Lugu selline, et sõitsin ninaga parklas äärekivi kohale ja tagurdades liikus äärekivi masinaga kaasa ja kerkis veidi ka üles.Stangealune must plastik on igatahes paremal pool puruks.Veidi sai ka stange serv kriipida.Pimedas taskulambi valgel ei saanud täpsemalt kahju hinnata.
Nüüd küsimus selline, et kas see plastikosa, mis stange serva tagant algab, jookseb ühes tükis mootori alla? Kilde ma parklas maas ei leidnud, nii vast lootus see plastik ehk kokku lappida.Eks peab vist esmaspäeval minema töö juures meistrimehi tüütama.
9-3 SC esistange alune plastikkate.
See stange on ainult umbes 20 cm ulatuses, vähemalt bensukal aga kuna sul on diisel, siis nendel on vist ka põhjakate täies ulatuses põhja all. Samas, see saab ajaga pauke nii ehk naa, mulgi ta kokku traageldatud mitmest kohast.
Netist (www.alvadi.ee) leidsin sellise põhjakaitse diislile.Aga eks vist sellega see lugu, et igavene jama tuleks selle sobitamisega.Juba hinna järgi (ca 28 euri) võiks seda vist arvata.Karta on, et originaal maksab vähemalt 5 korda rohkem.
Esialgu siis ikka prooviks olemasoleva kinni traageldada. Esiserv peaks olema lahtiselt stange serva taga ja siis mõned kinnituspoldid kuskil poolraami juures??
Edit: Selle sobitamisega on nii, et üks mu tuttav sõitis E klassi mersul talvel selle põhjakatte ribadeks ja ostis ka mingi muu, mis ei maksnud sugugi vähe ja seal vist ei sobinud ükski auk kokku originaalkinnituskohtadega.
Lisatud failid
Esialgu siis ikka prooviks olemasoleva kinni traageldada. Esiserv peaks olema lahtiselt stange serva taga ja siis mõned kinnituspoldid kuskil poolraami juures??
Edit: Selle sobitamisega on nii, et üks mu tuttav sõitis E klassi mersul talvel selle põhjakatte ribadeks ja ostis ka mingi muu, mis ei maksnud sugugi vähe ja seal vist ei sobinud ükski auk kokku originaalkinnituskohtadega.
Lisatud failid
Ega siin midagi uhkustada pole aga mõned kohad on mul all juba eelmise omaniku poolt plastikust rihmadega kinnitatud. Kui remondiks läheb siis tuleb need lihtsalt läbi lõigata. Eks on võimalik ka ilmselt sulatada kokku praod jm. asju teha sellega aga seda siiski suvel või garaazi olemasolul. Teisalt, mida sest plastikust lappida, varsti laguneb taas. Kõige ülehinnatum varuosa üldse.
- Homersimpson
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 1036
- Liitunud: P Juul 01, 2007 10:41
- Asukoht:
- Auto:
Ma küll selle 28 euri pärast ei põeks ... Äkki sobib ilusti ... ja äkki ei olegi väga rabe ...
Oleneb kui katki sul originaal on

Käisin veel uurimas: purunenud on just see esimene osa.Diislil koosneb see kate vist lihtsalt 2-st osast. Esimene stange tagune miski 20cm lai. Eks tuleb maha võtta ja katsuda kinni joota. Seda peaks jootekolvi ja plastnipukatega (e."kuuskedega") saama teha. Stange serva värvimise jätan selleks ajaks, kui neid kivitäkkeid rohkem saab olema ja siis alumine serv üleni uueks.
Maanteekiirusi sõiduks ei tahaks ette võtta, enne kui saab see kinni. Muidu tuul kisub need mõrad veel suuremaks ja tükke lendama hakkab!! Kole vaadata teel, kui mõnel see plastkate teed mööda lohiseb.
Lisatud failid
Maanteekiirusi sõiduks ei tahaks ette võtta, enne kui saab see kinni. Muidu tuul kisub need mõrad veel suuremaks ja tükke lendama hakkab!! Kole vaadata teel, kui mõnel see plastkate teed mööda lohiseb.
