Täna õhtul pärast tööd käivitasin autot (seisis 12 tundi külmas), hakkas tööle, panin käigukangi neutraalse asendisse ja lasin piduri lahti, kuna auto seisis väikse kallaku all, hakkas ise liikuma tagasi ja paari seki pärast suri välja.
Proovisin uueasti ja ei midagi, tuled põlevad, kliima töötab, raadio ka, spidomeeter muidu oli pime ja starter ei käi ka, et nagu voolu on, aga starterisse see ei jõua.
Kui saaks, siis kutsuks treileri, et see viiks autot Audacerisse, aga peab vist kaasa tulema, aga ei saa, kuna olen tööl 7-19
Help?!
Auto profiilis
SAAB suri ära
Ei pea kaasa tulema.Meie treiler saab ise kõik asjad aetud.
5020001
edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.
5020001
edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ebuprofen
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks

Ei hakka uut teemat tegema, kuna tegemist on sarnaste morbiidsete tundemärkidega. Täna öösel oli -30 ära, 9-3 (2000, 2,0 151 kW) keeldus käivitumast. Veel eile käivitus poolest pöördest. Kellad-viled-tuled töötavad, aga starterit taha ei võta. Kas starter võib olla külmunud, nagu arvas siin ivomets? Või milles viga?
Ma esialgu torkima ei hakanud, sai klassik käima pandud (kuigi ka see tõrkus).
Nädal hiljem: kui ilm soojemaks läks, sai 9-3 käima tõmmatud. Pärast seda hakkas ka starter tööle. Aga järgmisel päeval Paides tõrkus jälle. Õnneks oli auto künkaveerul, nii et sai ta käima lükatud ja töökotta sõidetud. Starteri lahti võtnud remondimees ütles, et see nägi välja nagu uus. Lasi veidi aerosooliga silikoonõli ja pani jälle kokku. Töötab jälle, nagu muiste.
Ma esialgu torkima ei hakanud, sai klassik käima pandud (kuigi ka see tõrkus).
Nädal hiljem: kui ilm soojemaks läks, sai 9-3 käima tõmmatud. Pärast seda hakkas ka starter tööle. Aga järgmisel päeval Paides tõrkus jälle. Õnneks oli auto künkaveerul, nii et sai ta käima lükatud ja töökotta sõidetud. Starteri lahti võtnud remondimees ütles, et see nägi välja nagu uus. Lasi veidi aerosooliga silikoonõli ja pani jälle kokku. Töötab jälle, nagu muiste.
SAAB on tegusõna!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ot:
ehee; vot klassik ongi õige talveauto; ise juba terve nädala sõidan kah ja ei mingit muret . käivitub nagu suvel. aga gaasipedaal kipub külmalt kinni jääma.
olen paar starterit puhastanud ja määrinud, just seepärast, et kinni jäävad asjad, sest seal määret pole ette nähtud; ma ilma määrimata ei oska.
ehee; vot klassik ongi õige talveauto; ise juba terve nädala sõidan kah ja ei mingit muret . käivitub nagu suvel. aga gaasipedaal kipub külmalt kinni jääma.
olen paar starterit puhastanud ja määrinud, just seepärast, et kinni jäävad asjad, sest seal määret pole ette nähtud; ma ilma määrimata ei oska.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Proovisin õhtul "sooja ilmaga" (-23 kraadi) uuesti. Starter ei kõssagi. Kuna klassik liigub ja hädavajadust 9-3-ga sõita pole, siis käima vedama ei tahaks hakata. Kas seda üldse tohibki? Millised võiks olla leebemad abinõud? Oodata kevadet? Soojendada starterit puhuriga? Ja kui ükskord starterit puhastada ja määrida, siis mis määre see peaks olema? Või võib viga olla ka mujal?
Lisatud: Veidi soojema ilmaga sai auto käima tõmmatud. Lasin starteri lahti võtta (nägi välja nagu uus), pandi veidi silikoonmääret. Asi toimib jälle.
Lisatud: Veidi soojema ilmaga sai auto käima tõmmatud. Lasin starteri lahti võtta (nägi välja nagu uus), pandi veidi silikoonmääret. Asi toimib jälle.
SAAB on tegusõna!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks
noh, aga mis siiis viga oli? oleks huvitav teada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Süüteluku relee + paar kaitset.
Saabidega seotud voodoo ja -abi
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
www.ferdinand.ee – Autodiagnostika – SAAB diagnostika, remont ja elektritööd – AAC Ferdinand OÜ - tel. 5272989
- ebuprofen
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.
Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.
Sooja muidu puhub ilusti salongi.
Lisatud failid
Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.
Sooja muidu puhub ilusti salongi.
Lisatud failid
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.
Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.
Sooja muidu puhub ilusti salongi.
Eelmine aasta põhjustas mul seda rikkis termostaat. Ja kusjuures mul viskas isegi CE korraks maanteel põlema.
Soovitan kontrollida, sest kütusekulu on niimoodi liigeldes märgatavalt kõrgem, minul oli igatahes. Termostaat pole kallis ka;)
nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.
Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.
Sooja muidu puhub ilusti salongi.
Jahutusvedelikku tase on ikka normis?
- ebuprofen
- Postitusi: 464
- Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
- Asukoht: Iru
- Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
- Kontakt:
Mingi jama mootori tööga, nimelt, mõnikord pööred nagu kukkuvad läbi, eriti kui gaasi lahti lasta. Tegin video, kus masin seisab ja vajutan veits gaasi ja siis lasen lahti.
Kas viga võib olla MAFis? IACi puhastasin, aga ei andnud tulemust.
Lisatud failid MOV00033.MP4 (213.9 KB)
Kas viga võib olla MAFis? IACi puhastasin, aga ei andnud tulemust.
Lisatud failid MOV00033.MP4 (213.9 KB)