1. leht 2-st

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 12:41
Postitas andreas
Diagnostiline küsimus: mis võib põhjustada jõnksutamist teise käiguga kiirendades, just nii 25-35 km/h kandis? Turbot ei ole, tavaline karpamootor. Vahest ka 4 käiguga, kui tahad maanteel näiteks kiirust üles võtta - ei kiirenda sujuvalt, vaid natuke ebaühtlaselt.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 13:14
Postitas ivomets
ma ei tea mis viga võib olla aga yhel sõbral oli kunagi niisamuti. temal lõi säde kyynlajuhtme pealt yle vastu kere.
sai yks uus juhe otsitud ja siis korda mööda asendatud, kuni asi korda sai.
yhel teisel vennal oli aga nii, et yks kyynal oli tahmunud ja ei töötanud, ja just kiirendamise ajal, mil bensat silindris rohkem ja rõhk suurem.siis yks tyyp võttis kyynlad maha ja yks oli teistest tumedam. olla ostnud uue ngk kyynla ja asi sai jälle korda.
kahju, et kolmandat venda polnud kellel auto jupsis, siis oleks saanud aru, kumba viga rohkem esineb.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 13:27
Postitas roomlane
ALI on ilmselt see kolmas, kes keskmise paigast 'ra viib. V]i tuleb 3. variant.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 13:51
Postitas Reix
Mul oli sigulliga kunagi nii, põhjusex oli liiga pisike kontaktivahe jagajakaane all;)

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 15:35
Postitas epsum
Pluss võibolla karpas kiirenduspump ei tööta - v töötab ebakorrapäraselt. Kütusefilter võib ummistuma hakata.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 21:09
Postitas Trionic
to epsum: saabi karpades pole kunagi mingit kiirenduspumpa olnud:poke:
tegu on ju muutuva kõriga karpadega.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 22:31
Postitas Cyber
Algselt postitas: Trionic
to epsum: saabi karpades pole kunagi mingit kiirenduspumpa olnud:poke:
tegu on ju muutuva kõriga karpadega.
Järelikult ootab sind, Ali, küünalde ja juhtmete vahetus... lisaks sellele kas sul karpas õlitase on OK??

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Nov 14, 2005 23:18
Postitas andreas
Oh jah.
Täna oli asi vahepeal hoopis hull. Pirita teel ei saanud üldse kiirendada, 70-80 km/h ja nõksutas juba nii, et kõhe hakkas. Ma ei kujuta ette kuidas praegu maanteel üldse sõita saaks. Kui 4-daga pöörded üle 2000 lähevad, siis on kohe jõnks sees.

Eks ma uurin neid asju. Kahjuks pole karaasi ka, kus saaks rahus nokitseda. Praeguse uputusega ei saa ju õieti väljaski olla.

Aga mulle tundub, et tänased ekstreem-ilmastikuolud on probleemi süvendadnud.....

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: T Nov 15, 2005 15:20
Postitas Factor
Algselt postitas: ALI
Eks ma uurin neid asju. Kahjuks pole karaasi ka, kus saaks rahus nokitseda. Praeguse uputusega ei saa ju õieti väljaski olla.

Aga mulle tundub, et tänased ekstreem-ilmastikuolud on probleemi süvendadnud.....

No siis ikka probleem süütesüsteemis ja/või juhtmetes, kuna niiskus/vesi juhib elektrit, siis ikka peab kuskilt midagi üle lööma!

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 16:47
Postitas andreas
Mis moodi pääseb classicul küünaldele ligi? need on nii kavalalt sinna mootoriploki alla sätitud, et ei saa aru isegi kuidas neid lahti keerama peaks?

Väga võhiku küsimus küll, aga pole lihtsalt kunagi saabi ega ühtegi muud autot omanud....

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 16:57
Postitas ivomets
neid ei saagi ära.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 17:13
Postitas S9K
Kas Saabil on karbussid samasugused nagu mu teisel autol Vauxhallil. Sellised äkki, et pealt valad õli sisse ja gaasiklapi asemel on segusiiber nõelaga. Küsin sellepärast, et kui on siis äkki oskan aidata. Ja seda ma kohe kindlasti ei usu, et jõnksutamist mõjutavad (tekitavad) küünlad või süütepool või midagi sellist, sest see ei tohiks nii räigelt tuntav olla. Ma viskaks karpa pildi ise üles aga hetkel ei saa kahjuks.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 17:22
Postitas andreas
Endal tekkis kaks ideed.
Et kas siis niiskus künnalde vahele läinud - sellest siis ka küsimus.
Või on äkki kuidagi bensiiniga segunev õhk liiga niiske ja see takistab süttimist.

Samas tekivad need probleemid just märja ilmaga. Tulin eile õhtul paduvihmas koju ja 5 meetrit enne parkimiskohta suri lihtsalt välja ja enam ei käivtu. Täna päeval sama. Seega on ikka mingite elektrikontaktide viga vist.....

