Tere,
Järjekordne mure kimbutamas mu Saabi (2.2 tid).
Täna lõunaajal (öösel oli külma ca -34) käivitades läks masin ääri-veeri käima, kuid peale 20 min soojenemist sõitma minnes tõmbas masinal hinge kinni ning lõi mootoritule põlema.
Usun, et kütusefilter jälle umbes, kuid kahtlema paneb see, et paak oli Statoili talvist kütust täis ning lisaks oli sees ka umbes 2-3 kordne annus kütuselisandit.
Küsimus järgmine, kas on mõtet oodata väiksemaid külmakraade (ca -15) lootes, et parafiin filtris veidi sulab ja laseb liikuda või ei muuda see külma vähenememine miskit paremaks ja peab nagunii nööriotsas vedama? Lähima remondikohani on ca 8 km?
... Kas filter asub tal taga parema ratta ees? On mõtet hakata seda kodus hoovipeal -20 kraadiga vahetama või on see mõttetu üritus ilma kanalita (pole kunagi varem sellise tööga kokku puutunud)?
Tänud ette!
Kütusefilter umbes.
- rantto
- Saabiklubi liige
- Postitusi: 3186
- Liitunud: K Aug 09, 2006 7:23
- Asukoht: Tartu
- Auto: Mälestused
Kus häda kõige suurem seal soojapuhur kõige lähemal. Soojenda filtrit, samas kogu see hull annus neid lisandeid peaks oma töö ära tegema. Külmumise vastu ei saa kui vesi paagis/filtris. Ise kasutasin mingit lisandit mis seob vett ja siiamaani on ta käima läinud külmast olenemata. Kindlasti võib seal ka muid asju olla mis mootoritule süütavad.
Jõudu!
Jõudu!
- ivomets
- Vanasaabikala
- Postitusi: 7661
- Liitunud: N Apr 22, 2004 18:39
- Asukoht: Suvepealinn
- Auto: Saab 96 , Saaburu, Subaru
ma ei mäleta millised need filtri torud olid, et kui plastikust, siis külmaga pole mõtet ligi minna. aga muidu filtrit vahetada pole probleem.
käimasaamises hoopis siis probleem võib olla. aga sellest kirjutasin kuskil varem.
käimasaamises hoopis siis probleem võib olla. aga sellest kirjutasin kuskil varem.
KUI AUTO ON KATGI TOO OMA AUTO IVOMETSA SOJA GARAZI
Keevitan, värvin, keeran mutreid kinni ja lahti.



Loodan, et ikka filtri ummistus kuna masina käitumine meenutas küll seda. Madalatel pööretel käis ja sõitis, kuid nii kui põõrded tõusid hakkas kakkuma ja viimaks hakkas ka niisama tühikäigul välja surema.
kui aus olla, ega siis pole mul ka puhurit millega soojendada.
Ivomets, kas sa pead silmas käimasaamise all, et ei tõmba kütust ülesse?
Mõtlesin, et ootan paar päeva las suuremad külmakraadid taanduvad ning siis püüaks masina onu garaaži vedada ning seal natuke soojendada torusid ning filter ära vahetada, kuid kas on mõtet sõta ca 3km ummistunud filtriga või pigem vedada ta paela otsas sinna?
kui aus olla, ega siis pole mul ka puhurit millega soojendada.
Ivomets, kas sa pead silmas käimasaamise all, et ei tõmba kütust ülesse?
Mõtlesin, et ootan paar päeva las suuremad külmakraadid taanduvad ning siis püüaks masina onu garaaži vedada ning seal natuke soojendada torusid ning filter ära vahetada, kuid kas on mõtet sõta ca 3km ummistunud filtriga või pigem vedada ta paela otsas sinna?
On kellelgi ettetulnud, et filtri vahetamisel jääbki paagist kütus väljavoolama? Ma ei pea silmas seda 0,5 liitrit mis filtri kopsikust ja torudest suti tuleb.
Paak oli vahetamise hetkel 90% täis, kas võis see sellise anomaalia põhjuseks olla?
Paak oli vahetamise hetkel 90% täis, kas võis see sellise anomaalia põhjuseks olla?