vana 900 -90-93, turbo vqi ilma, LPT?

Soovid osta aga vajad nõuannet... Aita sõbral SAAB'i osta.
Vasta
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#1

kavatsen endale tarnida korralik vana 900, viimastest.
kumb valida?
- ilma turbota
- LPT 145hj
- 175hj turbo

huvitab esialgselt kütusekulu. kuulsin, et maantel turbo võtab ikkaga vähem. on see nii?
mis linnaga on - kui ilma vajadust mitte vajutama eriti?

kui kindel turbo on - kaua elab, mida remont maksab jne?
part
Küülikuaretaja
Postitusi: 856
Liitunud: N Veebr 26, 2004 16:07
Asukoht:
Auto:

#2

anäiteks see: hind hea, aasta parim
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#3

jah, 2.1 kohta kaa tahaks teada.
aga see kuidagi piltidel naeb kurb välja. vaatan kaa kyll.
ma mõtlen midagi nahaga jne. rootsist arvatavasti - paistab et seal on valik.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#4

juubeli -88 leidub kaa päris häid. uuemaid nahaga kuidagi ei ole eriti.
ja aerosid on vähe uuemaid, aga küll.
küsimus on kas turboga või ilma - kui suur eksluatasioonikulu vahe on.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#5

auto pead sa ikka vastavalt enda vajadustele, võimalustele ja maitsele valima. kui tahad ökonoomset igiliikurit, võta ilma turbota. kui tahad jõudu ja kiirendust, võta turboga. iga auto võtab benssu, minu oma nt vahemikus 9-20 liitrit sajale. ülalpidamiskulud sõltuvad suurel määral autost endast, aga loogiliselt võttes on turboauto kulud alati suuremad kui lihtsa ja loogilise vabalthingava masina omad.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#6

see selge. aga konkreetsed numbrid?
kui turboga saab sõita 10% suurema kytusekuluga linnas võrreldes ilma turbota, ja küll saab vajutada (siis aga kulu ei huvita) - siis küll turbo on parem.
ja kui lisaks tõesti 100-130 peal turbo võtab vähem.
aga kui tuleb mitte alla 14 liitrit linnas - siis juba pole mõtet
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#7

mis numbreid sa saada tahad? klassiku turbo on emotsioonide auto - kui tahad midagi ratsionaalset osta, liita-lahutada-korrutada-jagada, siis ära klassiku turbo poole küll vaata!
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#8

kui ilma vajadust mitte vajutama - ilma emotsioone sõita - mis kütusekulu T16-ga on? linn ja maantee. vajutades on kõik selge :)
ja mis on 145 hj LPT-ga?
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#9

kytusekulust:
tavaline 2 liitrine ca 8 keskmist
lpt ca 10 keskmist
2,1 16 v ka ca 10 keskmiselt
ja turbo automaat 16 keskmist

need suvised numbrid ja pritsungiga motot
ise sõitsin, seepärast tean.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
aljoga
klassiker
Postitusi: 962
Liitunud: N Veebr 26, 2004 17:08
Asukoht: Tartu
Auto: Rootsi raud, aga mitte SAAB

#10

minu T8: suvel mnt-l ca 9-10, linnas ca 12-13; talvel mnt-l ca 10-11, linnas ca 14-20.
pva
Postitusi: 229
Liitunud: N Nov 03, 2005 14:21
Asukoht:
Auto:

#11

turbo automaat kyll võtab palju rohkem kui manuaal.
ma 175hj manuaalist ootaks 11-12 linnas (minul kuni 20, no see on teine lugu), ja 7-8 maanteel
kas on see nii?
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#12

Jah, see on võimalik. Headel päevadel olen ma oma T8-st saanud linnakuluna 12.5 sajale ja 8 kanti maanteel. Seda ilma igasuguse elektroonikata. Hetkel kipub küll jälle käest ära minema asi, aga mul on ka mõningaid "kahtlusi", milelst see tingitud võib olla.

Peale seda kui sa oled mõnda aega turboautoga sõitnud, leiad sa isegi, et see mõningane lisakulu tasub end täiega sõidurõõmus ära..:)

Sa küsisid ka hindade kohta. Uuena tehaseremont turbo osta on vist 12k ringis, kasutatuna on kindlasti odavam.
Igasugu muu mudru selle auto jaoks eriti kallis pole minu arvates. Sillad on lihtsad ja väheste juppidega.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#13

9000-nde turbo remont on isand Trionicu sõnul kuskil 5500.- ringis!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#14

turbo remont ja remontturbo on erinevad asjad..:) ühe puhul lapitakse sinu oma, teise puhul saad sa poeriiulilt teise, mis on spets tehases eelnevalt juba taastatud.
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Factor
Postitusi: 704
Liitunud: N Okt 14, 2004 11:59
Asukoht:
Auto:

#15

Algselt postitas: Cyber
turbo remont ja remontturbo on erinevad asjad..:) ühe puhul lapitakse sinu oma, teise puhul saad sa poeriiulilt teise, mis on spets tehases eelnevalt juba taastatud.

Kui ma nüüd Trionicust õigesti aru sain, siis pakkus ta mulle remontturbot!
Vabandage neiu, mis kell on.... mul seisab
Kasutaja avatar
Cyber
Täiesti Mõttetu Mölaööbik
Postitusi: 14416
Liitunud: K Mär 03, 2004 9:25
Asukoht: Tallinn
Auto: 9000 '96, V70 '03
Kontakt:

#16

Kõik võib olla, kõik võib olla..:) Kui väljendada end täpsete definitsioonidega, siis ei teki ka arusaamatusi :)
[Kaarel]: Ka pealtnäha süütu vikatiga memm kuskil tee ääres võib olla Aero omanik...
Pilt
Vasta