Aga need küünlad ikkagi........... :freak:

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 17:41
Postitas Cyber
Algselt postitas: SAABNINETHOUSAND
Kas Saabil on karbussid samasugused nagu mu teisel autol Vauxhallil. Sellised äkki, et pealt valad õli sisse...
Strömberg vist mark... SAABil selline seal küll, mõnel lausa 2 tükki kõrvuti.
Vaatame, kas siia tuleb miski pilt... Pilt
Algselt postitas: ALI
Endal tekkis kaks ideed.
Et kas siis niiskus künnalde vahele läinud - sellest siis ka küsimus.
Või on äkki kuidagi bensiiniga segunev õhk liiga niiske ja see takistab süttimist.
Ei nii niiskeks see õhk küll ei lähe, et sädet kustutama hakkab..:) Kasutatakse ju lausa vee sissepritset detonatsiooni vähendamiseks. See niiske õhk teeb rohkem kasu sulle seal kui kahju.
Samas tekivad need probleemid just märja ilmaga. Tulin eile õhtul paduvihmas koju ja 5 meetrit enne parkimiskohta suri lihtsalt välja ja enam ei käivtu. Täna päeval sama. Seega on ikka mingite elektrikontaktide viga vist.....
Aga need küünlad ikkagi........... :freak:
Sa juhtmed ja küünlad vahetasid?? Järeldades küsimusest küünalde eemaldamise kohta siis ilmselt mitte.... A mingit erinippi seal küll ei ole.. tavaline küünlavõti. juhe eest ära ja siis läheb lupsti võti küünla otsa. Ja kui juba vahetamiseks läheb siis vaheta jagaja kaas ja rooto ka ära. Imesid võib juhtuda..;)

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 17:54
Postitas mart96
no küünalde kohapealt ei oska öelda-mul endal on silme ees oma 16-klapilise mootor. Vaatan siin praegu soomekeelset õpikut ja 8-klapilise mootori pilti ja ei oska küll öelda, et need nii raskesti kättesaadavd oleksid. Piibud maha ja küünlavõtmega(16-klapilisel see pagasnikus varuratta katteplaadi all karbikeses olemas) keerad küünlad maha.
Kui neid ka kätte ei saa, siis on mõtet ise torkimine lõpetada ja anda asi spetsialisti hoolde.

Karburaator on jah veits imelik minu silmale;) Aga ka need pildid ja õlitaseme reg. seletused olemas, kui vaja.

Üldiselt kui auto nügib, siis on kaks võimalust-kas süüde või ei saa bensu piisavalt kätte. Kui märjaga rohkem jukerdab siis kalduks elektri poolele. See et õhk liiga niiske segu süttimiseks-unusta ära.
tee pimedas kapott lahti ja vaata, kas kuskil peale naabripoiste lastud rakettide ka siniseid sädemeid lendab-eelkõige jagaja kaas!!!
Ja siis küünlad maha ja vaata mis näoga nad on.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 18:22
Postitas S9K
Minu hetkeline soovitus on järgmine: Karpa maha, suruõhuga kõik kanalid puhtaks, kontrollida ujuki nõela tihedust, sättida paika ujuki tase, segusiiber õieti paika (juhul kui on aukudega siiber nagu mul, augud sisselaske poole), karpa kokku, peale ja proovima. Mulle soovitati sinna diisli õli panna. Kui see ei aita siis viga vist mujal. Jõudu sulle:P

Mu enda omal ka Strombergi karpa, peaaegu samasugune. Iseenesest suht lollikindel karpa. Segu näiteks minu omal regullida ei saand kuskilt. Karpa nagu vanal motikal:D

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 18:59
Postitas ivomets
tegelt alusta sellest , et võta jagajal kaan maha ja kuivata seest ära

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 19:23
Postitas S9K
ok ok! Alusta siis jagajakaanest aga siirdu sujuvalt üle karpa peale:D

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 20:29
Postitas ivomets
ära sa kurat karpat puuduta, muidu ei oska sind keegi enam aidata.
vaata syytepooli, et see ka märg ei ole ja et seal kummikate hästi peal oleks

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 20:44
Postitas suur
Sa, SAABNINETHOUSAND oled vast laulusalmist "karbuss see pagan jumpsib alati..." liiga palju lähtunud. :wall:
ALI jutu järgi viitavad kõik sümptomid väsinud süütamise süsteemile: süütepool-jagaja juhe-jagaja (kaas ja rootor)-küünlajuhtmed-küünlad.
Ma ka karpat ei puutuks.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 21:57
Postitas S9K
Kui viga meeste jutu järgi mujal, siis tõesti võibolla ei maksa karbussi näppima minna. Ma lihtsalt üritasin aidata aga alati ei kuku see õieti välja (viimasel ajal eriti tihti:wall: ).

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 22:48
Postitas mart96
isiklikult soovitan ka karbussi mitte torkida, kui ennem pole autot olnud. Õigel töömehel on tunduvalt lihtsam pärast parandada, kui mingi oskamatu venna peetikeeratud asja ümber teha.
ja raamat väidab, et õli on ATF, mis seal käib...

Ahjaa-te ei pidand ju seda puutuma;)

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 23:06
Postitas andreas
einoh. ega ma nüüd päris huupi ka lammutama ei hakka :P

Ma vaatan ikka need juhtmed ja süütevärgi üle......tegelt otsin ma kõigepealt üldse kuskilt küünlavõtme, mida mul pole.....

Kuivatamisest eriti midagi praegu välja ei tule, kuna midagi kogu aeg taevast tilgub. Ehk on homme kuivem ja valgem :)

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: P Dets 11, 2005 23:23
Postitas sigaelmar
Alati ka variant pimedas kapoti alla piiluda, kust üle peksab. Või siis piserdad pihustiga vett süütesüsteemide peale ja peax ka ära nägema.

Jõnksutamine kiirendades

Postitatud: E Dets 12, 2005 13:54
Postitas S9K
To mart96. See ju tavaline karpa, mida on seal sellist, et võimalik peeti keerata. Karbusse juba 10a alates lahti ja kokku lapatud. Ja muide ma ei ole mingi oskamatu vend. Nii maha ei tasu teha kui isiklikult ei tunne.