SAAB suri ära

Autod, mille tootmisel GM-i käsi juba kõvasti mängus on.
Vasta
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#1

Täna õhtul pärast tööd käivitasin autot (seisis 12 tundi külmas), hakkas tööle, panin käigukangi neutraalse asendisse ja lasin piduri lahti, kuna auto seisis väikse kallaku all, hakkas ise liikuma tagasi ja paari seki pärast suri välja.
Proovisin uueasti ja ei midagi, tuled põlevad, kliima töötab, raadio ka, spidomeeter muidu oli pime ja starter ei käi ka, et nagu voolu on, aga starterisse see ei jõua.
Kui saaks, siis kutsuks treileri, et see viiks autot Audacerisse, aga peab vist kaasa tulema, aga ei saa, kuna olen tööl 7-19
Help?!

Auto profiilis
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#2

tõmba käima. ju starter külmunud.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#3

arvate et nii lihtne ongi?

miks see siis alguses läks käima
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#4

Ei pea kaasa tulema.Meie treiler saab ise kõik asjad aetud.
5020001

edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#5

Ei pea kaasa tulema.Meie treiler saab ise kõik asjad aetud.
5020001

edit: korras starteril pole midagi sellist küljes,mis saaks kinni külmuda.

mis kellast saab tellida?
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#6

aga ega see starteri tõmberelee? kuna lugedes siin mõned teemad diislitest, siis sümptomid on suht samad (muidu mingi relee klõpsus vasakult rooli alt)
iisak
Postitusi: 6279
Liitunud: L Sept 11, 2004 21:37
Asukoht:
Auto:

#7

Helistasid Üllarile?
Anything less than 1 BAR (14.7psi) is not boost. It's a vacuum leak...
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#8

Ei, arvasin et suht hilja juba, homme hommikul helistaks, ise olen tööl 7st
Thor
Postitusi: 532
Liitunud: K Nov 05, 2008 10:32
Asukoht:
Auto:

#9

Alates kella 8:00-st oleks viisakas.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#10

SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks :beer:
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#11

Ei hakka uut teemat tegema, kuna tegemist on sarnaste morbiidsete tundemärkidega. Täna öösel oli -30 ära, 9-3 (2000, 2,0 151 kW) keeldus käivitumast. Veel eile käivitus poolest pöördest. Kellad-viled-tuled töötavad, aga starterit taha ei võta. Kas starter võib olla külmunud, nagu arvas siin ivomets? Või milles viga?

Ma esialgu torkima ei hakanud, sai klassik käima pandud (kuigi ka see tõrkus).

Nädal hiljem: kui ilm soojemaks läks, sai 9-3 käima tõmmatud. Pärast seda hakkas ka starter tööle. Aga järgmisel päeval Paides tõrkus jälle. Õnneks oli auto künkaveerul, nii et sai ta käima lükatud ja töökotta sõidetud. Starteri lahti võtnud remondimees ütles, et see nägi välja nagu uus. Lasi veidi aerosooliga silikoonõli ja pani jälle kokku. Töötab jälle, nagu muiste.
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#12

ot:
ehee; vot klassik ongi õige talveauto; ise juba terve nädala sõidan kah ja ei mingit muret . käivitub nagu suvel. aga gaasipedaal kipub külmalt kinni jääma.

olen paar starterit puhastanud ja määrinud, just seepärast, et kinni jäävad asjad, sest seal määret pole ette nähtud; ma ilma määrimata ei oska.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
IQ*
Komakonstaabel
Postitusi: 515
Liitunud: P Okt 24, 2010 13:45
Asukoht:
Auto:

#13

Proovisin õhtul "sooja ilmaga" (-23 kraadi) uuesti. Starter ei kõssagi. Kuna klassik liigub ja hädavajadust 9-3-ga sõita pole, siis käima vedama ei tahaks hakata. Kas seda üldse tohibki? Millised võiks olla leebemad abinõud? Oodata kevadet? Soojendada starterit puhuriga? Ja kui ükskord starterit puhastada ja määrida, siis mis määre see peaks olema? Või võib viga olla ka mujal?

Lisatud: Veidi soojema ilmaga sai auto käima tõmmatud. Lasin starteri lahti võtta (nägi välja nagu uus), pandi veidi silikoonmääret. Asi toimib jälle.
SAAB on tegusõna!
Kasutaja avatar
ivomets
Vanasaabikala
Postitusi: 7661
Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
Asukoht: Suvepealinn
Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru

#14

SAAB on nüüd korras (ei tea muidu kuidas hommikul hakkab tööle) tänu Audaceri meestele, kes operatiivselt tegid korda.
Kui viitsivad, võivad siia kirjeldada veast, et teised foorumlased saaks targemaks :beer:

noh, aga mis siiis viga oli? oleks huvitav teada
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI 8-) 8-) 8-) Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.
Trionic
Saabiguru
Postitusi: 7139
Liitunud: N Veebr 26, 2004 20:37
Asukoht:
Auto:

#15

Süüteluku relee + paar kaitset.
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#16

nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Lisatud failid
Lepp
Postitusi: 165
Liitunud: L Sept 06, 2008 15:53
Asukoht:
Auto:

#17

nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Eelmine aasta põhjustas mul seda rikkis termostaat. Ja kusjuures mul viskas isegi CE korraks maanteel põlema.
Soovitan kontrollida, sest kütusekulu on niimoodi liigeldes märgatavalt kõrgem, minul oli igatahes. Termostaat pole kallis ka;)
farmacoma
Postitusi: 710
Liitunud: T Juul 13, 2004 22:53
Asukoht: Tallinn
Auto: 900 x2; 9000; 9-5

#18

nüüd siis selline asi, et mootori temp näidik ei lähe üllesse.

Kas termostaat ei tööta korralikult? Sest paar nädalat ennem, kui sõita ~20km, siis juba keskel, nüüd aga ei lähe kõrgemalt, kui pildil.

Sooja muidu puhub ilusti salongi.

Jahutusvedelikku tase on ikka normis?
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#19

CE viskab ka mõnikord ja kütusekulu kõrgem ka :D arvasin, et lihtsalt liiga külm, selle pärast võtab rohkem :D
ei ole kallis, vaid teenindus on, või saab ise hakkama sellega?
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#20

nii siis, vahetasin ise termostaati ja temp on nüüd korras ja CE ei viska enam
Kasutaja avatar
ebuprofen
Postitusi: 464
Liitunud: E Aug 01, 2011 23:05
Asukoht: Iru
Auto: SAAB 9-5 Aero MY07, Toyota C-HR Hybrid
Kontakt:

#21

Mingi jama mootori tööga, nimelt, mõnikord pööred nagu kukkuvad läbi, eriti kui gaasi lahti lasta. Tegin video, kus masin seisab ja vajutan veits gaasi ja siis lasen lahti.
Kas viga võib olla MAFis? IACi puhastasin, aga ei andnud tulemust.



Lisatud failid MOV00033.MP4 (213.9 KB) 
Vasta