1. leht 1-st

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 20:12
Postitas ebuprofen
Täna õhtul pärast tööd käivitasin autot (seisis 12 tundi külmas), hakkas tööle, panin käigukangi neutraalse asendisse ja lasin piduri lahti, kuna auto seisis väikse kallaku all, hakkas ise liikuma tagasi ja paari seki pärast suri välja.
Proovisin uueasti ja ei midagi, tuled põlevad, kliima töötab, raadio ka, spidomeeter muidu oli pime ja starter ei käi ka, et nagu voolu on, aga starterisse see ei jõua.
Kui saaks, siis kutsuks treileri, et see viiks autot Audacerisse, aga peab vist kaasa tulema, aga ei saa, kuna olen tööl 7-19
Help?!

Auto profiilis

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 20:18
Postitas ivomets
tõmba käima. ju starter külmunud.

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 20:24
Postitas ebuprofen
arvate et nii lihtne ongi?

miks see siis alguses läks käima

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 20:26
Postitas Trionic
Ei pea kaasa tulema.Meie treiler saab ise kõik asjad aetud.
5020001

edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 20:32
Postitas ebuprofen
Ei pea kaasa tulema.Meie treiler saab ise kõik asjad aetud.
5020001

edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.

mis kellast saab tellida?

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 21:15
Postitas ebuprofen
aga ega see starteri tõmberelee? kuna lugedes siin mõned teemad diislitest, siis sümptomid on suht samad (muidu mingi relee klõpsus vasakult rooli alt)

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 22:14
Postitas iisak
Helistasid Üllarile?

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 22:23
Postitas ebuprofen
Ei, arvasin et suht hilja juba, homme hommikul helistaks, ise olen tööl 7st

SAAB suri ära

Postitatud: T Jaan 31, 2012 22:34
Postitas Thor
Alates kella 8:00-st oleks viisakas.

SAAB suri ära

Postitatud: K Veebr 01, 2012 20:19
Postitas ebuprofen
SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks :beer:

SAAB suri ära

Postitatud: N Veebr 02, 2012 12:10
Postitas IQ*
Ei hakka uut teemat tegema, kuna tegemist on sarnaste morbiidsete tundemärkidega. Täna öösel oli -30 ära, 9-3 (2000, 2,0 151 kW) keeldus käivitumast. Veel eile käivitus poolest pöördest. Kellad-viled-tuled töötavad, aga starterit taha ei võta. Kas starter võib olla külmunud, nagu arvas siin ivomets? Või milles viga?

Ma esialgu torkima ei hakanud, sai klassik käima pandud (kuigi ka see tõrkus).

Nädal hiljem: kui ilm soojemaks läks, sai 9-3 käima tõmmatud. Pärast seda hakkas ka starter tööle. Aga järgmisel päeval Paides tõrkus jälle. Õnneks oli auto künkaveerul, nii et sai ta käima lükatud ja töökotta sõidetud. Starteri lahti võtnud remondimees ütles, et see nägi välja nagu uus. Lasi veidi aerosooliga silikoonõli ja pani jälle kokku. Töötab jälle, nagu muiste.

SAAB suri ära

Postitatud: N Veebr 02, 2012 13:03
Postitas ivomets
ot:
ehee; vot klassik ongi õige talveauto; ise juba terve nädala sõidan kah ja ei mingit muret . käivitub nagu suvel. aga gaasipedaal kipub külmalt kinni jääma.

olen paar starterit puhastanud ja määrinud, just seepärast, et kinni jäävad asjad, sest seal määret pole ette nähtud; ma ilma määrimata ei oska.

SAAB suri ära

Postitatud: N Veebr 02, 2012 18:57
Postitas IQ*
Proovisin õhtul "sooja ilmaga" (-23 kraadi) uuesti. Starter ei kõssagi. Kuna klassik liigub ja hädavajadust 9-3-ga sõita pole, siis käima vedama ei tahaks hakata. Kas seda üldse tohibki? Millised võiks olla leebemad abinõud? Oodata kevadet? Soojendada starterit puhuriga? Ja kui ükskord starterit puhastada ja määrida, siis mis määre see peaks olema? Või võib viga olla ka mujal?

Lisatud: Veidi soojema ilmaga sai auto käima tõmmatud. Lasin starteri lahti võtta (nägi välja nagu uus), pandi veidi silikoonmääret. Asi toimib jälle.

SAAB suri ära

Postitatud: R Veebr 03, 2012 11:51
Postitas ivomets
SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks :beer:

noh, aga mis siiis viga oli? oleks huvitav teada

SAAB suri ära

Postitatud: R Veebr 03, 2012 12:08
Postitas Trionic
Süüteluku relee + paar kaitset.

SAAB suri ära

Postitatud: E Veebr 06, 2012 13:36
Postitas ebuprofen
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Lisatud failid

SAAB suri ära

Postitatud: E Veebr 06, 2012 20:07
Postitas Lepp
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Eelmine aasta põhjustas mul seda rikkis termostaat. Ja kusjuures mul viskas isegi CE korraks maanteel põlema.
Soovitan kontrollida, sest kütusekulu on niimoodi liigeldes märgatavalt kõrgem, minul oli igatahes. Termostaat pole kallis ka;)

SAAB suri ära

Postitatud: E Veebr 06, 2012 20:14
Postitas farmacoma
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Jahutusvedelikku tase on ikka normis?

SAAB suri ära

Postitatud: E Veebr 06, 2012 20:16
Postitas ebuprofen
CE viskab ka mõnikord ja kütusekulu kõrgem ka :D arvasin, et lihtsalt liiga külm, selle pärast võtab rohkem :D
ei ole kallis, vaid teenindus on, või saab ise hakkama sellega?

SAAB suri ära

Postitatud: P Veebr 19, 2012 18:59
Postitas ebuprofen
nii siis, vahetasin ise termostaati ja temp on nüüd korras ja CE ei viska enam

SAAB suri ära

Postitatud: E Veebr 27, 2012 19:36
Postitas ebuprofen
Mingi jama mootori tööga, nimelt, mõnikord pööred nagu kukkuvad läbi, eriti kui gaasi lahti lasta. Tegin video, kus masin seisab ja vajutan veits gaasi ja siis lasen lahti.
Kas viga võib olla MAFis? IACi puhastasin, aga ei andnud tulemust.



Lisatud failid MOV00033.MP4 (213.9 KB)