Lisatud failid
Nojah, ma enamasti pargin tagurpidi kohale. Ja mul ju talvekad 15 ja suvekad 16 tolli. Aga see äärekivi oli miski raskema masinaga lahti sõidetud. Aga inimene õpib kogu elu....No vot, ise tahan teise body-kiti panna ja selle esiosa on veelgi madalam, peab vist eriti ettevaatlik olema.

-
- Postitusi: 50
- Liitunud: E Apr 04, 2011 19:21
- Asukoht:
- Auto:
Mul jäi 2007 aasta 1,9 tid-ist üle vist selline asi,täiesti uus ja puhas,anna ps-is või 53775207 teada kui huvi saab ka hinna sobiva.
Mul on sama mure, olen ka kuskile otsa sõitnud. Vaatan seda pilti ja minu stange alune kaitse tundub teistsugune olevat (võibolla on lihtsalt raske öelda selle pildi järgi). Ma olen ka juba kaua otsinud põhjakaitset. Kas seda kannatab V6 bensukale ka all kruvida? Teisel autol on see põjakaitse palju kahju ära hoidnud:)
PS! See originaal põhjakaitse maksab tõenäoliselt 300-400 EUR. Renault Megane (mis on odav-auto) maksis esinduses 280 EUR. Enne remonti andmist mine roni ikka ise põhja alla. Selle käemäärimisega võid säästa mitusada eurot.
PS! See originaal põhjakaitse maksab tõenäoliselt 300-400 EUR. Renault Megane (mis on odav-auto) maksis esinduses 280 EUR. Enne remonti andmist mine roni ikka ise põhja alla. Selle käemäärimisega võid säästa mitusada eurot.
Mul on sama mure, olen ka kuskile otsa sõitnud. Vaatan seda pilti ja minu stange alune kaitse tundub teistsugune olevat (võibolla on lihtsalt raske öelda selle pildi järgi). Ma olen ka juba kaua otsinud põhjakaitset. Kas seda kannatab V6 bensukale ka all kruvida? Teisel autol on see põjakaitse palju kahju ära hoidnud:)
PS! See originaal põhjakaitse maksab tõenäoliselt 300-400 EUR. Renault Megane (mis on odav-auto) maksis esinduses 280 EUR. Enne remonti andmist mine roni ikka ise põhja alla. Selle käemäärimisega võid säästa mitusada eurot.
Kas see põhjakate kuidagi ventilatsiooniga seotud ei ole, päris niisama ei ole tehase poolt bensukatel see ju ära jäetud. Tekib äkki ülekuumenemise oht, eriti suvel.
Kas see põhjakate kuidagi ventilatsiooniga seotud ei ole, päris niisama ei ole tehase poolt bensukatel see ju ära jäetud. Tekib äkki ülekuumenemise oht, eriti suvel.
See võib täitsa teema olla, sest kui suvel korralikult sõita, siis läheb asi ikka väga tuliseks. Küll, aga oleks ju hea proovida seda talve ajaks, just et kaitseks jääkonaruste ja muu sarnase eest. Lähen igatahes ostan selle jupi ja katsetan ära. Tulemist annan märku:)
See võib täitsa teema olla, sest kui suvel korralikult sõita, siis läheb asi ikka väga tuliseks. Küll, aga oleks ju hea proovida seda talve ajaks, just et kaitseks jääkonaruste ja muu sarnase eest. Lähen igatahes ostan selle jupi ja katsetan ära. Tulemist annan märku:)
Ma ise sain omal selle esimese tüki siiski neetidega kokku panna. Õnneks oli ainult 1 tükk eraldunud. Huvitav on see, et vasakul pool on ratta ees mingi pistik seal katte peal kinni. Diislil siis ikka põhi kahest eraldi tükist. Esimene osa siis stange serva all 3 poldiga kinni ja 2 polti veel logari esimeste poolte küljes. Aga mootori alune kate tundub olema hoopis teisest materjalist, selline kiuline materjal nagu (komposiit??), kõvem igatahes.Ka on seal eesotsas pilud tuulutuse jaoks vist. Paraku ikka unustasin pildid teha altpoolt.