kavatsen endale tarnida korralik vana 900, viimastest.
kumb valida?
- ilma turbota
- LPT 145hj
- 175hj turbo
huvitab esialgselt kütusekulu. kuulsin, et maantel turbo võtab ikkaga vähem. on see nii?
mis linnaga on - kui ilma vajadust mitte vajutama eriti?
kui kindel turbo on - kaua elab, mida remont maksab jne?
vana 900 -90-93, turbo vqi ilma, LPT?
anäiteks see: hind hea, aasta parim
- aljoga
- klassiker
- Postitusi: 962
- Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
- Asukoht: Tartu
- Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB
auto pead sa ikka vastavalt enda vajadustele, võimalustele ja maitsele valima. kui tahad ökonoomset igiliikurit, võta ilma turbota. kui tahad jõudu ja kiirendust, võta turboga. iga auto võtab benssu, minu oma nt vahemikus 9-20 liitrit sajale. ülalpidamiskulud sõltuvad suurel määral autost endast, aga loogiliselt võttes on turboauto kulud alati suuremad kui lihtsa ja loogilise vabalthingava masina omad.
see selge. aga konkreetsed numbrid?
kui turboga saab sõita 10% suurema kytusekuluga linnas võrreldes ilma turbota, ja küll saab vajutada (siis aga kulu ei huvita) - siis küll turbo on parem.
ja kui lisaks tõesti 100-130 peal turbo võtab vähem.
aga kui tuleb mitte alla 14 liitrit linnas - siis juba pole mõtet
kui turboga saab sõita 10% suurema kytusekuluga linnas võrreldes ilma turbota, ja küll saab vajutada (siis aga kulu ei huvita) - siis küll turbo on parem.
ja kui lisaks tõesti 100-130 peal turbo võtab vähem.
aga kui tuleb mitte alla 14 liitrit linnas - siis juba pole mõtet
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
kytusekulust:
tavaline 2 liitrine ca 8 keskmist
lpt ca 10 keskmist
2,1 16 v ka ca 10 keskmiselt
ja turbo automaat 16 keskmist
need suvised numbrid ja pritsungiga motot
ise sõitsin, seepärast tean.
tavaline 2 liitrine ca 8 keskmist
lpt ca 10 keskmist
2,1 16 v ka ca 10 keskmiselt
ja turbo automaat 16 keskmist
need suvised numbrid ja pritsungiga motot
ise sõitsin, seepärast tean.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



- Cyber
- Täiesti Mõttetu Mölaööbik
- Postitusi: 14416
- Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
- Asukoht: Tallinn
- Auto: 9000 '96, V70 '03
- Kontakt:
Jah, see on võimalik. Headel päevadel olen ma oma T8-st saanud linnakuluna 12.5 sajale ja 8 kanti maanteel. Seda ilma igasuguse elektroonikata. Hetkel kipub küll jälle käest ära minema asi, aga mul on ka mõningaid "kahtlusi", milelst see tingitud võib olla.
Peale seda kui sa oled mõnda aega turboautoga sõitnud, leiad sa isegi, et see mõningane lisakulu tasub end täiega sõidurõõmus ära..
Sa küsisid ka hindade kohta. Uuena tehaseremont turbo osta on vist 12k ringis, kasutatuna on kindlasti odavam.
Igasugu muu mudru selle auto jaoks eriti kallis pole minu arvates. Sillad on lihtsad ja väheste juppidega.
Peale seda kui sa oled mõnda aega turboautoga sõitnud, leiad sa isegi, et see mõningane lisakulu tasub end täiega sõidurõõmus ära..

Sa küsisid ka hindade kohta. Uuena tehaseremont turbo osta on vist 12k ringis, kasutatuna on kindlasti odavam.
Igasugu muu mudru selle auto jaoks eriti kallis pole minu arvates. Sillad on lihtsad ja väheste juppidega.
Algselt postitas: Cyber
turbo remont ja remontturbo on erinevad asjad..ühe puhul lapitakse sinu oma, teise puhul saad sa poeriiulilt teise, mis on spets tehases eelnevalt juba taastatud.
Kui ma nüüd Trionicust õigesti aru sain, siis pakkus ta mulle remontturbot!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab