ei tõmba siis ju pole erilist energiakadu.
Pigem energia ei jõua starterini. Tuleks kontrollida jämedat kaablit, mis akust starterini läheb, sedamööda need elektroni-poisid peaksid tunglema. Kui kusagil katkestus, jääb enamus neist nõutult seisma või ainult mõni üksik suudab sterteri mähisesse hüpata :cool:
Juhtme ja starteri vahel on veel tõmberelee, seda lülib omakorda süütelukk. Tõmberelee (mis asub vahetult starteri küljes) kontaktid tahmased, siis samuti ei jõua enamus pingest starterisse. Isegi õhuke tahmakiht on elektronidele paksuks seinaks ees.
saaburi
Postitusi: 23
Liitunud: N Mai 27, 2010 22:36
Asukoht:
Auto:

#6

Ei tea mis tal oli,aga esimese 15 kraadiga oli küttefilter kinni.Peale filtri vahetust on kui uus auto ja kuidagi kergelt tõmbab mootori käima isegi 25 külmaga.
Vasta