salongi soojus
mure siis selline et ei lähe soojaks.kui õues on kuskil -8 tuleb sooja aga ainult nendest aukudest mis jäävad uste poole.keskmisest august tuleb leiget ja see mis taga on sealt tuleb ainult kylma.selline tunne nagu võtaks õuest.vahet ei ole kuidas reguleeritud.tagumisest tuleb õhku ka siis kui oled selle kinni keeranud rullikust.kui paned temperatuuri põhja ikka sama jama.vahet ei ole kuidas sul reguleeritud on.jahutusvedelik ka normis.käin norras tööl ja miinus 20 juures kaob soe üldse ära.puhub ainult leiget.nii on ju autoga piin sõita.tahaks siis teada milles viga on.ise arvan et mingi klapp kuskil kinni.temperatuuri näidik on ka kogu aeg keskel.abi oleks oodatud varsti koju tulek ja ei tahaks autos ära kylmuda.tegu siis autoga 9-5 2,0 turbo 98 aasta
pakun et jah sest omal kah keskel. Aga nu kurat isegi 22C juures hakkab autos palav. Mõtlen et kui panna temp 22C juurde siis ikka kuradi soe on. Peab tunnistama et saab 9-5 läheb mul kiiremini soojaks kui volvo s80. Endale on jäänud mulje et saab on liiga keeruka teguviisiga ja vigu võib palju olla. Ei imesta kui süüdi võib olla ka salongifilter sel masinal. Müstika hädad on saabidel ikka. Eriti nüüd talvel see käsipiduri kinni jäätumine.
Eile teist autot krokodillidega aidates sain pimedas näha kui palju valgust annab turbo mootori ruumis. Lahe punane kera teine.
Eile teist autot krokodillidega aidates sain pimedas näha kui palju valgust annab turbo mootori ruumis. Lahe punane kera teine.

kui mootor soojaks läheb siis temperatuuri näidik jääb keskel pidama.kas saabil ongi nii.
Vastuse võiks öelda, et kui peale 5-10+km läbimist(e. enamvähem keskmise auto puhul sooja mootiri saavutamist) see näidik kas ühes v teises skaala otsas on, siis oleks hea moment teeninduse külastuseks. Ülemises otsas oleva näidiku puhul näiteks plokikaane lihvimiseks, kui kehv päev juhtub olema:poke: